Gaziantep'te i̇lginç otel bulmak ille de zor olacak değil. Sizin gibi gezginler için harika bir seçenek olan Ibis Gaziantep Otel'e hoşgeldiniz.
Odalarda düz ekran televizyon, klima ve mini bar bulunuyor. İnternete bağlanmak ise Ibis Gaziantep Otel tarafından sunulan ücretsiz wifi sayesinde çok kolay.
Otelin sunduğu 24 saat açık resepsiyon, oda servisi ve bagaj saklama gibi hizmetlerden de yararlanabilirsiniz. Ayrıca konuklar, konaklamaları süresince restoran olanaklarının keyfini çıkarabilir. İşletmenin konuklara sunduğu başka bir rahatlık ise ücretsiz otopark hizmeti.
Ibis Gaziantep Otel'de kalan konuklar, Gaziantep'in en ünlü gezilecek yerlerinden olan Sefer Pasa Konagi'ne (0, 5 km) ve Tarihi Millet Hanı'na (0, 7 km) uğrayabilir.
Gaziantep seyahatindeyken, Ibis Gaziantep Otel'e kısa bir yürüyüş mesafesindeki restoranlara uğramak iyi bir fikir olabilir, mesela Hışvahan Gourmet Restaurant (0, 7 km), Kebapçı Halil Usta (0, 9 km) ve Çulcuoğlu Et Lokantası (1, 5 km).
Yapılacak bir şey arıyorsanız, Zeugma Mozaik Müzesi'ne (0, 6 km), Gaziantep Savaş Müzesi'ne (1, 6 km) ve Gaziantep Arkeoloji Müzesi'ne (0, 7 km) uğrayarak güzel vakit geçirebilirsiniz. Üstelik hepsi de Ibis Gaziantep Otel'e yürüme mesafesinde.
Ibis Gaziantep Otel ile Gaziantep'in en iyi deneyimleri ayağınızın dibine geliyor. Böylece tatilinizde hem dinlenip hem de keyifli vakit geçirebilirsiniz.
Fiyat ve kalite dengesi olarak çok iyi.Çok merkezi olduğu için her yere ulaşım çok kolay.Uygun fiyatlı kalabileceğiniz temiz bir otel.Personel güleryüzlü.Antep de ailecek kalabileceğiniz gayet güzel bir otel.Tereddütsüz tercih edebilirsiniz
2 günlük Antep seyahatimizde tercih ettiğimiz otel İbis oldu. F/P oranı iyi. Temizlik sessizlik hizmet belli standartı yakalamış. Her hangi bir sorun ile karşılaşmadık. Odayı kahvaltısız aldığımız için kahvaltı ile ilgili yorum yapamayacağım.
Daha önce otelcilik yapmış ve 100'den fazla otelde konaklamış biri olarak söylüyorum ki, ben böyle rezil bir otel, otelcilik anlayışı görmedim, kesinlikle uzak durun. 28 Mart-30 Mart 2022 arası bu otelde konakladım. 28 Mart sabahı otele ulaştığımda ciddi bir sağlık problemi yaşamaya başladım, kalbim sıkışıyor ve ağrıyordu. Durumu daha kötüleştiren şey bu şehre ilk defa ve yalnız başıma gelmiş bir kadın olmamdı, yardım isteyebileceğim kimse yoktu. Kalbimle ilgili yapmam gerekenleri yaptıktan sonra yaşadığım şehre dönüş bileti baktım ama maalesef günde tek sefer vardı ve iki gün sonrasına kadar uçakta yer yoktu. Çok endişeli olduğum ve kesinlikle yalnız kalmak istemediğim için Ankara’dan bir arkadaşıma yanıma gelip gelemeyeceğini sordum, hemen geceye uçak biletini aldı. Bu durum beni biraz sakinleştirince oteli arayıp ücret farkını sormak istedim ve bana “Otele giriş yaparken tek başımaysam ücret farkı ödesem bile odama kesinlikle ikinci birini alamayacaklarını” söylediler. Ben daha önce otelcilik yaptığımı ve bu söylediklerinin kesinlikle mümkün olmadığını bildiğimi söyledim. Bir sağlık problemi yaşadığımı ve durumun aciliyetini de anlatmak zorunda kaldım. 3 ayrı kişiyle konuşup ne kadar zor durumda olduğumu anlattığım halde, hiçbir şey yapamayacaklarını söylediler. Bunun üzerine yöneticilerden biriyle konuşmakta ısrar ettim, beni arayan isim kendisini Odalar Müdürü Ahmet Bey olarak tanıttı. Ben tekrar bir otelin iki farklı kişinin iki ayrı saatte giriş yapmasına izin vermemesinin mümkün olmayacağını söyledim. Yaşadığım ekstrem bir durum olduğu için de ayrıca yardım rica ettim. Ayrıca maalesef, 3 farklı kişiyle konuşup sağlık durumumu anlattığım halde, kimsenin bir ihtiyacım olup olmadığını sormamalarının da kötü bir otelcilik hizmeti olduğunu çok kibar şekilde söylemiş bulundum, söylemez olaydım. Bunun üzerine Ahmet Bey “hanfendi istiyorsanız size ambulans çağıralım, başka bir şey yapamayız” diye telefonda bana BAĞIRDI! Eğer dermanım olsaydı kalkıp otelden gidecektim ama ne ücret iadesi için ne yeni bir otele ulaşmak için uğraşabilecek enerjim yoktu. Otelde kaldığım 2 gün boyunca tek bir nezaket ibaresi görmedim. Ben otelden çıkarken otele 2 kişilik rezarvasyon yaptırmış bir kadın geldi, birlikte kalacağı arkadaşı otele ertesi gün gelecekti ve ona da aynen benim gibi “2 kişinin otele aynı anda giriş yapması gerektiğini söylediler” ve giriş yapmasa da odada konaklaması için teklifte bile bulunmadılar. Kısacası sayelerinde ömrümdeki en berbat otel konaklamasını geçirdim. Bu otelden şiddetle uzak durmanızı tavsiye ederim.…
Kız arkadaşımla birlikte hep konakladığımız çok hoş bir otel. Odaları temiz, konumu şehrin göbeği ve sakin bir otel. Fiyatına göre çok hoş, çok güzel ve çok nezih bir otel. Personelleri de gayet ilgililer biz çok memnun kaldık. Mükemmel.
01.03-04.03. 2022 tarihleri arasında iş için konaklama gerçekleştirdim. İlk gece biraz rahatsızlandım ve ilaç kullanmam gerekliydi. Kettle'a su koyduğun zaman içi yeşil çay koktuğunu farkettim ve ön bürodaki beyefendiyi arayarak günlük su tüketimini bu şekilde harcadığımı, tekrar kullanım yapamadığı ve bir tane su istediğimi belirttim. Oda servisine ileteceğini belirtti. 20 dk sonra tekrar arayınca yine ilgileneceğini belirterek çok fazla takmadı. Sonuç: 1 saat sonra hasta hasta yatağımdan kalkarak Accor grubuna ait otelin lavabosundan su içerek ilacımı kullandım. Teşekkürler
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın