Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa

Kaydet
Paylaş
İleribaşı Mevkii, Belek 07500 Türkiye
COVID-19 güncellemesi: Bu işletmenin ilaveten aldığı sağlık ve güvenlik önlemlerine bakın.Devamını okuyun
Hotels.com
ZenHotels.com
Trip.com
Expedia.com
Snaptravel
Prestigia.com
10 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Seyahat Eden (3048)
Oda ve Süit (355)
Videolar (4)
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
COVID-19 süresince güvenli şekilde seyahat edin
Konaklamanız boyunca karşılaşacağınız önlemler
  • Tüm çarşaflar, yüksek sıcaklıkta yıkanarak dezenfekte edilir
  • Personelin ortak alanlarda maske takması zorunlu
  • Zeminler, sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde işaretli
  • Konukların ve personelin kullanması için el dezenfektanı
  • Gidiş gelişin yoğun olduğu alanlar düzenli şekilde dezenfekte edilir
  • Personelin düzenli olarak el yıkaması zorunlu
Devamını okuyun
24.07.20 tarihinde güncellendi Güvenlik önlemlerinin işletme tarafından sağlandığını ve Tripadvisor'ın bu bilgilerin doğruluğunu kontrol etmediğini göz önünde bulundurun.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinin sahibinden bir not
24.07.20 tarihinde güncellendi Güvenlik önlemlerinin işletme tarafından sağlandığını ve Tripadvisor'ın bu bilgilerin doğruluğunu kontrol etmediğini göz önünde bulundurun.

Hakkında

Belek bölgesindeki 103 otel arasında8. sırada
Yer
Temizlik
Hizmet
Değer
Travellers’ Choice

Papillon Ayscha 2014 yılında tümüyle yenilenerek hizmete açıldı. Yenilenen odaları, restoranları, çocuk kulübü, fitness merkezi, barları ve aquapark'ı ile eğlenceli ve konforlu bir tatil sunmaktadır. Bir Papillon Hotels markası olan Reborn Spa&Wellness yılın 12 ayı Papillon Ayscha'da hizmet vermektedir.

Papillon Ayscha Belek bölgesinin doğasını ve temizliğini en iyi koruyan tesislerinden bir tanesidir. Holidaycheck, Tripadvisor ve bir çok otorite tarafından en iyi oteller katagorisine alınmış bir tesistir.

Devamını okuyun
Oda ve Süit (355)355
Tam görünüm
İşletme olanakları
Ücretsiz otopark
Ücretsiz Yüksek Hızda İnternet (WiFi)
Havuz
Spor Salonlu/Spor Odalı Fitness Merkezi
Ücretsiz kahvaltı
Plaj
Oyun salonu
Çocuklara ücretsiz konaklama
Otopark
Wi-Fi
Kapalı havuz
Açık havuz
Isıtmalı havuz
Fitness/spa soyunma odaları
Fitness kursları
Sauna
Bar/oturma salonu
Restoran
Kahvaltı mevcut
Açık büfe kahvaltı
Çocuklara uygun büfe
Havuz kenarı barı
Tenis kortu
Su parkı
Aerobik
Dart
Animasyon ekibi
Gece eğlencesi
Masa tenisi
Gece Kulübü/DJ
Bebek bakımı
Çocuklar için kapalı oyun alanı
Çocuk Aktiviteleri (Çocuğa/Aileye Uygun)
Çocuk kulübü
Çocuklar için açık hava oyun ekipmanı
Havaalanı ulaşım hizmeti
Araba kiralama
İnternet Bağlantılı İş Amaçlı Bölüm
Konferans salonu
Görevli odası
Toplantı odaları
Spa
Çiftler için masaj
Yüz bakımları
Hamam
Baş masajı
Masaj
Salon
Buhar odası
Çatı katı terası
Bagaj saklama hizmeti
Concierge
Döviz bozdurma
Hediyelik eşya dükkanı
Dükkanlar
Güneş şemsiyeleri
Uşak hizmeti
24 saat açık resepsiyon
Kuru temizleme
Çamaşır yıkama hizmeti
Ütü hizmeti
Daha fazla göster
Oda özellikleri
Klima
Özel plaj
Ek banyo
Oda hizmeti
Özel balkon
Mini bar
Buzdolabı
Düz Ekran Televizyon
Oda servisi
Kasa
VIP oda olanakları
Uyandırma servisi/çalar saat
Daha fazla göster
Oda türleri
Okyanus manzarası
Sigara içilmeyen odalar
Süitler
Aile odaları
Bilmekte fayda var
OTEL SINIFI
OTEL STİLİ
Aile
Güzel Manzara
Konuşulan Diller
Türkçe, İngilizce, Rusça, Almanca
3.370Yorum231Sorular-Yanıtlar92Odayla İlgili İpucu

Yorumlar

Gezgin puanı
  • 2.830
  • 333
  • 128
  • 39
  • 40
Dönem
Gezgin tipi
Dil
  • Diğer
Seçilen filtreler
  • Filtrele
  • Türkçe
Tansu U, şu tarihte bir yorum yazdı: Şub 2021
2 katkı
Otele giriş yaptığınız andan itibaren farklı bir deneyim yaşayacağınızı hissediyorsunuz. Check-In işlemlerimiz resepsiyonda yapılırken misafir ilişkileri bölümünden Ainara Hanım'dan otel hakkında bilgi alırken, bar müdürü İsmail Bey bir şeyler içip içmeyeceğimizi sordu. Bir anda bu kadar ilgi görünce yol yorgunu halimizle epey şaşırdık :) Doğum günü kutlamamız olduğundan otel tarafından yapılan jestlerin ise sayısını unuttuk :) Restoran müdürü Evren Bey ve ekibinin bizim için hazırlamış olduğu doğum günü kutlaması gerçekten unutulmazdı. Odamıza yapılan ilave ikramlar oldukça ince düşünülmüştü. Bar müdürü İsmail Bey'in kokteylleri gerçekten çok lezzetliydi, güzel sohbetleriyle kendisi bize güzel anlar yaşattı :) Misafir ilişkileri müdürü Makbule Hanım'ın en küçük problemlerimizde dahi profesyonel yaklaşımı, çözüm odaklı oluşu bir kez daha doğru yerde olduğumuzu bize hatırlattı. Yemekler harikaydı. Kış dönemi olmasına karşın çeşit oldukça fazla ve lezzetliydi. Kahve ve tatlı bölümü ise gerçekten 1. sınıftı. Şubat ayında açık havuza girebilmek ise tüm bu güzel anlara bir güzellik daha kattı. Check-Out yaparken evimizden ayrılıyormuş gibi hissettik. İsimlerini hatırlayamadıklarımızla birlikte herkese tekrar tekrar teşekkürler.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Şubat 2021
Değer
Hizmet
Uyku Kalitesi
1 Faydalı oyu
Faydalı
Paylaş
makbule şakrak (Guest Services / Front Office, Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 8 Şub 2021
Değerli Büşra Hanım & Tansu Bey, Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Hizmetlerimiz ve çalışanlarımız hakkında paylaşmış olduğunuz nazik düşünceleriniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, yorumlarınızı tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız. Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız. Tüm ekibimiz adına, Saygılarımla Makbule Şakrak Misafir İlişkileri Müdürü
Devamını okuyun
Gurme Tarif, şu tarihte bir yorum yazdı: Ara 2020
Antalya, Türkiye1 katkı
Balayı için gittiğim otelde harika karşılandım ve personel oldukça güler yüzlüydü. Otelin yemekleri mükemmel, aktiviteler harika. Ben son derece memnun kaldım. Fakat; en son whatsapp rezervasyon hattı üzerinden fiyat istediğimde, bana hemen döneceklerini söylemelerine rağmen yaklaşık 1,5 senedir dönüş yapmadılar :D Umarım rezervasyon whatsapp hattına bakan personel hala yaşıyordur :D
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Yer
Hizmet
Uyku Kalitesi
Faydalı
Paylaş
makbule şakrak (Guest Services / Front Office, Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 16 Ara 2020
Değerli Misafirimiz, Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Nazik değerlendirmeniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, değerlendirmenizi tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız. WhatsApp hattımızdaki yoğunluktan dolayı yaşanan aksaklık konusunda çok üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Web sitemizdeki telefon numaralarımızdan ya da e mail yoluyla tarafımıza ulaşmanız durumunda yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacağız. Anlayışınız için çok teşekkür ederiz. Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız. Tüm ekibimiz adına, Saygılarımla Makbule Şakrak Misafir İlişkileri Müdürü
Devamını okuyun
mervemurat, şu tarihte bir yorum yazdı: Kas 2020
Ankara, Türkiye57 katkı31 faydalı oyu
+1
Geçen yıl 19 mayısda geldiğim otelinize bu yıl ani bir kararla ve covid 19 kaygısı nedeniyle biraz da çekinerek geldik. Her zaman ki gibi çok iyi karşılandık . Otelin covid 19 tedbirleri oldukça iyi seviyede . Çalışanlar canla başla sezonun son günlerini misafirlerini memnun etmeye adamış. Yağmurlu günlerde bile otelde sıkılmadık. Evet çok büyük bir tesis değil belki ama yemeklerinin kalitesi ve lezzeti, temizliği ve çalışanşarının kalitesi ile ideal bir tatil cenneti . Gece müdürü levent bey , coffe cornerdan mehmet beye özellikle teşekkür etmek isterim. Olmayanı olduran , her talebi karşılayan koşulsuz müşteri memnuniyetinin en güzel örneğini sundukları için ,kesinlikle tavsiye ediyorum.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Kasım 2020Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Faydalı
Paylaş
makbule şakrak (Guest Services / Front Office, Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 3 Kas 2020
Değerli Merve Hanım, Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Nazik değerlendirmeniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, değerlendirmenizi tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız. Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız. Tüm ekibimiz adına, Saygılarımla Makbule Şakrak Misafir İlişkileri Müdürü
Devamını okuyun
Elisa, şu tarihte bir yorum yazdı: Eki 2020
4 katkı1 faydalı oyu
Ailem ile gittiğim otelde ilk başta ne kadar olumsuz olarak baksam da pandemi sonucu oluşan olumsuz havayı tamamen ortadan kaldırmışlar ekip olarak çok iyiler oda temizliği yemek çeşitleri personellerin güler yüzü özellikle bu tatil süresi içerisinde bize yardımcı olan Makbule hanıma Kadir bey e barmenlerden Gökhan ve Latif beylere adını hatırlayamadığım yiyecek içecek sorumlu müdür yardımcısına çok teşekkür ederim.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Faydalı
Paylaş
makbule şakrak (Guest Services / Front Office, Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 27 Eki 2020
Değerli Bilge Hanım, Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Nazik değerlendirmeniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, değerlendirmenizi tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız. Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız. Tüm ekibimiz adına, Saygılarımla Makbule Şakrak Misafir İlişkileri Müdürü
Devamını okuyun
Devrim, şu tarihte bir yorum yazdı: Eki 2020
1 katkı
Tüm personel son derece güler yüzlü, Ekibin başı Ahmet Bey e , makbule hn a , restoran görevlimiz Hafife , Hüseyin e, sıcakta hiç güleryüzünü soldurmayan barmen Musa ya, plajda yardımlatını esirgemeyen cankurtaran arkadaşlara sonsuz teşekkürler, otel tertemiz, hiç yorucu değil, PERSONEL HARİKA....
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Ekim 2020Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Faydalı
Paylaş
makbule şakrak (Guest Services / Front Office, Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 11 Eki 2020
Değerli Devrim Hanım, Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Nazik değerlendirmeniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, değerlendirmenizi tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız. Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız. Tüm ekibimiz adına, Saygılarımla Makbule Şakrak Misafir İlişkileri Müdürü
Devamını okuyun
Önceki
FİYAT ARALIĞI
$127 - $586 (Standart Oda için Ortalama Fiyatlar temel alınmıştır)
DİĞER ADI
papillon ayscha belek
KONUM
TürkiyeAkdeniz BölgesiAntalya İliSerik İlçesiBelek
ODA SAYISI
363
Bu Sizin Tripadvisor Kaydınız mı?

Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.

Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa ile ilgili Sık Sorulan Sorular
Popüler gezilecek yerlerden hangileri Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesine yakın?
Yakınlardaki gezilecek yerlerden bazıları Belek Town Mosque (3,3 km), Chapito (7,9 km) ve Kadriye Beach (7,2 km).
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde sunulan olanaklardan bazıları neler?
Mevcut tesis olanakları içerisinde en popüler olanlardan bazıları kapalı havuz, ücretsiz wifi ve ücretsiz kahvaltı.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde hangi oda olanakları bulunuyor?
En beğenilen oda olanaklarından bazıları mini bar, klima ve düz ekran televizyon.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde ne tür yiyecek ve içecek seçenekleri sunuluyor?
Konuklar, konaklamaları süresince ücretsiz kahvaltı, restoran ve oturma salonu olanaklarından yararlanabilir.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde otopark mevcut mu?
Evet, konuklara ücretsiz otopark olanağı sunulmaktadır.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinin yakınında hangi restoranlar var?
Konum olarak rahat ulaşılabilen restoranlardan bazıları Asil, Cafe Istanbul Restaurant ve Simply Caddie Beach Restaurant.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde spor olanakları mevcut mu?
Evet, konaklamaları süresince konuklar kapalı havuz, fitness merkezi ve sauna olanaklarından yararlanabilir.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde havaalanı ulaşım servisi mevcut mu?
Evet, Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde konuklara havaalanı ulaşım servisi sunulmaktadır. Kesin bilgi almak için önceden işletmeyi aramanızı tavsiye ederiz.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde herhangi bir temizlik hizmeti sunuluyor mu?
Evet, konuklara kuru temizleme ve çamaşır yıkama hizmeti hizmetleri sunulmaktadır.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde işle ilgili herhangi bir hizmet sunuluyor mu?
Evet, i̇ş merkezi, toplantı odaları ve ziyafet salonu hizmetleri uygun şekilde sunulmaktadır.
Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa işletmesinde personel hangi dilleri konuşuyor?
Personel; i̇ngilizce, almanca, rusça ve türkçe dâhil olmak üzere birkaç dil biliyor.