Devamı























Hong Kong ve Şangay'ı çoktan denedikten sonra Macau'daki 8 1/2 Bombana'ya gelmeyi bekliyordum. Servis varıştan sonuna kadar şaşırtıcı olmuştur. Büyük karşılamaların yanı sıra, önce barın tadını çıkardık ve sonra akşam yemeği. Hepimiz 3 müdürü Leonardo tarafından önerilen Menü 6 kursları denemeye karar verdi. Her kurs...sommelier Mirco tarafından seçilen farklı bir şarapla mükemmel şekilde eşleştirildi. Mükemmel bir senfoniydi. İtalya'dan yeni şaraplar keşfetmek ve bazı Asya etkisiyle İtalyan mutfağını test etmek. Şef Antimo Merone harika bir iş yapıyor. Harika geceler için Leonardo ve ekibine teşekkür ederiz!Devamı

Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Kocam ve ben, 15/2 / 2019'da gecikmiş Sevgililer Günü'nü kutladık, hem iyi hem de kötü noktalar. GÜZEL NOKTA: 1. Mükemmel servis. Biz geldiğimizde konukları açık kollarla karşılama. Dilek için isteyebileceğin en özenli Genel Müdür Leonardo'ya bak. "20 yıldan fazla bir süredir bu işteyim ve hala...bir iş mi yoksa bir hobi mi, ne yaptığımı yapmak için bilmiyorum." Diyor. Kesin olarak, sadık, profesyonel ve enerjik bir yönetici olduğu kesin. Toplantı yapma imtiyazımız var. Ev yapımı ekmekleri için 5 farklı zeytinyağı seçeneğinde çok bilgili. Onunla çalışan personel hepsi özenli ve profesyonel. Takım çalışmasını oturum boyunca hissedebiliyorduk. 2. Son derece lezzetli yemekler. Vejeteryan olan ve aynı zamanda İtalyan'ı en sevdiği mutfak olarak seven kocam, buradaki yemekleri Makao'daki en iyi İtalyan olduğunu düşünüyor. Onun Haşlanmış Yumurtası ve risottoları iyi hazırlanmış ve ağız sulandıran. Taraklarım ve balıklarım günün 'taze'i ve çok lezzetli. Fındıklı rulolar, şimdiye kadar yediğimiz en iyi tatlı ve minyon dörttür. 3. Çok temiz ve konforlu bir yemek yer. Masa örtüsü ve peçeteler, girişte iyice durmuş ve temizdir. Michelin Ödülleri'nden tanınmış bir TV Idolü olan İtalyan Usta Şefi ile tanışmaktan onur duyuyoruz, yaklaşımında çok mütevazı olan ve bizimle konuşmak istemekten memnun görünen Antimo Maria Merone. KÖTÜ NOKTALAR: Üzgünüm, yok. TAVSİYE: Yıldız 1 yerine gerçek bir Michelin Star 2 restoranı. Bir şans ver.Devamı




Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Yeni yıl arifesinde akşam yemeği için buraya geldi. Şaşırtıcı bir şekilde, ünlü Bombana restoranında yürüyebilirsiniz. Menüyü beklendiği gibi ayarlayın. Yengeç marş, hiçbir tazelik ile pişmiş üzerinde yengeç ile çok kremalı oldu. Scampi büyüktü, aslında, iriydi, bu da bize suyun demlendiğini hissettirdi. . . karidesli makarna...tam bir felaketken, agnolotti ile ilgili hiçbir hafıza yok. Karides çok büyüktü ve hiç taze değildi (karides gibi). Tüm makarna için en iyisi olması gereken karides sosu değil mi? Üzgünüm, hiç tadamıyorum. Şef gerçekten karides kafasını sosun içine soktu mu? Sığır eti tamam iken balık da tam bir hayal kırıklığı oldu - peki, Avustralya bifteği ve onunla ve kızarmış kısa kaburga ile yanlış olmak zordu. Servis daha da hayal kırıklığı yarattı. Buradaki insanlar kibirli ve hiç yardımcı değil. Yemeklerin çoğunu bitiremedik, çünkü dolu olduğumuz için değil, yemekler hayal kırıklığı yarattığı için. Endişelerini mutfaktan ya da aşçıdan cevap alamadan kendilerine dile getirdiler - en azından dinlemeleri gerekmiyor mu? Akşam yemeğinin en iyi kısmı. . . zeytin yağı. . .Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Devamı