Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum

Kaydet
Paylaş
Çiftlik Mahallesi, Yalıdağ Caddesi No 40, Bodrum City 48400 Türkiye
COVID-19 güncellemesi: Bu işletmenin ilaveten aldığı sağlık ve güvenlik önlemlerine bakın.Devamını okuyun
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
$362
$269
Fiyata Bakın
Hotels.com
Travelocity
Booking.com
Expedia.com$269
Hurb$362
13 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Seyahat Eden (1137)
Havuz ve Plaj (315)
Oda ve Süit (120)
Travellers’ Choice Nedir?
Tripadvisor, gezginlerden sürekli olarak muhteşem yorumlar alan ve sıralama olarak da Tripadvisor’daki işletmeler arasında ilk %10’luk dilimde yer alan konaklama yerlerine, gezilecek yerlere ve restoranlara Travellers’ Choice ödülü veriyor.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
COVID-19 süresince güvenli şekilde seyahat edin
COVID-19 sırasında seyahatle ilgili bilinçli kararlar vermenize nasıl yardımcı olduğumuzu görmek için Güvenli Seyahat merkezimizi ziyaret edin.
Konaklamanız boyunca karşılaşacağınız önlemler
  • Tüm çarşaflar, yüksek sıcaklıkta yıkanarak dezenfekte edilir
  • Ortak alanlarda konukların maske takması zorunlu
  • Personelin ortak alanlarda maske takması zorunlu
  • Zeminler, sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde işaretli
  • Konukların ve personelin kullanması için el dezenfektanı
  • Gidiş gelişin yoğun olduğu alanlar düzenli şekilde dezenfekte edilir
Devamını okuyun
13.10.20 tarihinde güncellendi Güvenlik önlemlerinin işletme tarafından sağlandığını ve Tripadvisor'ın bu bilgilerin doğruluğunu kontrol etmediğini göz önünde bulundurun.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinin sahibinden bir not
Daha fazla sorunuz mu var?
13.10.20 tarihinde güncellendi Güvenlik önlemlerinin işletme tarafından sağlandığını ve Tripadvisor'ın bu bilgilerin doğruluğunu kontrol etmediğini göz önünde bulundurun.

Hakkında

Bodrum City bölgesindeki 149 otel arasında13. sırada
Yer
Temizlik
Hizmet
Değer
Travellers’ Choice
Deniz manzaralı terasların çevrelediği büyük, güzel bahçelerden adını alan, toplam 191 dönüm alan üzerine kurulu Hapimag Sea Garden Resort’un çevresi, üç mucizevi güzellikteki cennet koyu; doğallığı ve güzelliği Mavi Bayrak ile güvence altına alınmış Ege’nin eşsiz turkuaz renkli denizi ile çevrilidir. Şehir merkezine 17 km, havaalanına ise 45 km uzaklıkta olan Hapimag Sea Garden Resort'da 282 standart oda, 3 suit olmak üzere toplam 285 oda mevcuttur. Mavi bayraklı tesiste (plaj kum ve çakıl), 2 adet açık yüzme havuzu, 1 adet kapalı yüzme havuzu mevcuttur.
Devamını okuyun
İşletme olanakları
Ücretsiz otopark
Ücretsiz Yüksek Hızda İnternet (WiFi)
Havuz
Spor Salonlu/Spor Odalı Fitness Merkezi
Ücretsiz kahvaltı
Plaj
Dalış
Bebek bakımı
Wi-Fi
Açık havuz
Fitness/spa soyunma odaları
Fitness kursları
Sauna
Bar/oturma salonu
Restoran
Kahvaltı mevcut
Açık büfe kahvaltı
Havuz kenarı barı
Şnorkelli dalış
Tenis kortu
Aerobik
Animasyon ekibi
Masa tenisi
Çocuklar için kapalı oyun alanı
Çocuk Aktiviteleri (Çocuğa/Aileye Uygun)
Çocuk kulübü
Çocuklar için açık hava oyun ekipmanı
Havaalanı ulaşım hizmeti
Servis otobüsü hizmeti
Konferans salonu
Görevli odası
Toplantı odaları
Spa
Hamam
Baş masajı
Masaj
Salon
Buhar odası
Concierge
Güneş şemsiyeleri
Kuru temizleme
Çamaşır yıkama hizmeti
Daha fazla göster
Oda özellikleri
Klima
Özel plaj
Özel balkon
Oda servisi
Kasa
Mini bar
Buzdolabı
Düz Ekran Televizyon
Telefon
Daha fazla göster
Oda türleri
Sigara içilmeyen odalar
Süitler
Bilmekte fayda var
OTEL SINIFI
OTEL STİLİ
Park Manzarası
Modern
Konuşulan Diller
Türkçe, İngilizce, Rusça, Almanca
1554Yorum37Sorular-Yanıtlar100Odayla İlgili İpucu

Yorumlar

Gezgin puanı
  • 869
  • 346
  • 184
  • 76
  • 80
Dönem
Gezgin tipi
Dil
  • Diğer
Seçilen filtreler
  • Filtrele
  • Türkçe
Ali Gürşen, şu tarihte bir yorum yazdı: Dün
İstanbul, Türkiye1 katkı
Otelinizde bir hafta kaldım. Bize iki tane alakart yeme hakkı ve bileti verdiniz, biz istemeden. Sizin bünyenizde olan Da Primo diye bir restorantta bir akşam yemeğe oturduk, ben eşim kızım. Hayatımda yediğim en kötü yemekleri burada gördüm. Alakart denildi ama fiks menü önünüze konuldu.Gelen peynirler beklemekten dolayı renkleri sararmıştı ve bu olayların hepsine çalışan garsonunuz şahittir. Sonra meze diye getirdiğiniz 8 adet meze inanılmaz kötüydü. Aaa bu arada haksızlık etmek istemem kavun mükemmeldi. Gelen her meze beklemekten fenalaşmış haldeydi. En basit olarak roka salatası istendi, sizce nasıl gelmeli ( roka, domates, peynir, soğan ve zeytin yağı) buruşmuş roka, peynir , ceviz geldi ve bu roka salatasıymış. Karides tava yazmıştınız menüye, karidesler pişmemiş, tereyağı soğuk ve bunun düzeltilmesini istediğimde o bölümde ocak olmadığı için laguna kısmında pişirip gelinen bir karides tava ile karşılaştık, buna rağmen çok kötü bir karides tavaydı. Ana yemek olarak Çupra yada Levrek denildi. Levrek istedik ama levreği masamıza getirirken tabakların çok sıcak olduğu söylendi. Bizde dikkat ettik ama ne görelim tabaklar sıcakken levrek soğuk geldi. Herşey öğlen saatlerinde hazırlanmış, dolaba konulmuş, pişirilmiş, sonrasında mikrodalga mantığı ile ısıtılıp, önümüze servis edildi. Bir hafta tatil yaptık otelinizde tavsiye üzerine. Mutfak kısmından sabah, öğlen ve akşam yemeklerinde hiç mi bir yemeği beğenipte ikinci tabağı alıp yemezsiniz? Biz hiç alamadık ne yazık ki. Sonrasında bunu sikayet edip dile getirdim. Hatalarını düzeltmek için bana Laguna restoranda bir akşam yemeği teklif ettiler. Madem Laguna kusursuz ve çok kaliteli bir yer, kapıdan otelinize girdiğimizde neden bu çok kötü olan Da Primo restorant biletini verirsiniz diye sormama rağmen birşey diyemediler.EN BÜYÜK AYIPLARDAN BİRİDE burada karşılaştığımız fiyat farkları. Tanıştığımız kişilerle arkadaş olduk doğal olarak. Bizim gibi iki yetişkin için aynı gün ve aynı dönemde rezervasyonlar konuşuldu. Ben sizin otelinizde tavsiye üzerine kaldım. Çevrem gayet iyi kalitede ve önerilerini dikkate aldım her zaman. Sizi de tavsiye ettiler. Ama herkesin 14.000 tl ye kaldığı yeri bana 21.000 tl ye vermeniz hiç doğru bir yaklaşım değil. Sahilde oturup konuşurken yeni ahbap olduğumuz kimselerle eşim ve ben kendimizi enayi gibi hissettik, özellikle eşimin gözünde ben öyle oldum. ÖRNEK OLSUN DİYE Çay içmek istediğiniz de kahvaltı ile birlikte önümüze gelen bu sabah ki fincanlar. Resimlerini paylaştım. Cam bardak yok dediler, yıkanmamış. Fincanların pisliğinden içemedik çayları. En basit anlatım oldu galiba bu resim Sea Garden’ ın mutfak kısmının kalitesizliğiyle alakalı. Muhattap alacağınız, şikayetinizi dile getireceğiniz kişiyi derdinizi anlatmak için 30 dakika beklemeside cabası.Bir otelde bir hafta kalır, bir yemeği beğenipte ikinci tabağı hiç mi alamazsınız. EVET SEA GARDEN’ da bu anı yaşamanız mümkün değil.Bugün otelinizden gerçekten bin pişmanlıkla ayrılıyorum. Garsonlar, resepsiyon, temizlik görevlileri hepsi inanılmaz iyilerdi.Sizlere tatil yapmak isteyenlere bu mesajı atmayı çok istedim. Başarısız bir tatil ve mutsuz bir tatil dönüşü sizlere yazıyorum kusura bakmayın.Bu süreçten sonra otelle alakalı olan bütün olumlu düşüncelerim yok oldu. Karşımızda muhattap bulamamamız çok üzücü. UMUYORUM Kİ mesajımı sizler okursunuz ve görürsüzün.Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki, olanları bir türlü sindiremiyorum. BU YÜZDEN OTELE TEŞEKKÜR ETMİYORUM.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Temmuz 2021Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Faydalı
Paylaş
hydrangea50, şu tarihte bir yorum yazdı: 1 Ağu
Türkiye6 katkı6 faydalı oyu
Ailemizle otel kısmında konakladığımız Hapimag tesisi doğa içinde ,çok sıcaklarda rüzgar alan bir coğrafyada konumlanmış. Deniz genelde dalgalı, kaldığımız 5 gün boyunca hiç yakalayamadık sakin bir denizi. Genelde otel personeli çok memnun olarak çalıştığını gözlemleyemedik. İlk girişte resepsiyonda hizmet veren çalışan çok daha da asık suratlıydı. Hızlıca bilgileri verdi geçti, sanki biz yıllardır geliyor ve oteli çok iyi biliyoruz gibi, oysa ilk kez deneyimliyorduk.8 saat yolculuktan gelmişsiniz zaten bazı bilgiler hızlıca geçiliyor. elimize bir voucher- yemek fişi tutuşturdular. 5 gün ve fazla kalanlara Daprimo diye bir restaurantta ücretsiz akşam yemeği veriliyormuş. Biz ertesi gün yaşgünü kutlayacağımızdan, otele giriş yaptıktan hemen sonra restauranta gidelim de rezervasyonumuzu yapalım diye düşünerek odadan çıktık. Fişte restaurant ism de yazılı olmadığından sora sora mekana gidelim dedik. Fişin üzerinde sadece bir telefon numarası yazılıydı. Biz rezervasyonu yanlışlıkla Daprimo değil de ücretli restaurant Laguna'dan yapmışız. Daprimo iile Laguna arasında br merdiven var. Sandık ki Daprimo dedikleri Laguna aile aynı . O merdivenden çıkarken hiç bir tabelada Daprimayı göredik. Ancak diğer taraftan giderseniz o tabelayı görüyorsunuz. Bu hatayı yemek yiyip hesap önümüze gelince ancak anlayabildik. Neyse biraz indirim falan yaptılar. Otelden çıkarken hesap dökümüne bir de baktık ki sipariş ettiğimiz pasta ücretini bize imzalatmadan oda servisine eklemişler, imza da bize ait değil.Üstelik 3 kişilik küçük pastayı 2 adet 4 +4 , 8 kişilik gibi fatura etmişler. Check outta yaklaşık 1 saatimiz bunu anlatmakla geçti, Otelden çıkadan bar hakkımız ücretsiz fişimiz kullanalım dedik. Bu kez telefonla yaptık rezervasyonu . Ancak o gece restauranttan çıkarken farklı bir girişimi ve tabelasını fark ettik. Yemekler güzel bile olsa Daprimoda hiç bir atmosfer sağlayamamışlar asma katta sessizce yemeğinizi yiyip gidiyorsunuz. Sanki bu hizmete para ödemiyorsunuz yemeğinizi sessizce çekip gidin, başka ne hoşluk bekliyorsunuz der gibiydiler.Asma betonla çevrili tek sıra masalarda yiyip kalkıyorsunuz. Otelde tek ücretsiz yemek yenilecek yokuş yukarıda Lavanta restaurant için yönlendirme levhası yok. İlk gelen herkes birbirine soruyor. Kahvaltıda tüm pandamı kuralları uygulayan oteller gibi tabaklarınıza istediklerinizi elemanlar servis ediyor. O kadar asık suratlılar ki artık rica ile istiyorsunuz .Bir peynir bir peynir daha misali. Oda temzliği fena değildi. Yataklar çok sert ve rahatsız. Oda dekarosyonu çok çok vasat. Ayrıca bir havlu istemeniz gerekirse kör gibi bir telefon üstünde hangi tuşun nereye ait olacağı ile ilgili hiç bir bilgi yok ne odada ne de telefon üstünde. Artık gelişigüzel tuşlara basıyorsunuz. İlk tuşa bastım ahizedeki ses, burası acil , acil bir durumunuz yoksa kapatın dedi hemen kapattım. Artık tuşlara bas basa yarım saat sonra buldum. Bu şikayetim Google yorumlara yazmıştım hemen biz odada yokken etiketi bastırıp yapıştırmışlar telefonun üstüne. İyi de siz misafirler gelmeden önce neden odayı kontrol etmiyorsunuz? Biz müneccim miyiz nereyi arayacağımızı nereden bileceğiz ? Bunu yazma nedenimiz gezginlere ışık tutmak.İşin açıkçası bir İsviçre işletmesi olduğunu okuyarak bizim beklentilerimiz böyle değildi. Vasat bir tesis çıktı. Umarım müşteri memnuniyeti ve odaklılığı esas alıp yönetim kendini gözden geçirme fırsatı bulur. Bir özel sektör çalışanı olarak, çok değişik 4 ve 5 yıldızlı otellerde konakladım. Daha önce hizmet aldığımız tesislerle fiyat/değer karşılaştırması yaparak vasat bir işletmeydi diyebilirim. Sürekli iyileştirme yapalım, daha çok müşteri mmemnunyeti sağlayalımdan çok sanki bu kadar oluyor işte idare edin artık, bizi böyle kabul edin gibi bir hal ve tavırları vardı.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Değer
Odalar
Hizmet
Faydalı
Paylaş
Beyza B, şu tarihte bir yorum yazdı: Tem 2021
9 katkı
Eşim ve 7 yaşındaki oğlum ile konakladık. Tesis doğası çok iyi ormanın içerisinde. Denizi güzel ve temiz. Zeytinyağlı yemekleri bugune kadar yediğim en iyi zeytinyağlılar, şefini tebrik ederrim. Yemekler güzel genel olarak, çeşit bence yeterli. Çocuk animasyon ekibi çok ilgili. Özellikle Rana hn ve Burak bey çok cana yakınlar. Çocuğumuzu onlara güvenle emanet ettik,sayelerinde keyifli bir tatil yaptık. Oğlum taş boyama aktivitesine bayılmış, hala anlatıyor.Bir tek pandemi önlemleri olarak yemek servislerinde biraz daha önlem alınabilir. Örneğin bıçaklar servis üzerine peçetesiz konuluyor ancak servis herkes tarafından kullanılıyor. Yemeklerde biraz yoğunluk oluyor, çay kalitesi iyileştirilebilir.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Temmuz 2021Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Faydalı
Paylaş
Sea Garden (Guest Services / Front Office, Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 2 gün önce
Değerli Beyza Hanım, Otelimizi tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Hapimag Sea Garden Hotel'de aileniz ile birlikte güzel ve doğa ile içiçe bir tatil yaşadığınızı duymak bizler için gurur verici. Güler yüzlü çocuk animasyon ekibimizle sizlere keyifli bir tatil deneyimi sunabilmiş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Geri bildirimleriniz ilgili departmanlara iletilmiştir, yorumlarınız ekip arkadaşlarımızla paylaşıldı. Sizi en kısa sürede tekrar aramızda görmek bizim için bir keyif olacaktır. Saygılarımızla, Guest Relations Ekibi
Devamını okuyun
Ali B, şu tarihte bir yorum yazdı: Tem 2021
İzmir, Türkiye4 katkı1 faydalı oyu
4,5 yaşındaki oğlumuzla birlikte 4 gece kaldık. 2-3 senedir hep seçeneklerimizden biriydi, bu sene kısmet oldu. Oteli gören (daha doğrusu koyu gören) son virajı döner dönmez ne kadar doğru bir tercih olduğunu hissettik. Girişte sıcak bir karşılama, resepsiyonda sorunsuz ve hızlı birkaç işlemle çabucak evrak işleri halloldu. Herkes güler yüzlü, yardımcı, ilgili ve samimi. Restoran - Sahil - Oda - Mini Bodrum arası buggyler sürekli çalışıyor. Denizi çabuk derinleşiyor ve girişi çakıl. Plaj kum. İskele ve platformlar var. Yemekler lezzet, çeşit ve malzeme kalitesi olarak çok çok iyi. A la carte restoranları tecrübe etmedik fakat çok şık ve kaliteli ambiyansları vardı. Rezervasyon şart yer bulmak zor. Otelin personeli A'dan Z'ye dört dörtlük. Hepsine selam olsun. Özel teşekkürlerimiz ; İlayda (karşılama) , Mehmet-Okan-Rauf (restoran) , Cemalettin (buggy), Eda (Pasta-Tatlı)
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Faydalı
Paylaş
Sea Garden (Guest Services / Front Office, Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 4 gün önce
Değerli Ali Bey, Hapimag Sea Garden Hotel’i tekrar tercih ettiğiniz ve zaman ayırarak bizleri değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Doğanın içinde güzel bir tatil yaşadığınızı duymak bizler için gurur verici. Tesisimizi öne çıkaran başlıca özellikleri güleryüzlü çalışma arkadaşlarımız ve doğamızdır. Ekip arkadaşlarımızın beklentilerinizi bile aştığını için mutluyuz. Memnuniyetinizi dile getiren güzel sözleriniz bizlere güç ve mutluluk vermektedir. Yorumlarınız ekibimizle paylaşmaktan mutluluk duyarız. En kısa zamanda Hapimag Sea Garden Hotel'de görüşmek dileğiyle. Saygılarımızla, Guest Relations Ekibi
Devamını okuyun
Nurdan, şu tarihte bir yorum yazdı: Tem 2021
1 katkı
Denizi Mükemmel bir otel , Yeşil doğa manzara gayet iyi,Oteldeki personel saygılı ve güler yüzlü Otelin sahilindeki Sunset barı çok sevdik , buradaki Hizmet ve ilgiden çok Memnun kaldık ,özellikle gürkan şef ve bilal şef ve ekinine On puan veririm
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Haziran 2021Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Faydalı
Paylaş
Sea Garden (Guest Services / Front Office, Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 6 gün önce
Değerli Nurdan Hanım, Zaman ayırıp tatiliniz ve Hapimag Sea Garden Hotel hakkında yapmış olduğunuz yorumlar için çok teşekkür ederiz. Tesisimizi öne çıkaran başlıca özellikleri güleryüzlü çalışma arkadaşlarımız ve doğamızdır. Tatilinizden ve sunduğumuz hizmetlerimizden keyif aldığınıza tanık olmak bizleri çok mutlu etti. Otelimizden memnun ayrılmanız bize motive edecektir, beğenileriniz tüm ekip arkadaşlarımızla paylaşılacaktır. Sizleri en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlayabilmeyi ümit ederiz. Saygılarımızla, Guest Relations Ekibi
Devamını okuyun
Önceki
123456
FİYAT ARALIĞI
$142 - $431 (Standart Oda için Ortalama Fiyatlar temel alınmıştır)
DİĞER ADI
hapimag resort sea garden hotel bodrum
KONUM
TürkiyeEge BölgesiMuğla İliBodrum DistrictBodrum City
ODA SAYISI
285
Bu Sizin Tripadvisor Kaydınız mı?

Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.

Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum ile ilgili Sık Sorulan Sorular
Popüler gezilecek yerlerden hangileri Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesine yakın?
Yakınlardaki gezilecek yerlerden bazıları Orak Adası (4,4 km) ve Yalıçiftlik Sahili (2,0 km).
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde sunulan olanaklardan bazıları neler?
Mevcut tesis olanakları içerisinde en popüler olanlardan bazıları ücretsiz wifi, ücretsiz kahvaltı ve havuz.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde hangi oda olanakları bulunuyor?
En beğenilen oda olanaklarından bazıları mini bar, klima ve düz ekran televizyon.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde ne tür yiyecek ve içecek seçenekleri sunuluyor?
Konuklar, konaklamaları süresince ücretsiz kahvaltı, restoran ve oturma salonu olanaklarından yararlanabilir.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde otopark mevcut mu?
Evet, konuklara ücretsiz otopark olanağı sunulmaktadır.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinin yakınında hangi restoranlar var?
Konum olarak rahat ulaşılabilen restoranlardan bazıları Çiftlik Garden Restaurant, Saigon Restaurant ve Papara.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde spor olanakları mevcut mu?
Evet, konaklamaları süresince konuklar havuz, fitness merkezi ve sauna olanaklarından yararlanabilir.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde havaalanı ulaşım servisi mevcut mu?
Evet, Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde konuklara havaalanı ulaşım servisi sunulmaktadır. Kesin bilgi almak için önceden işletmeyi aramanızı tavsiye ederiz.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde herhangi bir temizlik hizmeti sunuluyor mu?
Evet, konuklara kuru temizleme ve çamaşır yıkama hizmeti hizmetleri sunulmaktadır.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde işle ilgili herhangi bir hizmet sunuluyor mu?
Evet, toplantı odaları, ziyafet salonu ve konferans salonu hizmetleri uygun şekilde sunulmaktadır.
Hapimag Resort Sea Garden, Bodrum işletmesinde personel hangi dilleri konuşuyor?
Personel; i̇ngilizce, almanca, rusça ve türkçe dâhil olmak üzere birkaç dil biliyor.