Kivanc Hotel Yalikavak
Hakkında
Eğer Yalıkavak'ta büyüleyici otel arıyorsanız, Kıvanç Suites tam size göre.
Odalarda konuklara sunulan klima, mini bar ve oturma alanı olanakları sayesinde dinlenip konaklamanızın keyfini çıkarabileceksiniz. Ayrıca Kıvanç Suites tarafından sağlanan ücretsiz wifi ile internete bağlanabilirsiniz.
Bu otel, 24 saat açık resepsiyon, döviz bürosu ve plaj sandalyeleri sunuyor. Ayrıca Kıvanç Suites havuz ve restoran olanakları da sağlıyor. Böylece yoğun geçen bir günün ardından dinlenip tazelenebileceksiniz. Aracıyla gelen konuklar için yakınlarda halka açık ücretsiz otopark mevcut.
Yalıkavak seyahatindeyken, yakınlardaki restoranlarda et ve balık yiyebilirsiniz, mesela Minör Restaurant.
Yalıkavak ayrıca, ünlü marinadan Yalıkavak Marina'ya ev sahipliği yapıyor. Kıvanç Suites buraya yakın sayılır.
Kıvanç Suites, yaklaşan ziyaretiniz süresince sizi misafir etmeyi dört gözle bekliyor.
Konum
Yorumlar
- 23
- 14
- 5
- 3
- 4
- Filtrele
- Türkçe



Otelden bağımsız bir konu olarak, bulunduğu bölgenin deniz suyu kalitesi iyi değil, marina ve teknelerin demirlediği alana yakınlığı sebebi ile deniz genelde bulanık ve yosunlu. Konaklamayı otelde gerçekleştirip daha iyi bir denizde yüzmek için yakınlarda bulunan beachlere veya koylara gidilebilir.
Odalar yenilenmiş, eşyalar gayet kullanışlıydı. Fakat "detay temizlik" konusunda beklentimin altında kaldılar. Banyo yeterince temiz değildi. Konakladığım otelden yüzeysel, gözle görünür alanların temizlenmesini değil; dip köşe temizlik yapılmasını beklerim. Misafirler konaklama sırasında temizlik görevlisinin farkedemediği ince detayları görme özelliğine sahiptir. Resmi asıl tamamlayan, kalitesini yükselten "detaylardır".
Pandemi sürecinde kahvaltının özensiz, geçiştirmelik, kolaya kaçılmış bir konseptte servis edildiğine şahit oldum. Serpme kahvaltı değil, büyük bir tabakta domates, salatalık, 3 çeşit peynir, 2 çeşit zeytin, küçük paket bal, küçük paket reçel, küçük paket tereyağı, küçük paket labne, bir dilim kek, ekmek sepeti olarak servis edildi. Kahvaltının neden bu şekilde servis edildiğini sorduğumda resepsiyondaki hanfendi pandemiyi bahane göstererek serpme kahvaltı servisi yapılmadığı ifade etti. Buradan, bir otelci olarak samimi fikrimi ifade etmeliyim ki otel yönetiminin misafir beklentilerini ve hizmet sektörünün inceliklerini okumada sınıfta kaldığını söyleyebilirim. Garson ilgisiz, görevini mecburi yapan, mutsuz bir profil çiziyordu. Çay siparişi vermek için uzun süre bekledim, farketmediler. Sonunda yerimden kalkarak siparişi verdim. Bunların hepsi otel yönetiminin gözlemlemesi ve geliştirmesi gereken detaylardır. Hizmet sektörü detaylarda ve güler yüzde, iletişimde gizlidir.


Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın