Palazzo Di Varignana Resort & Spa



Hakkında
Palazzo di Varignana Resort & SPA'a hoş geldiniz! Varignana'da sizin için ikinci bir yuva olma arzusundaki bu spa, konaklamanızı daha keyifli kılmak üzere birçok farklı tesis olanağı sunuyor.
Ücretsiz wifi sayesinde konuklar internete bağlanabilir. Ayrıca Palazzo di Varignana Resort & SPA, düz ekran televizyon, mini bar ve buzdolabı gibi oda olanakları da sunuyor.
Konaklamanız süresince oda servisi ve concierge gibi hizmetlerin keyfini çıkarabilirsiniz. Palazzo di Varignana Resort & SPA konukları ayrıca işletmedeki ısıtmalı havuz ve ücretsiz kahvaltı hizmetlerinden yararlanabilir. Aracıyla gelen konuklar için ücretsiz otopark mevcut.
Eğer İtalyan restoranı seviyorsanız, yörenin bu sevilen mutfağını tadabileceğiniz Il Palazzo Ristorante ve Trattoria Le Marzoline, Palazzo di Varignana Resort & SPA'a oldukça yakın.
Palazzo di Varignana Resort & SPA ile Varignana'nın en iyi deneyimlerini ayağınızın dibine geliyor. Böylece tatilinizde hem dinlenip hem de keyifli vakit geçirebilirsiniz.
Konum
Yorumlar
- 827
- 349
- 118
- 64
- 32
- Filtrele
- Türkçe
Tatil için de - özellikle bir haftasonu geçirmek için - son derece uygun ve keyifli olmasının yanı sıra havaalanı ve merkezi tren istasyonuna yaklaşık 30 dakika mesafede olması da tesisi cazip kılan özelliklerinden.
Bir sonraki gidişimde SPA'sını da deneyeceğim; çok memnun kalacağıma şimdiden eminim.



Şimdi odamıza... Check-in sırasında (Çoğu bu yorumlarda söylediği gibi) personel bu uçsuz bucaksız işletme etrafında nasıl manevra yapılacağı konusunda son derece belirsizdi. Onlar uygulamalarını indirmek için bize tavsiye etti ve biz daha fazla ayrıntı görecektir. . . bu Uygulama kesinlikle işe yaramazdı. . . sadece yürüyüş parkurları göstermek. Odanızdaki televizyonda spa/restoranlar/parkurlar ile ilgili öne çıkan bilgiler vardı, ancak her bir yere nasıl ulaşacağınız konusunda da ayrıntı yoktu. Haritayı istedik ve bize 8-1/2 " x 11 " harf parçasını verdiler. Tüm işletme, okumanın büyükleştirme camına ihtiyacı olan bir yazı tipi boyutunda gösterilmişti. Güldük ve daha büyük bir haritaya ihtiyacımız olduğunu söyledik, ancak sahip oldukları tek şey olduğunu söyledik! ! Bu haritada görebileceğiniz tek şey, uçsuz bucaksız yürüyüş parkurlarıydı. ... odalar/spa/restoranlar hakkında herhangi bir ayrıntı okumak imkansızdı. Personel, bu mikroskobik haritada bize odamıza nasıl ulaşacağımızı göstermeye çalıştığında vazgeçtik ve yardıma ihtiyacımız olduğunu söyledik. . . . Bu harika bir seçimdi. Bu 8 odalı koridorların her biri yamaçtan aşağı katlanmıştır. Resepsiyondan dışarı çıkıp, sokağın karşısına çıkıp hiçbir binaya bağlı olmayan asansöre doğru yola çıktık. İçeri girdik, # 5 düğmesine basıldık ve kapılar açıldığında bir sığınak gibi göründüğü yere doğru ilerledik. Betondan yapılmış uzun bir steril koridor (göz geçirmez içerideki) çelik ve mermer merdivenler daha fazla katta yükseliyordu ve üzerinde hiç kimse yoktu (bir insanı 3 gün içinde geçirmedik) . Şaka olarak, bir hizmetçi gelene kadar bizi günlerce burada kimse bulamazdı. Ürpertici! Şimdi odamız muhteşemdi, biraz soğuktu ama güzel manzaraya bakan geniş bir terası olan devasa ve moderndi. Güzel, geniş banyo. Bu tatil köyü, sağlıklı yaşam ve çevreyi gerçekten önemsiyor ancak ilk şokum duştaydı. Duvardaki çevre dostu sabun tedarikçileri yoktu. . . İtalya'nın dört bir yanındaki ziyaret ettiğimiz otellerin hepsinde vücut yıkama/şampanya/kondisyoner içeren yeniden doldurulabilir konteynerler vardı. . . ama bu " çevreci vicdanlı" işletme hâlâ bu üç üründen 1 gram, plastik şişeler kullanıyor! Geçmişte böyle büyük bir işletme gördüğümde çok üzüldüm. Burada geçirdiğimiz 4 günde aklıma gelen tek şey, yüzlerce odada harcanan plastik.
Restoranlar, II Grifone (tesisin en tepesindeki Vila’nın içinde yer alan) 5 yıldızlı bir akşam yemeğiydi. Bizim de Maître d' genç asistanımız muhteşemdi. Dünyanın en iyi restoranlarından bazılarında çalışma geçmişini paylaştı. Mükemmel servis, mükemmel yemekler. Treno Reale, 1800’lü yıllardan kalma bir tren vagonu. Vale perdeleri ve boyanmış tavanlarla süslenmiş güzel bir şekilde dekore edilmiştir. Orient Ekspresi’ne zamanın gerisinde bir adım. Akşam yemeğimiz saat 8’de başladı: 30.00’de ve gece yarısı sona eriyor. Bu saatte yemek yemek için çok, çok geç. Konukların çoğu da aynı şeyi hissettiriyor. Her yemek bir sanat eseri olsa da, keyif aldığım bir menü değildi. Fiyatı sabit olduğundan, başka seçenekler bulunmayan çok fazla balık yemeği. Tavsiye etmem. Personel, yemekleri tren vagonundan uzakta başka bir binada hazırlamak zorunda ve içecekler trenden uzakta bir barda hazırlanır. ..bize şarap dışında bir alkol içkisi almak 10-15 dakikanızı alacağını söylediler. Bu işlem 15-18 dakika sürdü. Le Marzoline... Bu restoran, daha rahat bir yer olsa da tesisin ana kısmından çok uzakta. Yürüyüşe karar verdik (lobi bizi golf arabasıyla getirebilirdi) . Akşam yemeğimiz çok iyiydi ancak garsonumuz akşam yemeği hazırladı. Macaristanlıydı ve harika, eğlenceli ve eğlenceli bir kişiliğe sahipti.
Yollardaki tabelalar bir restoranın adını belirler, ancak nereye gideceğinizi göstermez. 1800’lerin tren vagonunu bulmak imkansızdı! Sonunda resepsiyonda bize ulaştı. Ayrıca Le Marzoline restoranı 20-30 dakikalık bir yürüyüş mesafesindedir ve içki içmiş olmanız durumunda karanlıkta iki kez yürüyüş yapmayı düşünebilirsiniz.
Tekrar, buradan ayrılmayı planlamadığınız sürece kendi ulaşım aracınız olmadan burada kalmayın.
Güzel bir balkonu olan odamız yeterince hoş görünüyordu, ancak başlıca sorunumuz klima ve sıcaklık kontrolüydi. Ayrıca, hatalı bir kahve makinesi ve sızan bir duşla ilgili sorunlar da yaşadık. Balkon kapılarının ilk gecemizde güçlü rüzgârlar tarafından açıldığını ancak daha sonra kapıların uygun şekilde kilitlenmediğini fark ettik. Check-in sırasında resepsiyon, bize otel hakkında herhangi bir bilgi vermedi, bunun yerine daha fazla bilgi için bizi televizyona yönlendirdi. Maalesef bunların hepsi İtalyanca olduğundan sadece web sitesini kullandık. İlk gecemizden sonra, oda telefonundaki ekran, odanın boş olduğunu belirtiyordu ve otelin, oda için iki rezervasyonun üst üste yapıldığını anlamadığı belli oldu. Bir tanesi bizden, diğeri ise araba üreticisinden. Otelin bize hiç araba üreticisinden bahsetmediği, rezervasyonun doğru işleme konulmadığını ve konaklamamız süresince oda kartı onayı düzeltmek için ilk gecemizden sonra resepsiyonla iki kez konuşmamız gerektiğini gösteriyordu.
Birkaç gündür, gece geç saatlerde ve erken saatlerde, odamızdan kontrol edemeyeceğimiz klimalardan birini ayarlamaları için personele ulaştırmaya çalıştık. Oda çok sıcaktı! Bunun, resepsiyon aracılığıyla uzaktan yapılacağı söylendi. Bu gerçekleşmedi. Birkaç gecelik uykusuzluktan sonra, hataları ve sorumlulukları tamamen kabul eden yönetime şikayet ettik. Özellikle de iki üst üste yapılan oda rezervasyonunun uygun şekilde tespit edilmediği, otelin sistemleriyle ilgili sorunlar yaşadığı ve dolayısıyla klimayı ve oda sıcaklığını kontrol etmekte zorlandığı ve ekibinin konaklamamız süresince sorunlarımızdan herhangi birini ona bildirmediği konusunda. Bir gece kaldıktan sonra yönetici odanın sıcaklığını ayarlamış, kahve makinesi değiştirmiş ve duşun yeniden kapatılmıştır. Bizi başka bir odaya, üst sınıf bir odaya taşıma teklifinde bulundu, ancak konaklamamızdan kelimenin tam anlamıyla saatler geçtiği için tüm giysileri ve eşyalarımızı taşımak istemediğimiz için reddettik.
Yalnızca araba üreticisinin davetine göre İtalya’ya gittik ve bunu yapabilme yeteneğimiz otelin kusurlarından doğrudan kaynaklanan yorgunluk nedeniyle sınırlıydı. Dolayısıyla, kesinlikle borçlu olduğumuzu ve son faturamızın uygun şekilde ayarlanmasını beklediğimizi düşündük. Müdür bize teşekkür ederek bir şişe zeytinyağı (! ) verdi, ancak bize tazminat izni veremediğini söyledi ve yöneticisine ulaşamadığını söyledi. Bir yöneticinin ücret iadesi izni veremediği bir otel hiç duymadık. Açıkçası bu durumla ilgilenmek yerine eve gitmekle ilgilendiğini hissettik, ancak şubesi bitene kadar bizi bilgilendireceklerini söyledi. Bunu yapmamasını beklediğimiz gibi. Check-out sırasında, iş arkadaşları onu evinden aradı ve bir müdürün herhangi bir ücret iadesi reddettiğini bildirdi. İş arkadaşının kendisi şaşkın görünüyordu!
Açıkçası konaklamanızın tamamen ücret iadesi gerektiğini düşündük, ancak ödeme aşamasında, faturamızın üçte ikisinin tahsil edilmesine izin vermeye cömertçe karar verdik. Resepsiyonda görevli personel, yönetimin, geri kalan bakiyenin kredi kartımızdan tahsil edilmesini istediğini söyledi. Eve döndüğümüzde bu durumdan haberdar olduk ve bakiye neredeyse hemen tahsil edildi.
Artık araba üreticisine bildirdik ve bu tutarı kredi kartı şirketimizle itiraz edeceğiz.
Dengeyi sağlamak amacıyla otelin Aureva ve Le Marzoline iki restoranını ziyaret ettik. Deneyimin geri kalanına şiddetle karşılık gelen bu mekânlarda sunulan servis, yemekler kadar örnek teşkil etti.
Havuz alanı tuhaf bir deneyimdi. Önce havlularımızı almak için spa’ya giriş yapmamız ve ardından havuz alanına ulaşmak için üç katta tırmanmamız gerekiyordu. Bizi karşılamak veya yatak konusunda bize yardımcı olmakla hiç kimse ilgilenmiyordu. Daha fazla havluya ihtiyacımız olduğunun hemen farkına vardık ve onları almak için resepsiyona kendimiz dönmemiz gerektiği söylendi. Havuzda geçirdiğimiz süre boyunca hiçbir personel bize içki veya yemek için yaklaşmadı. Hiçbir şey! Tek kelimeyle çok garip!
Ayrıca otelin size yalnızca ilk gecede su vermesi de garip hissettirdi.
Son olarak otel, indirilip yürüyüş yapmak ve bisiklet gezintisi yapmak için kullanabileceğiniz kendi uygulamasına sahiptir. Birkaç yürüyüş yaptık, güzel olan amfiteatr yürüyüşü yaptık ve arboreo yürüyüşü de denedik, ancak uygulama burada çok iyi çalışmadığı için bu yol izlemek daha zordu. Ayrıca ilginç bir sanat yürüyüşü de vardı.
Özetlemek gerekirse burası güzel bir konum, ancak hizmet düşük ve yönetimden çok az sorumluluk alıyor. Araba üreticisi bize iki farklı otel seçeneği sundu ve Grand Hotel Majestic Baglioni yerine Palazzo di Varignana’yı tercih ettik.


1705 yılından bu yana duyurulmuş ancak aslında 2008 yılında inşa edilmiştir.
Burası bana 30 yıl önce Rusya’daki bir perestroika oteline benzetiyor.
İtalyan hissetmiyor ve dünyanın başka hiçbir yerinde olabilir.
Havuzda servis veya oda servisi yapılmamaktadır.
Hiçbir şey reklamı gibi değil.
Kesinlikle dinlenmek için değil, daha çok ucuz bir kongre veya turist grubu için.
Kaliforniya'dan onu şahsen görmek için seyahat ettiğim için çok üzgünüm, ertesi sabah Toskana'da çok daha güzel bir yere gittim ve bana herhangi bir ücret iadesi yapmadılar.
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın