Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Gecikme ”
Pegasus Airlines yorumu


Yorum Zamanı: 13 Şubat 2020 mobil cihaz aracılığıyla

PC 996 ile Frankfurt Sabiha Gökçen uçuşu için check in bankosu da sistemsel bir hata nedeniyle yarım saat kadar uğraşıp bagajlarımızı verebildik.Sabihadaki pist çalışması nedeniyle uçağımız bir buçuk saat geç geldi ve İstanbula da tarifeden bir saat geç indik. Uçuş rahattı.Bir sıkıntı falan yaşamadık.Valizlerimiz de on dakika içinde geldi. Teşekkürler Pegasus diyelim bir kez daha.

Seyahat tarihi: Şubat 2020
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
Teşekkürler junior1907
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum yazınYorumlar (5.721)
Gezgin puanı
Gezgin tipi
Dönem
Dil
  • Diğer diller

39-43/5.721 yorum

Yorum Zamanı: 13 Şubat 2020

gayet keyifli sorunsuz bir uçuş oldu. teşekkürler. Uçuş süresince herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Hostesler gayet güleryüzlü ve yardımsever idi. sorularımı içtenlikle yanıtladılar.

Seyahat tarihi: Ağustos 2019
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler ferdigunay
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 10 Şubat 2020

Soğuk ve kar yağışlı bir günde uçakların kalkıştan önce ilaçlanması nedeniyle rötarlı bir kalkış oldu. Bir Pegasus geleneği olarak uçakta ücretsiz ikram yapılmadı. Kalkış ve inişimiz sorunsuz oldu. Daha önce gerçekleşmiş olan kaza nedeniyle pilotların pas geçmesi üzerinde havayolunun baskıları oluyor mudur sorusu hep akıllarda kalacak.

Seyahat tarihi: Şubat 2020
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler veysiyoldas
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 9 Şubat 2020

Tam anlamıyla rezalet bir firma, umarım kısa sürede batarsınız ve insanlar daha iyi bir hizmet alabilecekleri firmalar ile muhatap olur.

Seyahat tarihi: Ocak 2020
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler 124mertt
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 7 Şubat 2020 mobil cihaz aracılığıyla

Bu ucakla gecen sefer hollandaya gottigimde de valizimi kırdılar Cocukla elde valizler vs rezil olup yollarda kirik bir valizi taşıdık kendilerine tutanak resim vs yolladik tamir ettirin dediler fatura yollayin yaptik kabul edilmedi dediler neden dedigimde fatura veren yer arandı gibi uydurmalar sonra tamiri yapip fatura yazan yeri aradim dedikleri kelime inailmaz bizi arayip siz nasil tamir yapıyorsunuz tarzı ithamlar vs sonucunda orayida sinirlendirmişler firma sahibi Allahindan bulsunlar gel abi ben valiz vs yardim ederim dedi.Gercekten de Allahından bulsunlar.Kendilerince şikayeti de kapamislar.Verdigim tamir parası ve çektiğim çilenin bir bedeli varsa inşallah hepinizden çıkar baskada dünyevi ücret istemiyorum.

Seyahat tarihi: Kasım 2019
Teşekkürler olbahadevin
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.