Devamı
17
14
0
0
0




















Küçük restoran, kabin de Basto yeni merkezi. Ekip antipatikti. İyi yemek, çok iyi şarap, Belçika biralarının, lezzetli sobremesas. Küçük, ama sıcak. Iyi yemek.
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü