Devamı
162
75
23
5
3




















Burada yediğimiz Francesin, inanılmaz derecede iyiydi. Yanında gelen patates kızartması da lezzetli. Francesinha'nızı burada yemek, şehir merkezinde yemek yemekten çok daha iyidir. Bu restoran tamamen tavsiye ederim. Hizmet çok güzeldi ve sonra, bu abartı, 3 dakika zaten bizim yiyecek vardı.

Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü