Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Blue Butterfly Hotel

Seyahat Eden (34)
Oda ve Süit (10)
Yemek (1)
Hakkında
Yer
Temizlik
Hizmet
Değer
İşletme olanakları
Ücretsiz Yüksek Hızda İnternet (WiFi)
Bilmekte fayda var
OTEL STİLİ
Bütçe
Kasa
OTEL SINIFI
Yorumlar ve daha fazlası
82Yorum
60Fotoğraf
1Soru-Yanıt
0Odayla ilgili ipucu
Gezgin puanı
  • 24
  • 10
  • 9
  • 5
  • 34
Dönem
Gezgin tipi
Dil
  • Diğer diller
  • Filtrele
  • Türkçe
Bu yorumlar makine çevirisi olup orijinali İngilizcedir. Makine çevirileri gösterilsin mi?
Burası hiç rahat hissetmedim. Kırık plakalar, Scrub metal ve yardımcı olmayan personel, koklamak çarşaflar. Çevrimiçi resimlere güvenme! Biz sadece bir gece sonra yeri terk, hatta 5 gece için ödenen düşündüm. çok hayal kırıklığı yaratıyor.
Devamını okuyun
venetia j (Public Relations Manager, Blue Butterfly Hotel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 4 hafta önce
You told us your friend broke his leg in sjo so you wanted a refund. You said you loved the place. And that you had a great time (because we upgraded you from a dormbed to a private). So that really is quite contradictary.
Devamını okuyun
Her şey kirli ve benim yatak üzerinde hiçbir çarşaf yoktu sadece ince bir battaniye ile kirli bir yatak üzerinde uyudum. Odamda cibinlik yoktu, bu yüzden sivrisinekler tarafından canlı olarak yedim. Köpek ve dışarıda insanlar çok gürültülü, uyuyabildiğim bir yol yoktu. Gerçekten
Devamını okuyun
venetia j (Public Relations Manager, Blue Butterfly Hotel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 15 Kas 2018
You must have been here a very long time ago. We have changed management since then. We have mosquito nets and multiple bedsheet options. We do have imposed quiet hours. We apologise if the former managers were not doing their jobs thats very disconcerting to hear that.
Devamını okuyun
Burada gönderme hakkında ciddi bir düşünceydi, çünkü ev sahibinin boyun eğdiren herkesi zorbalık yapmaya çalışıyor gibi görünüyor. Ama işte gidiyor. . . Biz bir çift kişilik odada 2 gece rezervasyonu. Ne yazık ki yer resimler gibi bir şey değildi. Mutfak kirli ve koklamak,
Devamını okuyun
venetia j (Manager, Blue Butterfly Hotel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 1 Mar 2018
Theres no bullying because its free cancelation. If you do not like it. You do not have to stay. The fact is we have had thousands of people stay here. And online our average rating on the major websites is above 6.0 and on some its 7.8 .
Devamını okuyun
+1
Bütün kasaba nemli ve her şey "ıslak" oluyor. Sahibin yapabileceği bir şey değil, ama yapabileceği her şey var. . . Bizim yatak, ahşap plakalar yığını üzerinde sadece ince bir yatak ve yatak "yatak" geri kalanı çok daha büyüktü. Oda öylesine küçüktü, bir kişi diğer kişi dışarı
Devamını okuyun
venetia j (Manager, Blue Butterfly Hotel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 22 Şub 2018
Youve missed the whole purpose of this place. The place is half the price of any other. The prime purpose is location and price. The price allows you to stay double the time you could anywhere else. So now you have double the time and money to go to the exotic caribbean beaches that are perhaps the prettiest in the world. Secondly we do not pretend to be something we are not. At less than ten dollars per person ofcourse accomodation is basic. The roof is made of metal the only place it could leak is where a teeny nail is put. Those are covered by professional roof taping which is silver but has a plastic and glue base. Lastly we employ multiple volunteers. They have to change the garbage three times daily or get fired. The reason it might get filled quickly is because we are so popular. We are almost permanently fully booked and our ratings online are between 6 and 7 out of ten which is pleasant. Each bed matress is over 4 inches and each bed has a base. It is equivalent to a treehouse but we have had over 500 reviews and altho each room is small it fits a double bed and space for luggage and thats all you need.
Devamını okuyun
Blue Butterfly Hotel'de kaldığım her dakika sevdim. Eden'in bahçesinde kalmak gibiydi. Her sabah güzel orman seslerine uyanmak, asla unutamayacağım ve herkesin deneyimlemesi gereken bir şey. Mutluluğun görkemli bir senfonisi gibi.
Devamını okuyun
Önceki
Albüm Kategorileri
Tüm fotoğraflarSeyahat EdenOda ve SüitYemek
Arañas en el baño
ÖncekiSonraki
12
i did reimburse you. the policy is you get reimbursed 50 percent of the remaining nights if you cancel and you told me you wanted to stay at your swiss friends house for free hence the cancellation. you also told my assistant that you were grateful that i gave you half back, that other hotels had not given you back anything if you cancelled the reservation. you told my staff that you were very comfortable here and that you were merely leaving for the reasons above. 90 percent of the time i do actually give the whole amount back if people are unhappy. even though its my policy not to as stated on the sites, because i lose income in an unfair way. for example someone can change their travel plans and as a result me and my staff lose money over a whimsical decision. that is not fair. Sometimes on extreme rare occassion, i do not give back the partial amount, because i am not required to..because someones bahavior is so outrageously rude and insulting that i do not give back the partial reimbursement based on moral grounds. meaning, that it would be much easier for me to give someone a partial refund of 20 dollars to a hundred or whatever it is, but i will not do it because i feel the person is manipulative and i cannot condone their behavior. by law i am not required to give back the partial or whole reimbursment money, but as i said most of the time out of niceness, ie 90 percent of the time i do. but only in extreme cases do, if a customer is satisfied and changes travel plans. and or if the customer is so out of line, so rude, so manipulative that i feel i have to uphold a moral standard to stop that person from manipulating someone else. if you look up statements online, there are hundreds of hoteliers who put in complaints about customers who use reviews as a way to bribe hoteliers to get better rooms,. or upgrades or something for free..so in those cases we have to protect ourselves Je vous ai remboursee. la politique est de vous faire rembourser 50 pour cent des nuits restantes si vous annulez et vous m'a dit que vous vouliez rester à vos amis Swiss House gratuitement par conséquent l'annulation. vous avez chambre et a dit à mon assistant qui vous étiez heureux que je vous ai donné la moitié arrière, que d'autres hôtels ne vous avaient pas redonné rien si vous avez annulé la réservation. vous avez dit à mon personnel que vous étiez très à l'aise ici et que vous étiez laissant simplement pour les raisons ci-dessus. 90 pour cent du temps, je ne donne effectivement la totalité du montant du lot si les gens sont malheureux. même si sa ma politique de ne pas comme indiqué sur les sites, parce que je perds le revenu d'une manière injuste. Par exemple, quelqu'un peut changer leurs plans de voyage et par conséquent mon personnel et moi perdre de l'argent sur une décision fantaisiste. ce n'est pas juste. Parfois sur occassion rare extrême, je ne donne pas le montant partielle, parce que je ne suis pas obligé to..cause le comportement de quelqu'un est si outrageusement grossier et insultant que ii ne donnent pas de retour le remboursement partiel fondée sur des motifs moraux. ce qui signifie, qu'il serait beaucoup plus facile pour moi de donner à quelqu'un un remboursement partiel de 20 dollars pour une centaine ou quoi que ce soit, mais je ne le ferai pas parce que je me sens la personne est manipulatrice et je ne peux pas fermer les yeux sur leur comportement. par la loi je ne suis pas tenu de donner l'argent de REMBOURSEMENT partielle ou totale, mais comme je l'ai dit la plupart du temps sur la gentillesse, soit 90 pour cent du temps je fais. mais seulement dans les cas extrêmes font, si un client est satisfait et les changements des plans de voyage. et ou si le client est donc hors de la ligne, si rude, si manipulatrice que je sens que je dois respecter une norme morale pour arrêter cette personne de manipuler quelqu'un d'autre. si vous regardez les déclarations en ligne, il ya des centaines d'hôteliers qui mettent dans les plaintes des clients qui utilisent critiques comme un moyen de soudoyer les hôteliers pour obtenir de meilleurs chambres ,. ou mises à jour ou quelque chose pour free..so dans ces cas, nous devons nous protéger
0 oy
ÖncekiSonraki
11
FİYAT ARALIĞI
$16 - $20 (Standart Oda için Ortalama Fiyatlar temel alınmıştır)
KONUM
Kosta RikaProvince of LimonPuerto Viejo
ODA SAYISI
5
Bu Sizin TripAdvisor Kaydınız mı?
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın. Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın