Devamı




















Uzun yıllardan beri Lider restaurante'nin servis ve yemeklerini takip ediyorum. İyi arkadaşım Manuel Moura, iyi bir profesyonel olduğu için en iyisini hak ediyor. Çok konforlu bir yer, tüm personel çok nazik ve yardımsever. Ve elbette yemek en iyisidir. Bunu kaçırmayın.
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Bu akşam yemeğini dört gözle bekliyorduk, çünkü Restaurante Lider Porto'daki klasik tarzdaki restoranların favorilerinden biri. Ucuz değil, ama her zaman para için değer. Bir günlük eylemden sonra ve sadece küçük bir öğle yemeğinden sonra bu güneşli Pazar için bize keyifli bir kapanış sunmak için Lider'i...seçtik. Ancak, bizim büyük sürpriz için, akşam yemeği büyük bir flop oldu. Ekmek muhtemelen, muhtemelen dün oldu. Presunto Iberico her zamanki gibi iyiydi ve evin küçük petiscos'ları lezzetliydi. Douco'dan bir inci olan ve Alves de Sousa tarafından üretilen şarap olan Branco Gaivosa 2016'yı seçtik. Çok uzak çok iyi. Canja de Galinha çorbası biraz sulu ve mülayim. Çok fazla makarna taneleri ve çok az et suyu. Hayal kırıklığı. Ana dersimiz Linguado Grelhado (tek) c / baklagillerdi. Balık üst deri olmadan açıldı. Sonuç olarak, üst taraf fena halde çok pişmiş ve kurudu. Ama en kötüsü, balığın tamamen aşırı ve pratik olarak yenilmez olmasıydı. Denedik ama yiyemedik. Tatlı, creme brul e overweet krema ile tepesinde yanmış şeker ve herhangi bir büküm olmadan sade, fırında pişmiş bir elma. Hizmet, Portekiz’in güçleri hakkında tamamen görmezden gelmeye kadar çok çeşitli konuşmacılara dönüştü. Tek müşteriydik ve katta 3 kişi çalışıyordu. Yine de dikkat çekmek zordu. Şarap sadece başlangıçta ve sonunda servis edildi. Restoran yöneticisi, yenilmez oversalty ana ders için çok üzüldüm, ama biz, hiçbir indirim için tam ücret ödendi. Lider fikrimiz ezildi. İyi, Michelin tavsiye birkaç kez, restoran orta sınıf tasca dönüşmüştü. Restoranda hissetmek hala sofistike ve zarif, ama başka bir şey Tamam. Utanç verici. Tanrıya şükür Porto kalitesiyle takdir edilen iyi restoranlarla dolu. Bu son Lider ziyaretimizdi. En iyilerini umut ediyoruz ama en kötüsünden korkuyoruz.Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü