



















Öğle saatlerinde dar sokaklarda dolaşırken bu küçük gemin üzerine çıktık. Biz çok acıkmış gibi biz açık toasted sandviç olarak sunulan tostas için seçti, çok iyi sundu. Benim brie, roket ve incir kompostosu lezzetli ve kekik ve kırmızı biber ile patates dilimleri çok lezzetliydi. Bir bardak...ev şarabı lezzetli bir hafif öğle yemeği için haklıydı. Bu güzel kasabada olduğumuzu bir dahaki sefere tekrar ziyarete değer yani teklif çok cazip yemekler vardı. Her zamanki ücretten farklı bir şey teklif olarak bu keyifli bar / restoran ziyareti tavsiye ederim. Fiyatlar da bir turist kasabası için çok iyiydi.Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Gulaş ... ÖĞĞ.. Kimisi pek aldırmadı denedik ve tadı çok güzel. Bir ekmek sunuluyor. Ayrıca başlangıç ve tatlılar çok lezzetliydi. Biz, kesinlikle geri geleceğiz! ! !

Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü