Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Hayatimda kullandigim en rezil firma”
Corendon Airlines yorumu


Yorum Zamanı: 17 Temmuz 2021

Mecburiyetten kullanmak zorunda kaldigim bilet fiyatinin iki katini bagaj parasi olarak verdigim rezil bir firma. Musteri hizmetlerini 3 kez 50 ser dakika bekleme ragmen hat kapandi. Boyle rezil bir firma gormedim. Kimseye tavsiye etmem. Bu kadar insani magdur eden bir firma insallah iflas eder.

Seyahat tarihi: Temmuz 2021
2  Teşekkürler 37sinanu
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Social Media Agent SocialMediaAgent - Corendon Airlines, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Temmuz 2021

Merhaba ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Tripadvisor kullanıcı adı altında kontrol yapamadığımız için lütfen talebinizi ve PNR numaranızı mesaj yoluyla (Twitter veya Facebook) bize iletin. Saygılarımla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum yazınYorumlar (2.516)
Gezgin puanı
Gezgin tipi
Dönem
Dil
  • Diğer diller

6-10/2.516 yorum

Yorum Zamanı: 13 Temmuz 2021

5 biler aldim on bilet parasi almislar resmen hirsizlik bu yaptiginiz defalarca ariyomulasamiyom bu nasil bir calisma sistemi boylesi betbat bir firma gormedim ilk ve son bir daha asla bilet almam bu firmada ay gun icin on bilet parasi alinmis iki defa para cekilmis hesabimda hirsizlik yaptiginiz

Seyahat tarihi: Temmuz 2021
1  Teşekkürler Zeliha S
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 Temmuz 2021

28 Haziran 2021 de Köln-Izmir (NR3NK4) XC 3576 ucus yaptım. Uçuş bir saat gibi rötar yaptı. Pilot anonsunda yolcu bekledigi belirtildi. Bekleme suresinde bir hostes gergindi bir çok yolcu da gergindi. Hostesin uçan yolcuya tutumu agressif ve rahatsız ediciydi. Memnun kalmadım.

Seyahat tarihi: Haziran 2021
1  Teşekkürler Fatma2123
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Social Media Agent SocialMediaAgent - Corendon Airlines, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Temmuz 2021

Merhaba, geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için çok değerli. Konuyla ilgili ekibimize bilgi veriyoruz. Saygılarımla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 Temmuz 2021 mobil cihaz aracılığıyla

Engelli yolcu için koltuk istedik muhatap yok
Check in online istedik olmazmış
Call Center aradık 1 saat 45 dk. Beklemeden sonra hat kapandı
Antalya genel müdürlük aradık konu için call Center arayın dediler
İnşallah iflas eder
Rezil firma

Seyahat tarihi: Temmuz 2021
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
1  Teşekkürler 553sergeyi
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Social Media Agent SocialMediaAgent - Corendon Airlines, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Temmuz 2021

Merhaba, endişelerinizle ilgili olarak lütfen aşağıdaki bağlantıyı. kullanın (
doldurmanız gereken özel bir form var)
https://www.corendonairlines.com/tr/kurallar-ve-yonetmelikler/ozel-durumlar
Saygılarımla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 Temmuz 2021

Şu an gate kapısında uçağa binmeyi beklemekteyken yazıyorum. 03-07-2021 tarihinde Antalya-Düsseldorf'a uçmak üzere 2 yetişkin 2 bebek bilet aldım. Bu bileti uçuş saati öğlen 13:30 olduğu için aldım. Uçuşa 10 gün kala uçuşun sabahın körü 06:10'a alındığının haberi geldi mail olarak. 10 gün boyunca Corendon'a defalarca telefon yoluyla ulaşmaya çalıştım, dakikalarca telefonda bir temsilciye bağlanmayı bekledim, website üzerinden contact form doldurdum,... Ama hiçbir şekilde kimseye ulaşamadım. Biletimizi değiştiremediğimiz için hem biz hem de bebeklerimiz perişan olduk. Değişen uçuş fiyat olarak daha uygun olmasına rağmen, iade'den hiç bahsedilmiyor. En kötüsü 10 kilo fazlamız olduğu için 65€ ekstra bagaj ücreti aldılar, şu an biletin fiyatı 39,99€. Yani bu kadar mağduriyete rağmen, bir de ekstra bagajımız için bilet fiyatından daha fazla para ödedik! Bir daha Corendon mu? Asla!

Seyahat tarihi: Temmuz 2021
1  Teşekkürler ozt_hil
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.