İçmeler'de aileler için uygun tatil köyü bulmak ille de zor olacak değil. Sizin gibi gezginler için harika bir seçenek olan Grand Yazıcı Club Turban'a hoşgeldiniz.
Grand Yazıcı Club Turban konuklara düz ekran televizyon, klima ve buzdolabı gibi birçok oda olanağı sunuyor. İnternete bağlanmak da ücretsiz i̇nternet sayesinde mümkün.
Konaklamanızı daha keyifli kılmak üzere tatil köyü, concierge ve oda servisi hizmeti veriyor. İşletmede ayrıca havuz ve ücretsiz kahvaltı mevcut. Aracıyla gelen konuklar ücretsiz otopark hizmetinden yararlanabilir.
Hem yerlilerin hem de şehir dışından gelenlerin gözdesi İtalyan restoranlarından The Backstage Restaurant ve Coco Beach Restaurant, karnınız acıktığında ziyaretinizi bekliyor.
Grand Yazıcı Club Turban ile İçmeler'in en iyi deneyimleri ayağınızın dibine geliyor. Böylece tatilinizde hem dinlenip hem de keyifli vakit geçirebilirsiniz.
ailecek marmariste gittiğim çok güzel bir otel yemekleri organizasyon gece partileri havuz sahil herşeyi ile muhteşem kesinlikle tavsiye ederim cafede özlem hanım otelde tanıştığımız ümit bey barlardan sorumluydu aile ortamı müşteri kalitesi otel içerisinde pastaneden tutun herşey var kaçıncı gidişim oğlumda çok sevdiği özellikle çocuklar için çok güzel mini club çocuk havuzu yani kısacası marmaristeki evimiz
Grand Yazıcı Turban Marmaris oteli için rezervasyon yaptık. Etstur üzerinden ödeme adımına ilerlerken rezervasyonu Grand Yazıcı Turban oteli değil yine Marmaris’teki Grand Yazıcı Palace oteline yapmış. Tripavisor üzerinden yapılan yönlendirme hatalı!!! Otele geldiğimizde yanlış otele ödeme yapıldığını söylediler. Oteli değiştirmek istediğimizde online’da hala oda alınabiliyorken bize odaların dolu olduğu söylendi. Saatlerce resepsiyonda Grand Yazıcı Urban Otel yetkilisinin yemek molasını ve keyfini bekletildikten ve yüzlerce telefon görüşmesi yaptıktan sonra neredeyse 2 katı fiyat farkı ile otel değişikliğini sonunda onaylattık. Yapılan yanlış entegrasyonun sorumlusu biz olduk. Aman dikkat edin, tripadvisor üzerinden marmaris'te tatil yapıcam derken kendinizi kutuplarda bir otele rezervasyon yapmış olarak bulabilirsiniz. Hala da yönlendirme hatalı, devam edin göreceksiniz.…
Evlilik yıl dönümümüz için 3 gece 4 gün ramazan bayramında Marmaris Grand Yazıcı otelde aile odasında kaldık ve bu süreçte gözlemlediğim deneyimlerimi ayrıntılı şekilde belirtiyorum. Karşılaştırmalarımı aynı segmentte ve fiyattaki otellere göre yapacağım. Otele giriş ve lobi: Şehir dışından geldiğimizden dolayı otele sabah saat 10:15 gibi giriş yaptık. Erken giriş yapmamıza rağmen odamızın hazır olduğunu öğrendik. Normalde giriş 14:00 olmasına rağmen bir sıkıntı yaşamadık ve kahvaltıdan da yararlanabildik. Girişte tüm işlemler hızlı ve sorunsuz şekilde yapıldı. 10 dakika içinde tüm işlemlerimiz bitmiş ve odaya çıkmaya hazır hale gelmiştik. Müşteri ilişkileri: Bugüne kadar gittiğim tüm otelleri düşündüğümde en etkisiz müşteri ilişkilerini burada gördüğümü söyleyebilirim. Böyle bir birim sanki sırf zorunluluktan varmış gibiydi. Hangi sorunumuzu söylesek bizim yapabileceğimiz bir şey yok cevabı aldık. Oysaki müşteri ilişkileri dediğimiz birim oteldeki sorunları müşteriden birebir öğrenip anında müdahale etmesi gereken bir birimdir. Yani en azından bugüne kadar diğer otellerde böyle gördük. Örnek olarak en vahim olayı anlatmam gerekirse; otelde bayram dolayısı ile konserler vardı ve aylarca afişler ile bunun reklamı yapılmıştı. Bu oteli tercih etmemizin de bir numaralı sebebiydi. Girdiğimiz günün ertesi günü Serdar Ortaç konseri vardı ve bunun otelin neresinde yapılacağını sorduk. Müşteri hizmetlerini verdiği cevap ‘bizim bu konuda hiçbir bilgimiz yok’. Konserin olduğunu bile bizden öğrenmiş olabilirler :) Biz bu bilgiyi nereden alabileceğimizi bile söylemediler. Böyle durumlar da bir konu hakkında bir bilgin yoksa yetkiliyi arar öğrenir ve müşteriye gerekli cevabı verirsin ancak tek cümle ile geçiştirdiler. Daha çalıştığı oteldeki etkinliğin yerini bilmeyen personellerle dolu bir müşteri ilişkileri mevcuttu. Bu olaylar olduğunda girişte check in yoğunluğu olmadığını da hatırlatmak isterim. Bunlara ek olarak yıl dönümümüze özel odaya şarap ve meyve gönderilecekti.. Söylediğimiz tarihte ve saatte maalesef gelmedi. Bunun üzerine 2 defa daha hatırlattık gelmedi diye yine gönderilmedi. En son odadan lobiyi arayıp söyledik ve onda da gelmedi. En sonunda asansör ile 4 kat aşağı inerek müşteri ilişkilerine tekrar söyleyerek getirtebildik ancak bu sefer de meyve tabağı gelmedi.. Artık bununda peşine düşmedik ve meyve tabağını tekrar talep etmedik. Kısacası otel bilgilerinde belirttikleri şeyleri yapmadıklarını, yapıyorlarsa bile 10 kere söylenmesi gerektiğini belirtmek isterim. Buranın müşteri ilişkileri gerçekten işini takip etmeyen, müşterisinin özel gününde mağdur eden bir iş yapısına sahip. Bu oteli tercih etmeden önce size verilecek değeri göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Atmosfer ve otel konumu: Otelin konumu şehir merkezine çok yakın. Hatta sahilde yürüme yolu var.. Buradan yürüyerek Marmaris merkeze gidebiliyorsunuz. Otel içi ise ağaçlar içinde ve doğada, temiz havada tatilinizi yapıyorsunuz. Ancak maalesef otel içindeki bazı şeylerin eksikliği gördük. İlk olarak havlu için sadece bir kulübenin olduğu ve başka hiçbir yerde olmadığı için sürekli otelde o kulübeye yürüyüp havlu almak gerektiğini belirtmek isterim. Genelde otellerde her denize ve havuza girilebilecek yerlerde havlu dağıtım kulübüleri olur ancak burada maalesef o yok. Denize mi girdiniz ve havlunuzu mu yenileyeceksiniz.. Taa otelin merkezinden havlu merkezine gitmemiz gerekiyor.. Spaya, termal havuza, kapalı havuza mı gittiniz.. Onun içinde aynı yere gitmeniz gerekiyor.. Maalesef ana havuz haricinde başka hiçbir yerde havlu kulübesi bulunmuyor. Etkinlik ve aktiviteler: Geldiğimiz gün ve çıktığımız güne kadar yetişkinler için bir tane bile etkinlik göremedik. Sadece yoga ve masa tenisi vardı. Ancak çocuklar için aynı şeyi söyleyemem.. Onlar için güzel etkinlikler yapıldı ve ayrıyetten çocuklar için büyük bir alan var ve burada tüm günlerini sıkılmadan geçirebilirler. Aquapark: Otelin ana bile arkasında 3 kaydıraklı bir aquapark bulunuyor. 2 kaydırak gerçekten çok uzun ancak burada da sıkıntılar var. Kaydırakların düştüğü havuz başında bir tane bile şenlong ve oturacak alan yok. Beton duvar üstünde oturmak zorunda kalıyorsunuz. Burada bir diğer belirtmek istediğimde kayma güvenliği, maalesef çocuklar beklemeden aralıksız kaydığı ve can kurtaranların müdahale etmediği için hafif çarpışma kazaları oluştu. Çocuğunuzu buraya tek başına gönderirken dikkatli olmanız gerekmektedir. Yeme içme (konsept restaurantlar): Yazın otelde tüm yeme içme alanları ücretsiz.. Hatta akşam alacart olan bölümler gündüz 12:00-15:00 arası hizmet veriyor ve kısıtlı menü içinden ücretsiz olarak konsepte uygun yemekler bulabiliyorsunuz (steak, italyan restaurant). Ancak burada da bazı sorunları bulunmakta, ilk olarak gündüz açık olan steak restaurant sırf açık olsun diye yapılmış.. Tavuk baget ve sosisli sandviç yedik ancak ekmeği çok sert, içeriği yetersiz ve taze değildi. Böyle servis yapılacağına hiç açılmasa daha sağlıklı olur. Snack ve aparatiflerden bahsedecek olursak: Burada yemekler yeterli ve lezzetliydi. Ek olarak bir köşede hamur bölümü vardı ve burada mantı, çi börek ve gözleme yapılıyordu. Ancak çi börek maalesef kıymalı değil peynirliydi :) Burada paraya kıyamamışlar sanırım. Ana restaurant: Genel olarak öğünlerde çeşitler ve yemekler yeterliydi ancak bazı ürünler 30dk içinde bitiyor ve devamı gelmiyor. Yani yemeğinizi biraz geç yemek isterseniz bazı ürünleri hiç göremeyebilirsiniz. Pandemi bitmesi nedeniyle çalışanların maske takmadığını ve yemekleri kendimizin aldığını belirtmek isterim. Alacarte: Konaklamamızın bir gecesinde Türk alacarte’ye gittik.. Sabah snack olan bölüm akşam alacart oluyor.. Gelen mezeler ve yemekler ortalamaydı.. Aynı segmentteki diğer otelleri düşündüğümde altında kalıyor.. Yemekler ve mezeler daha lezzetli olabilir. Personel her zamanki gibi çok ilgiliydi bunun için teşekkürler ancak burada da bazı sorunlar yaşadık.. Öncelikle konseptin Türk olması rakı tüketiminin yoğunlukta olacağını açıkça gösteriyor ancak ilk dubleden sonra içtiğimiz rakıdan kalmadığı ve diğerinden getirebileceklerini söyledik. Bu inanılmaz bir fiyaskodur.. Bizde maalesef ikincileri bile içmeden kalkmak zorunda kaldık ve yemek hızlıca bitmiş oldu. Konser: Uzun uğraşlar sonucu insanları takip ederek konserin yapılacağı kapalı salonu bulduk. Bir çok çalışanın konserden haberi bile yoktu. Konserin yapılacağı salonun girişine gittiğimizde farklı birimlerden yaklaşık 10 tane personelin kapıda beklediği gördük. Kapının 21:30da açılacağını öğrendik ve geri döndük. Daha sonra 21:30da tekrar gittiğimizde kapının 21:00de açıldığını ve içeride yer kalmadığını öğrendik. Kapısında beklediği salonun kaçta açılacağını bilmeyen 10 kişiye buradan selam olsun :) Neyse içeri girdik ve masa kalmadığı için ayakta en öne geçtik. Olaylar bundan sonra ilginçleşmeye başladı. Bir baktık insanlar konferans salonundan masa sandalye alıp salona taşımaya başladı.. Gecelik 3 bin tl verip birde o kadar yol kendi masanı sandalyeni taşıyorsun. Otelde yeterli masa sandalye olmasına rağmen salona koyulmaması da ayrı bir ilginçti. Daha sonra tüm misafirler bu şekilde masa sandalye getirmeye başladı ve bu kadar şeye rağmen kapıdaki 10 personel sadece bunu izlemekle yetindi.. 2 personele talimat verip masa sandalye taşımaya yardım bile ettirmedi. Otelde personel sayısı yeterli ancak bir çoğu görevini yapmadığı için böyle sıkıntılar yaşanmakta. Daha sonra, kapıda öndeki masalara oturmak için bir buçuk saat sıra bekleyen müşterilerin önlerine geç gelipte elinde masa sandalye taşıyan diğer müşteriler tarafından masalarının önlerine yerleşildi ve bunada hiçbir müdahale yapılmadı. Etkinlik baştan sona fiyaskoydu. Konaklama: Aile odasında konakladık ve büyüklüğü yeterli ancak arka oda da hiç cam olmaması kötü. Sanki hapishanede yatıyormuşsunuz gibi oluyor. Ön taraftaki ebeveyn odasında balkon mevcut.. Gayet ferah oluyor ancak burda da şöyle bir sıkıntı var, tüm odalar yemekhaneye bakıyor ve gece 12den sonra personel kapılar açık şekilde bulaşıklarla uğraştığı için sürekli tabak çatal sesi gelmekte ve balkon kapısı açık şekilde uyumak imkansız hale geliyor. Buna ek olarak bir gece de bir grup misafir sabaha kadar bağırarak otel meydanında şarkılar söyledi ve bunada hiç bir müdahale yapılmadı. Personel: Otelde sahada iş yapan yetkisiz personeller çok ilgili ve güler yüzlüler. Hepsine ilgilerini ve emeği için teşekkür ederiz ancak yetkili müdürler için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Otelin bir çok noktasında eksiklikler bulunmakta (yukarıda anlattığım) ve bunlara maalesef bir çözüm üretilmiyor ve sadece izleniyor. Yukarıda bahsettiğim tüm sorunları müşteri ilişkilerine belirttiğimi ve hiçbirine çözüm sağlanmadığını, sadece ‘bizim yapacak bir şeyimiz yok’ diye tarafımıza dönüş yapıldığını belirtmek isterim.…
Ramazan Bayramı tatilimizi geçirdiğimiz Grand Yazıcı Club Turban gerek konumu itibariyle , gerek konsepti ve yiyecek içecek kalitesi yönünden vede özveri ile çalışanlarının güleryüzlülüğü ile gerçekten görülmesi ve konaklanması gereken yerlerden biri. Ayrıca Serdar Ortaç ve Metin Şentürk konserleri muhteşemdi.Emeği geçen herkese teşekkürler.Birçok otelde tatil yapmış biri olarak hakkını veren nadir yerlerden biri. Umarım fiyatlarınız uygun olurda yaz tatilimizide Grand Yazıcı Club Turban'da yapabiliriz. Üzülerek döndük ama aklımız Orda kaldı. Tekrar görüşmek ümidiyle hoşçakalın.
Otele Zaya Dans festivali için geldim. Iyi ki de gelmişim, otel çok kaliteli ve huzurlu bir otel. Çalışanlar çok güler yüzlü ve yardımsever. Yemekler gayet güzel ve odalar da tertemiz. Festival boyunca gayet güzel ağırlandık ve tatilimi uzatmaya karar verdim. Gerçekten çok memnun kaldım. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın