Devamı






















Grand Lisbua'nın en üst katındaki bu restoranda ilk deneyimim bu. Restoran harika ve zarif bir dekorasyondur. Hizmetler çok yüksek standart ve etkileyici. Şef önerilen plakaları bol olan tadım menü denedim. Her yemek harika ve güzel görünüyor. Dahası, tadı çok güzel ve iyi bir denge. Zevk...ve sunum için "olağanüstü" kelimesini benim için çok nadir diyebilirim. Tatlıları başından beri her yemeği seviyorum diyebilirim. Ancak benim için iki etkileyici olan Ternados Rossini ve Lobster'lerdir. Her gördüğüm en güzel Rossini ve tadı bir vay. Istakoz için, sahip olduğum en iyi Loster Bisque'lerden biri. Harika bir akşam yemeği yemek isterseniz bunu denemenizi tavsiye ederim. Ama her nasılsa, fiyat yüksek ama kaliteli olması nedeniyle makul bir fiyat olduğunu düşünüyorum ve bazen aynı standarttaki restoranlardan daha ucuz (3 yıldız Miclellin)Devamı




Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü