Yorucu bir günden sonra herkes başını koyacak bir yastık arar. Bavaro otellerinden Iberostar Punta Cana, dinlenmek ve zindelik kazanmak için çok uygun bir seçenek. Aileler için uygun ortamıyla ve harika restoranlarıyla bilinen Iberostar Punta Cana, konuklarına Bavaro'nun tadını çıkarmada kolaylık sağlıyor.
Odalarda düz ekran televizyon, klima ve mini bar bulunuyor. İnternete bağlanmak ise Iberostar Punta Cana tarafından sunulan ücretsiz i̇nternet sayesinde çok kolay.
Her şey dahil tatil köyünün sunduğu oda servisi ve concierge gibi hizmetlerden de yararlanabilirsiniz. Ayrıca konuklar, konaklamaları süresince havuz ve ücretsiz kahvaltı olanaklarının keyfini çıkarabilir. İşletmenin konuklara sunduğu başka bir rahatlık ise ücretsiz otopark hizmeti.
Iberostar Punta Cana Hotel'de konaklarken, kısa bir yürüyüş mesafesindeki Restaurant Maiko (1, 5 km) yemek yemek için iyi bir seçenek olabilir.
Iberostar Punta Cana, Bavaro seyahatinizi unutulmaz kılacak.
Dominike ilk gidisimizdi.ulke,iklim,doga tek kelimeyle muhtesemdi.otel tertemiz odalar ferah,sakin ve sicak bir atmosfer.calisanlar guleryuzlu ve yardimsever.o kadar insan nasil disiplinli bir duzende calisiyorlar yoneticileri tebrik ediyorum.hele otelin bahcesi essiz.on gun kaldik ve hic sikilmadik.hizmet ve kalite iste bu.tekrar gitmek icin sabirsizlaniyorum.hersey icin bir kez daha tesekkurler iberostar punta cana.
Kış uzakta başka bir rahatlatıcı plaj tatil. Bu daha sonra bu konuda daha fazla Iberostar bizim ilk kalmak değildi. Harika personel Iberostar ne olduğunu yapar. Havuz barındaki güzel Maria'yı, sonsuz enerjiyi kaçıramazsınız. Oda geniş, çok rahat yataklar, her şey amele. Bizim hizmetçi Solsy bize iyi baktı. Verandada küçük çamaşır raf. Yükseltilmiş yıldız prestij odaları lobiye en yakın bldg söylendi. Okyanusta sonsuz eğlence. Daha fazla plaj palapası ve sandalyesi eklendi, sıkılaştırıldı. Buna karşılık, star prestij bölümünde asla birkaç konuk kalmamıştı. Bu geniş alan, tüm konukların paylaşması için daha iyi kullanılır. Birkaç palapanın ahşap zemin tabanı vardır ve engelli konuklar için ayrılmıştır. Ahşap geçit tekerlekli sandalyeyi manevra etmeyi kolaylaştırır. Hoş bir dokunuş, ahşap kancalardır, böylece palapa'nın altına eşyaları kolayca asabilirsiniz. Yıllar içinde Iberostar'ın genellikle fazladan yol aldığını fark ettik. Punta Cana ve Dominicana'nın konukları restoran, havuz, tesis vb. Lobi bar yakınındaki zambak gölet tarafından ziyaret ördek böcek kovucu kullanmanızı öneririz. Sahilde tuvaletler vardır; ayrıca La Cana ve La Marimba sahil restoranlarında. Otelin tüm alanları açık büfe dışında çok temiz tutulur. Şimdi negatifler için ve biz öyle olduğunu söylüyoruz. Biz uzun yıllar boyunca her kış iki kez de dahil olmak üzere deneyimli gezginler vardır. Biz çok bizim Iberostar tatil konaklamalar tadını çıkarın, ama ne yazık ki bu açık büfe hazırlığı, temizlik, vb açısından hayal kırıklığına uğradım. Birçok gün, bir şef yumurta istasyonunda geldi önce 10-20 dakika geçti. Çeşitli yiyecekler ve meyve suları genellikle 15-25 dakika geç. Evet, tatildeyiz, ancak kapıları açtığınızda misafirlerinize hizmet vermeye hazır olmalısınız. Diğer Iberostarlar örgütlendi. Personel etrafta yürüdü ve zeminin ortasında soyulmuş bir muzu görmezden geldi. Bir kaza olmasını bekliyor. Bizim mide döndü ne eldiven giyen ve rendelenmiş peynir avuç avuç ile oynayan kadın pizza istasyonunda oldu! ! Bir gıda sunucusu tarafından sıhhi değil, kabul edilebilir davranış. Bu sunucuların birçoğu mutlu ya da motive olmadı. Birkaç sabahları masa altında katta yiyecek artıkları büyük parçalar vardı. Neden her akşam sonunda zemin süpürüldü ve yıkanmadı merak etti. Mikrodalga, krep, fransız tostu, waffle vb. Gibi bazı yiyecekler ısınma brülörlerinde tutulmaz. Bizim favori garson Ramonita, birkaç kelime, ama çok profesyonel ve saygılı hoş bir kadın oldu. Değişim Dalgası, Iberostar’ın okyanusların ve sorumlu turizmin sağlığına olan çevresel taahhüdüdür. Organik, geri dönüştürülmüş veya kompostlanabilir malzemelerle değiştirilen tek kullanımlık plastikler. Iberostar Bavaro'daki mercan fidanlığını ziyaret edin. Sahilde yürüyor, bir tek saman, plastik şişe veya bardak bulmak harikaydı! Plastik su şişeleri gitti. Her odada iki adet 2 L cam şişe vardır, su istasyonlarında dolum yaparsınız. ID bilek bilezikleri artık kumaş. Odalardaki kalemler yerine kalemler. Şimdi duvara monte güzel tuvalet malzemeleri geri dönüşümlü malzemelerden sıkmak şişeleri. Konuk bir kişiye kliniğin bandajı olmadığı söylendi. Otel hediyelik eşya mağazası paket başına 1 ABD Doları veya paket başına 50 ABD Doları, şaka yok. Alışveriş, Dominicana'nın arka tarafında bulunan birkaç hediyelik eşya dükkanı. Eğlence ve gösteri programı şimdi sadece app. Star Rock Cafe'nin yakınında bulunan Kaçış Odasına göz atın. Karşılaştığımız büfe sorunlarına rağmen keyifli bir tatil vardı. Bu nedenlerden ötürü, maalesef 3 yıldızlı bir derecelendirmeden daha fazla veremiyoruz.…
Otel gerekçesiyle çarpıcı. Geniş ve konforlu odalar. Biraz tekrarlayan yiyecekler, ancak bu kadar büyük bir seçim ile aç kalmayacaksınız. Eğlence ekibi çok canlandı ve iyi bir çaba gösterdi. Şimdi eksi. . . . iberostar prestijine geçtik. Bu her gün bize 35 $ mal oldu. Bunun için, plajın kordonlu özel bir bölümüne ve markalı alkole eriştiniz. Biz otelde ekstra ödenen nedeni en rahatsız eski şezlong oldu. Minder yok, artı bir bayan tam anlamıyla çığlık atıyor ve ben her 5 dakikada bir "körükler, seni seviyorum" rahatlatıcı bir erteleme ve dinlendirici bir mola vermek için istediğini körük demek. Şezlong gibi prestij cabanas rahat. Hala 7'de orada olmalıydım. 00 am yine de çok sinir bozucu yatak birini korumak için uzakta iken en sinir bozucu. Prestij sözde yükseltme en saçma kısmı, kendi içki almak zorunda oldu! Lobide garson servisi yok. . . . Yani, AI için ödeme yapın ve tam garson servisi alın veya prestij için ödeme yapın ve markalı içeceklerinizi kendiniz alın! ! Ne hakkında! ! Günlerce bir chiller içinde yapılmış sandviçler kıvrılmış veren ruhsuz klimalı salon dışında başka hiçbir faydası. Bu kesinlikle ele alınmalıdır. İkimiz de üzgün mide 2 gün boyunca muzdarip gibi bu özel otele dönecekti değil, Amerikan diner bir morg gibi olmak tamamen korkunç. Sahilde biftek restoran çok sert et kadar hizmet, artı bir şişe sözde prestij servis şarap istedim, toplamak ve restorana lug vardı! ! Böyle ağır bir fiyat için oldukça zayıf. . . . .…
Merhaba! Birkaç hafta önce bu otelde kalıyordu. Onun iyi bir, güzel arquitecture, büyük otel. Biz bir aile odası kiraladı ve çok rahat! Bağlı iki oda vardı ama biz bunların temizlik zayıf olduğunu söylemek zorunda, yatağın altında diğer konuklardan şeyler bulundu ve yatak örtüleri kirli, buna rağmen iyi bir büyük ve konforlu oda. Otelin her şey dahil zayıf noktası çok önemli gıda oldu. Her gün restoran havuz ve plaj, hiçbir çeşitliliği ve aynısı wasnt iyi de aynıydı. Tematik restoranlar çok kötü! En iyi olmaları gerekiyor çünkü insan sayısı azalıyor ama hayır. Ayrıca, biz büyük bir grup, 21 aile olarak, biz yemek için son tarifeleri verildi, 21:00 veya 21:30, biz Arjantinli olduğu gibi biz herhangi bir sorun yoktu çünkü akşam yemeği zaman , ama mesele şu ki, menülerden bir şeyler sipariş etmek istediğimizde, onlar tükendi! ! ! ! Eğer menüde ise, giden her bir kişi için sahip olmalılar. . . Biliyoruz ki en ucuz otel fron iberostar şirketi ama biz daha bekleniyor, gıda her şey dahil% 80. Ayrıca alkollü içecekler alkol yok gibi görünüyordu, biz daha kategoride başka bir iberostar otel değiştirdi fark fark. Onun tanıdık bir otel ama o sessiz. Benim gibi insanlar alışverişe gidiyor aşk için otelden alır ve yağmurlu günler için büyük "mavi alışveriş merkezi" götürür ücretsiz bir otobüs var! Animasyon ekibi gerçekten çok iyi! Ve son fakat en az değil, bunun imkansız olabileceğini biliyorum ama sahilde şeyler satan insanlarla her saniye sizi takip ettikleri ve onları satın almaya ikna etmek için sizinle birlikte bir şeyler yapılmalıdır! İnsanlar “lütfen dinlenmeye çalışıyorum, hiçbir şey satın almak istemiyorum” demeye dinlenmeye gitmiyorlar, üstelik benden daha samimi olabilirler, ama eşyalarımı oğlumla yalnız bırakmak gibi hissetmedim. yürüyüş otelden. . .…
Bizim kalmak 1/18/20 - 1/25/20 oldu. Bu D. R. 12 ziyaretimiz ve bu tesisi harika olduğunu düşündüm! Neden daha önce Iberostar'a gitmedik? ? Personel, biz kalmış tüm yerlerin en güzel oldu. Ciddi anlamda. Angel ve Giovanni kim selamladı, yemek odasında Manolya, Evelyn için harika bir şovmen şarkı bizim kahya ve zemin personeli. Hepsi gerçekten güzel ve dostça. Tatil güzel ve temiz ve gerekçesiyle sürekli bakımlı. Gıda gerçekten iyi olduğunu düşündüm. Biz Asya ve Fransız restoranlarda yedik ve her iki akşam yemeği zevk. Aksi takdirde, her zaman büfeleri seçim bol oldu. Ayrıca taze paella ve plaj tarafından öğle yemeği için servis diğer yemekler ekledi. Kesinlikle geri Iberostar Punta Cana için gitmek istiyorum!
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın