Pasha Palas Hotel
Seyahat tarihlerinize karşılık gelen fiyatlara bakın
Hakkında
İzmit'te aileler için uygun otel bulmak ille de zor olacak değil. Sizin gibi gezginler için harika bir seçenek olan Pasha Palas Otel'e hoşgeldiniz.
Aileler için uygun otel arayanlara Pasha Palas Otel iyi bir seçenek. Odalarında mini bar, klima ve masa sunan işletme, konuklarına ayrıca ücretsiz wifi da sağlıyor.
Otelde 24 saat açık resepsiyon, oda servisi ve gazete hizmetleri mevcut. Ayrıca konuklar havuz ve ücretsiz kahvaltı gibi olanaklardan yararlanabilir. İşletme bu sayede İzmit seyahatine çıkanlar için gözde bir seçim. Aracıyla gelen konuklar için ücretsiz otopark hizmeti mevcut.
İzmit'in Yeni Cuma Camii (2, 4 km) ve İzmit Saat Kulesi (3, 7 km) gibi en ünlü bazı yerlerine yakın olan Pasha Palas Otel, turistler için harika bir seçim.
Seyahatiniz sırasında, İzmit'in SushiCo İzmit gibi gözde Çin restoranlarına uğramayı ihmal etmeyin. Hem de Pasha Palas Otel'e yalnızca kısa bir mesafede.
İzmit'i keşfetmek istiyorsanız, Arkeoloji ve Etnografya Müzesi, SEKA Kağıt Müzesi ve Selim Sırrı Paşa Konağı gibi tarih müzelerini ziyaret edin.
Pasha Palas Otel ile İzmit'in en iyi deneyimleri ayağınızın dibine geliyor. Böylece tatilinizde hem dinlenip hem de keyifli vakit geçirebilirsiniz.
Konum
Yorumlar
- 7
- 5
- 3
- 8
- 8
- Filtrele
- Türkçe
1 odalar saat akşam 17 olmasına karşılık ayarlanmamıştı
2 tek kişilik yatak uyarmi şeklinde garip sorular sorulmaya başlandı
3 neden bu saatte 10 gün öncesinden tutulan odalar ayarlanmadı soruma Volkan bey otelim dolu odalar bosaldikca ayarlıyorum BU KADAR !! şeklinde kaba bir üslupla cevap verdi ve arkasına bakmadan çekip gitti.
4 odaya çıktığımızda afedersiniz ama ev de dışkı kalıntıları vardı.. havlu yoktu buzdolabı çalışmayan odalar vardı barınakda mi kaldık 4 yıldızlı otelde mi bilmiyorum..
5 konuyu ücret almak için arayan muhasebe çalışanı Mehmet beye aktardım sağolsun çok ilgiliydi (en güzel olay Mehmet bey sayesinde ilgisi yüzünden rahatlattı beni)
6 patronları ile görüşmüş patronları olaya müşteri memnuniyeti açısından yaklaşması yalandan bir tutanak tutun ama sonucunda yapacak bir şeyim yok modunda müşteri gönlü almak modunda davrandı..daha sonra bir özür dilerse yeterli mi sorusuna tabi o da kafi dememe rağmen telefonum çalmadı..
7 Yorum .. kendini yenilemeyen ve müşteri memnuniyetini ilke edinmeyen hiç bir işletme var olamaz.. unutulmasın ki müşteri en önemli müfettiştir .. ayrıca kurumlarda genelde bir sorun olduğunda yönetici gelir ve sorunla ilgilenir ve memnun eder fakat bu olayda yönetici müşteri terbiye etti ve personelleri onun adına özür diledi.. bu nasil bir amatorluktur... Ülkenin bu zor donemlerinde insanlar issizken böyle bozuk üsluba sahip birisi para kazanıyor ya ona yanıyorum
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın