Cape Bodrum Beach Resort'a hoş geldiniz! Gündoğan'da sizin için ikinci bir yuva olma arzusundaki bu otel, konaklamanızı daha keyifli kılmak üzere birçok farklı tesis olanağı sunuyor.
Cape Bodrum Beach Resort odalarında mini bar, klima ve buzdolabı bulunuyor. Konuklar ayrıca, ücretsiz wifi sayesinde internete bağlanabilir.
Buna ek olarak, Cape Bodrum Beach Resort konaklamanız süresince havuz ve ücretsiz kahvaltı olanaklarının keyfini çıkarabilirsiniz. Aracınızla mı geliyorsunuz? Cape Bodrum Beach Resort, ücretsiz otopark hizmeti sunuyor.
Gündoğan seyahatindeyken, Cape Bodrum Beach Resort'a kısa bir yürüyüş mesafesindeki restoranlara uğramak iyi bir fikir olabilir, mesela Çakıltaşı Beach Cafe (0, 8 km), Midyeci Şehmus Usta'nın Yeri (1, 1 km) ve Reana (1, 1 km).
Cape Bodrum Beach Resort ile Gündoğan'ın en iyi deneyimlerini ayağınızın dibine geliyor. Böylece tatilinizde hem dinlenip hem de keyifli vakit geçirebilirsiniz.
Girişten itibaren Covid ile ilgili alınan önlemler ( bagajların silinmesi, personelin eldivenli hizmeti, odalardaki hijyene verilen önem, bar kısmında personelle misafirlerin arasına konulan siperlikler) oldukça başarılıydı. Modern anlayışla dizayn edilmiş suit odaların tek tuhaflığı kartların ikisi takılı olmadan elektriği kullanamamaktı. Havuzları beklediğimizden ufaktı ama denizin berraklığı havuzu gereksiz kıldı.
Güzel bir haftasonu geçirdik. Standart odada konakladık odamız biraz küçüktü ama dekorasyon balkon ve manzarası çok güzel ve temizdi. Harika manzara eşliğinde Kahvaltı menüsü çeşitli ve kaliteli ürünlerdi. Behiye hanıma ilgisi için çok teşekkür ediyorum. Sigara dumanından rahatsız olunca birkaç kez yer değiştirdik rahat etmemiz için çok yardımcı oldu. 💐Yalnız açık alanda sigara içilen ve içilmeyen alanlar kesinlikle ayrılmalı. Wifi biraz sıkıntılıydı. Onun dışında servis ilgi alaka temizlik yeme içme son derece kaliteliydi. Beach kısmı da rahat ve temiz sosyal mesafeye uygun düzenlenmiş. Teşekkürler
Günlük kullanım için geldik. Denizi konumu ve temizliği harika. Şezlonglar çok rahattı, başka otellere de gitmiş bir çift olarak bayıldık. Servisteki arkadaşlarımız bizimle çok güzel ilgilendiler. Barış Bey'e de muhteşem misafirperverliği için çok teşekkür ederiz. Her şey çok güzeldi.
Bu sene keşfettiğimiz ve çok memnun kaldığımız otel. Temmuz ayında, yeni normal sürecinde gittiğimiz otelde, özellikle pandemi önlemleri konusunda çok ciddi hazırlık yapıldığını farkettik. Otele girdiğiniz andan itibaren, checkin işlemleri dahil tam etiğimli personel ile her türlü detaya dikkat edildiğini fark ediyorsunuz.Odalar ve genel alanlarda hijyene çok dikkat ediliyor. Otel bu sene ünlü mimar Fahrettin Aykut tarafından yeniden tasarlanmış. Otelin bir çok köşesinde instagram için inanılmaz fotoğraflar çekebileceğiniz dokunuşlar var. Biz havuzlu suite bir odada kaldık. Bodrum'a ait beyaz renkler ve sade şık dekorasyon bize çok hitap etti. Otelin içinde İstanbul'un en köklü Japon restoranlarından biri olan Itsumi açılmış. Harika sushiler ve sashimiler var. Sabah kahvaltısı serpme olarak geliyor ve çok zengin. Ürünler de çok kaliteli. Sahil bölümündeki yuvarlak iskele bizim çok hoşumuza gitti. Ufak bir kum alan da bulunan sahil bölümünde , konumu itibariyle deniz hep sakin. Akşam üstlerinde beach kısmında dj performansı da çok keyifli. Anda adlı meze restoranı da gerek ambiyansı, gerekse de yemekleri ile çok başarılı. Otelin içinde 3.nesil bir kahve dükkanı da bulunuyor. Kahvelerinin yanında tatlıları da çok güzel. Fıstıklı cheesecake'i mutlaka denemelisiniz. Otelin de içinden geçen Gündoğan yürüme yolu ile akşamları isterseniz yemek sonrası tüm Gündoğan koyunda keyiflibir yürüyüş de yapabilirsiniz. Otelin Spa'sı da oldukça geniş bir alana sahip. Mutlaka şans verin. Sonuç olarak Cape Bodrum, odaları, yemekleri, konumu, restoranları, spa'sı ile gönlümüzde taht kurdu. Önümüzdeki senelerde mutlaka tekrar geleceğiz.…
Hayatınızda daha önce Cape Resort ile benzer fiyat aralığında olup oda kahvaltı konseptinde olan Divan, D-Grubu Otelleri, The Edition ya da benzeri üst segment bir otelde tatil yaptıysanız burada kalmayı aklınızdan bile geçirmeyin! Konum olarak otel harika bir yerde, deniz gerçekten müthiş. Odaların tümü deniz manzaralı ve geceleri mükemmel bir görüntüye sahip oluyorsunuz. Ancak bunlar dışında otelde ne yazık ki övebileceğim en ufak bir şey bulunmamakta. Öncelikle plaj kısmı ile başlamak istiyorum. Sahilde yer bulabilmeniz için sabah kesinlikle 9’dan önce gelmeniz gerekiyor. Sahilde otel müşterisinden çok dışarıdan gelen plaj müşterisi olduğu için yer bulmak için aceleci olmanız lazım. Otele giriş yaptığımız an itibariyle sahile indiğimizde korkunç bir kaosla karşılaştık, pandeminin olduğu bugünler sosyal mesafe kuralları hiçe sayılarak zar zor bir yere oturtulduk. Plajdaki restoran/bar servisi ise berbat; pizza için 45 dk bekledik, sonrasında çatal, bıçak ve peçete için defalarca garson çağırmak durumunda kaldık. Oda servisi ise başka bir hayalkırıklığı. Üç kişilik odaya tek bornoz bırakılması, odaların tozunun alınmaması ve yerlerin süpürülmemesi gibi bu fiyat düzeyindeki bir otele asla yakışmayan uygulamalara tanık oluyorsunuz. Odaya giriş yaptığımızda banyonun aydınlatması çalışmıyordu, kontrol edilmemişti. Odaya sadece tuvaletin içine ufak bir çöp kutusu konmuştu,. Kısacası üst segmentteki otellerde düşünülen minik detaylar asla burada yoktu. Kahvaltı ise bir fiyasko. Kahvaltı salonunun klimaları o kadar yetersiz ki masadaki peynirler birkaç dakika içinde yumuşamakta, siz de ter dökmektesiniz. Pandemi dolayısıyla açık büfe kaldırıldığı için bankoların arkadasında çalışanalar servis yapıyor her oteldeki gibi ancak burada yine bir kaos söz konusu. Sıra, yönlendirme yapılmadığı için arkanızdaki misafir yan reyonda bir şey isteyerek sizin önünüze geçebiliyor, yalnızca açık büfe iki çalışan olduğu için dakikalarca bekleyip “bakar mısınız” demek durumunda kalıyorsunuz. Masaya servis edilen ekmekler buz gibi, kaymak konulan kap makineden yeni çıktığı için oldukça sıcak… ve bunun gibi küçük ama rahatsız edici detaylar. Bu konuları müşteri ilişkileriyle görüştüğümde ise bayram nedeniyle aşırı yoğunluk yaşandığını, böyle aksamalar olduğunu ve bize anlayışımız için özürlerini ilettiler; kısacası “tam” ödeme yapıp “yarım” hizmet almama okey olmam gerektiğini söylediler traji komik bir şekilde. Otel o kadar kötü bir üst yönetim ekibine sahip ki, artan talep karşısında minimum çalışanla maksimum kapasitede hizmet vermeyi amaçlamış ve ne yazık ki çok büyük bir rezalete imza atmış. Keşke mevcut kadroyla daha fazla kazanç sağlamak için daha fazla otel müşterisi, plaj müşterisi kabul etmeseydi de bizler mükemmel bir memnuniyetle ayrılıp, konaklama sürecinde otelde daha fazla bar-restoran kullanımı yapabilseydik- belki böylelikle uzun vadede Cape Resort daha çok kazanmış olabilirdi. Canla başla, alınlarından ter damlayarak çalışan herkese ama bu sorunlu süreçte bize ellerinden geldiğinde yardımcı olan bazı otel personeline özel teşekkür etmek istiyorum. Plaj müdürü Aysal hanım tüm bu kaostan bizi çıkarmak için dakikalarca uğraştı, bire bir ilgilendi. Kahvaltıda Behiye Hanım servis aksaklıklarını gidermek için tüm gücüyle koşturdu; müşteri ilişkilerinden Yaprak hanım ise her bir sorun için defalarca iletişim halindeydi bizlerle. Üst yönetiminin yönettiği bu berbat süreci yapabildikleri ölçüde düzeltmeye çalışan bu isimler ve otelin sahip olduğu sahil sayesinde iki yıldız verebiliyorum; yoksa tesis asla fazlasını haketmiyor.…
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın