Devamı




















Bu restoran TripAdvisor üzerinde iyi değerlendirme var ama ben verilen değerlendirmeleri gerçek olduğundan şüpheliyim. Restoranın kendisi kötü iç ve çok davetkar değil. Servis iyiydi, ama dört tablo da konfor için birbirine çok yakın yerleştirildi. Normalde Hint yemeklerini seviyorum ama bu özellikle iyi değildi. Biz chana...masala ve et oldukça kaba olduğu bir kuzu yemeği vardı. Bunun üzerine yemekler midemize ağır oturdu ve ikimiz de ertesi gün hastalandık. Tüm 77 beş “yıldız” derecelendirmesinin dışında, yaklaşık 60 kişi, bu restoranın TripAdvisor tarihinde yalnızca bana puan verdiği kişilerden geliyor.Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Karım ve ben bu akşam 10 Ekim’e geldik. Biz marşlar, şebeke ve ekstralar dahil olmak üzere menüden birkaç farklı şey emretti. Tüm gıda birinci sınıf oldu, biz gerçekten zevk, hiçbir şey çok baharatlı, aslında bizim tadı için sadece haklıydı. Personel çok güler yüzlü ve accomodating....Burası kesinlikle tavsiye ederim ve bu alana geri gelirseniz kesinlikle bu Hint restoranına geri giderdi.Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü