



















Sadece bu restoranı öğle yemeği için biliyorum ve her zaman oldukça iyi. Güzel yemek, ama şaşırtıcı değil. İçeride veya terasta güzel bir yemek yiyebilirsiniz. Çok arkadaş canlısı.
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Bu restoranın öğle yemeğinde 12 € ücrete tabi olan bir menü sunulmaktadır. Günün bir yemeği (bir et yemeği veya bir balık), tereyağı, tatlı küçük bir ekmek (her zaman altı veya daha fazla) seçenekler mevcuttur), bir içecek (çok iyi bir kırmızı şarap bir bardak, her zamanki...seçeneğim de dahil olmak üzere birçok seçenek mevcut, ama orada, doğal portakal suyu, vb. mevcut) ve bir expresso bitirmek için. Zaten birkaç seçeneğim vardı - gagagna, ızgara "picanha", balık "kek", morina balığı gibi günden güne değişiyorlar. . ve tüm seçenekler çok lezzetli ve iyi sundu. Tatlılarda kırmızı meyveler (çilek) panna cotta öneririm.Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Söyleyecek yanlış bir şey yok Yemek çok güzel, şarap da İyi dekore edilmiş restoran Personel dost canlısı ve profesyonel Fatura geldiğinde, paranın karşılığını alabiliyorsunuz.
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü