Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pullman Sao Paulo Vila Olimpia Hotel

Otelin web sitesini ziyaret edin
Seyahat Eden (506)
Oda ve Süit (152)
Video
Mükemmellik Sertifikası
Hakkında
Yer
Temizlik
Hizmet
Değer
Mükemmellik Sertifikası
İşletme olanakları
Ücretsiz Yüksek Hızda İnternet (WiFi)
Oda Servisi
Restoran
Bar/Oturma Salonu
Spor Salonlu/Spor Odalı Fitness Merkezi
Spa
Birden Çok Dil Bilen Personel
Çamaşır Yıkama Hizmeti
Halka Açık Wifi
İnternet Bağlantılı İş Amaçlı Bölüm
Konferans Salonu
Kuru Temizleme
Sauna
Sigara İçilmeyen Otel
Tekerlekli sandalye
Toplantı Odaları
Ziyafet Salonu
Daha fazla göster
Oda özellikleri
Aile Odaları
Engelliler için uygun odalar
Klima
Mini bar
Sigara İçilmeyen Odalar
Süitler
Bilmekte fayda var
OTEL STİLİ
İş
Son Moda
OTEL SINIFI
Otel bağlantıları
Otelin web sitesini ziyaret edin
Yorumlar ve daha fazlası
1.055Yorum
624Fotoğraf
14Soru-Yanıt
0Odayla ilgili ipucu
Gezgin puanı
  • 593
  • 349
  • 70
  • 28
  • 15
Dönem
Gezgin tipi
Dil
  • Diğer diller
  • Filtrele
  • Türkçe
Bu yorumlar makine çevirisi olup orijinali İngilizcedir. Makine çevirileri gösterilsin mi?
Gerçekten güzeldi, lobide ilk izlenim harikaydı modern ve benzersiz (ki bu büyük hizmet ve yiyecek) restoran ve çok çekici bir açık bar manzaralı. Resepsiyonda dikkat (normal dışında hiçbir şey) iyiydi ve odalara kadar yolu çok yaygın bir görünümdür. Oda ihtiyacınız olabilecek
Devamını okuyun
Pullman'da muhteşem bir konaklama geçirdim. Olimpia Mall, büyük lobi, bar ve restoran yol boyunca büyük yer. Teslim ettiğimde, beni temizlenmemiş bir odaya gönderdiler, ancak sorunu çok hızlı bir şekilde çözdüler ve bir özür olarak beni yükselttiler. Oda lekesiz, büyük yatak ve
Devamını okuyun
Customer_Exp_VO (Customer Experience, Pullman Sao Paulo Vila Olimpia Hotel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 21 Kas 2018
Dear Tdotm, Thank you for the time taken to evaluate your experience. We are glad to know that you enjoyed your stay with us and that you liked the comfort of Pullman accommodations and the gastronomic variety! ❤ At the same time, we apologize for the inconvenience upon arrival. Be sure, that the Managers of the departments involved are already taking the necessary actions to assure that this type of situation would not repeat. It would be a pleasure to welcome you back soon! Simona Romero Customer Experience #pullmanhotelsbr #pullmanvilaolimpia
Devamını okuyun
Yeri çok iyi. Kötü resepsiyon. Biz çalıştırmadık, ama kimse bizi almak için vardır. Otel girmek için ve valizlerimizi götürmesi için birini isteyin. Bu değer çok yüksek. Oda ve yatak hem de bakımlar mükemmeldi. Çok güzel manzara.
Devamını okuyun
Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Customer_Exp_VO (Customer Experience, Pullman Sao Paulo Vila Olimpia Hotel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 6 Eyl 2018
Hello Mito1961, Thank you for sharing your experience! We are happy to know that you liked our location and enjoyed our guestroom. Because Pullman appreciates design and understands comfort. As for your arrival, allow us to inform you, that we are currently undergoing some changes in our team, and we will highlight the attention to the importance of greeting and escorting our guests upon arrival. It would be a pleasure to welcome you back on your next trip to São Paulo! Simona Romero Customer Experience #pullmanhotelsbr #pullmanvilaolimpia
Devamını okuyun
Bu benim ilk kez Pullman otel'de kaldık ve ilgili her şeyi çok sevdik olduğunu söylemek zorundayım. Restoran mükemmel bir kahvaltı seçenekleri seçim olabilir. Akşamları göbek restoranda akşam yemeği yedim ve ben ve arkadaşım, servis ve yemekler hakkında kelimelerle anlatılamaz.
Devamını okuyun
Customer_Exp_VO (Customer Experience, Pullman Sao Paulo Vila Olimpia Hotel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 5 Haz 2018
Hello wjmuloti, Thank you for taking the time to share your comments about your stay and for your recommendation. It is such a pleasure to know that we were able to exceed your expectations already on your first visit! How nice you liked the restaurant and its specialties, the accommodations, location and specially the attention of Maiara and Gabriel, who contributed to provide a memorable experience. Be sure that we will forward your compliments and they will be happy to welcome you again! See you soon! #FeelWelcome Tamirys Sconzo Customer Experience
Devamını okuyun
Ben bir düzenli ve en çok sevdiğim şey hakkında bu otel, personel ve yemekler. Tesisler: modern ve emzirme kılavuzu bölümlerini okuyun beni oda izin vermeyin. Personel her zaman bir gülümseme ile beni, benim için çok değer. Yemekler gerçekten çok iyi!
Devamını okuyun
Customer_Exp_VO (Customer Experience, Pullman Sao Paulo Vila Olimpia Hotel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 5 Haz 2018
Dear Guest, It is a pleasure to receive such a positive feedback and to know that the facilities, the gastronomy and the reception of the team make the difference in your experience. Thank you so much! We look forward to your visit in other opportunities! See you soon! #FeelWelcome Tamirys Sconzo Customer Experience
Devamını okuyun
Önceki
Albüm Kategorileri
Tüm fotoğraflarSeyahat EdenOda ve SüitYemekİş Merkezi ve Etkinlik Odaları
Yönetim tarafından gönderilen fotoğrafPullman Sao Paulo Vila Olimpia Hotel
Guest room
Yönetim tarafından gönderilen fotoğrafPullman Sao Paulo Vila Olimpia Hotel
Guest room
Yönetim tarafından gönderilen fotoğrafPullman Sao Paulo Vila Olimpia Hotel
Guest room
Cama e janela
Vista do apartamento
ÖncekiSonraki
12345631
Qual a voltagem da tomada nos quartos?
Tem 110V no Quarto e no Banheiro 220V
1 oy
Tüm yanıtları göster
Qual a diferença entre os 2 tipos de quarto Deluxe?
Liga para lá
0 oy
Tem alguma comodidade extra para membros Le Club Classic?
A modalidade Classic é uma introdução ao programa. Os melhores benefícios advém de uma fidelidade constante aos Hotéis, o que no meu caso, que já estou inscrito desde 2012 e atingi o nível Platinum é muito recompensador. O late chek out está disponível a partir do Status Silver e a Upgrade a partir do Status Gold. Para os níveis Gold e Platinum, por exemplo, o Hotel oferece um lounge muito confortável e exclusivo. Fica o incentivo para aproveitar as inúmeras promoções e se hospedar muitas vezes na Rede, para mim tem sido uma experiência incrível. Abraços.
0 oy
Tüm yanıtları göster
Olá Sra. Gilda, sou a Bianca, Gerente de Qualidade e chefe da Fernanda. Eu mesma liguei para a Sra. Cassiana, mas não obtive sucesso, e então tentei contato por e-mail por duas vezes, para ter mais informações e podermos atuar de forma assertiva nos eventuais contratempos que tenham ocorrido. Lamento não ter te ligado diretamente pois temos apenas o telefone e o e-mail dela em nosso sistema! Vamos reforçar com a equipe a questão de reposição do papel higiênico, já que o padrão é sempre mantermos dois rolos e, de qualquer forma, também entregamos itens adicionais diante de solicitação. Estamos à disposição!
2 oy
Tüm yanıtları göster
Olá Pri, Sim, possuímos um lounge Le Club exclusivo para associados Le Club Platinum. Nossa recepção está pronta para auxiliá-la para aproveitar este novo e aconchegante espaço. Estamos à sua disposição! Até logo. Cordialmente, Fernanda Leite Customer Experience
2 oy
ÖncekiSonraki
123
ÖncekiSonraki
11
FİYAT ARALIĞI
$85 - $201 (Standart Oda için Ortalama Fiyatlar temel alınmıştır)
DİĞER ADI
caesar park sao paulo faria lima hotel sao paulocaesar park hotel sao paulo
ESKİ ADI:
Caesar Park Sao Paulo Faria Lima
KONUM
BrezilyaState of Sao PauloSao Paulo
ODA SAYISI
173
Bu Sizin TripAdvisor Kaydınız mı?
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın. Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın