Palan Otel, Erzurum seyahati yapan gezginler için harika bir seçim. Otel, konaklamanızı daha konforlu kılan birçok tesis olanağının yanı sıra aileler için uygun bir ortam da sunuyor.
Odalarda klima ve mini bar bulunuyor. İnternete bağlanmak ise Palan Otel tarafından sunulan ücretsiz wifi sayesinde çok kolay.
Otelin sunduğu oda servisi gibi hizmetlerden de yararlanabilirsiniz. Ayrıca konuklar, konaklamaları süresince havuz ve oturma salonu olanaklarının keyfini çıkarabilir. İşletmenin konuklara sunduğu başka bir rahatlık ise ücretsiz otopark hizmeti.
Erzurum'a seyahat eden gezginler, Palan Otel'de konaklayarak Üç Gümbetler (4, 6 km) ve Üç Kümbetler (4, 6 km) gibi yakınlardaki ünlü yerleri kolayca gezebilir.
Hem yerlilerin hem de şehir dışından gelenlerin gözdesi Asya restoranı Şehr-i Palas, karnınız acıktığında ziyaretinizi bekliyor.
Seyahatiniz sırasında, otele kısa bir mesafedeki ünlü bir anıt olan Çifte Minareli Medrese'ye uğramayı unutmayın.
Erzurum seyahatinizin keyfini çıkarın!
İki hafta sonu üst üste kaldığımız Palan otel fiyat performans açısından oldukça yeterli bir otel.Banyolar, havlular ve yataklar tertemiz.Bir Adanalı olarak kahvaltı oldukça yeterli.Yeterli olmayanlar neye istinaden yazmışlar anlayamadım.Özellikle shuttle personelleri ve garson Abdullah Bey'e nezaketleri ve ilgilerinden ötürü sonsuz teşekkürler.Otelin tek sıkıntısı resepsiyonda bizleri karşılayan Gamze Hanım'ın ilgisiz alakasız istediğimiz herşeye göz devirip suratsızca yaklaşması ki bu sıcacık otele hiç yakışmamış.Bu tek sıkıntının dışında otelin eski oluşu sizi rahatsız etmeyecekse kesinlikle tercih edilebilir.
Oda temiz, olanaklar görünürde var ama kullanacaksanız engel çıkarılıyor (örneğin fitness ve havuz), kayak merkezine uzak, servis var ama şoförün afra tafrasını çekmek istersen, kayak kiralama var ama hizmet yok ve çalışanlar çok ilgisiz. Kahvaltı çok kalitesiz ve lezzetsiz. Yemek pahalı (75 TL) ve kalitesiz-lezzetsiz. Kayak merkezinde ise Gondollar çalışmıyor, merkezdeki WC'de su basmıştı ve leş gibi kokuyordu ama ilgilenen yoktu. Güya en uzun pistler filan ama Ejder tepesi genellikle hep fırtınalı ve çıktığına pişman oluyorsun. Kayak kiralamada hizmet yok. Ayakkabını kendin giyebilmen lazım. Güneş, kar ve rüzgardan yüzüm yandı mahvoldu markette krem yok. Ben kimseye tavsiye etmem. Erciyes kat kat daha güzel...
Biz 4 gece konakladık.Yorumlara göre daha da güzel bir otel .Otel çok temiz .Otel çok çok sıcak odalar sıcacık ..yemekleri harika personel hepsi çok ilgili genel müdürleri Ali bey son derece ilgili bir müdür hersey çok güzeldi kesinlikle tavsiye ederim Erzurum a yolunuz düşerse kesinlikle uğrayın derim kayak pistleri efsane uzun ve çok güzel kayak sporunu seven arkadaşlar hiç tereddüt etmeyin gidin
Fiyat/performans kıyasla gayet güzel bir otel. Kesinle tavsiye ederim. Tam pansiyon plus ile ski pass ve havaalanı transfer ücretsiz oluşu artı avantaj sağlıyor. Tek sorun pistlere biraz mesafeli ancak sürekli shutter servis mevcut
6.01.2020-8.01.2020 tarihlerinde konakladık. Kaymak için dağda bu fiyatlara ortalama bir otel. Daha çok yakın yürüyerek 5-6 dakika, ayrıca dağa servisleri de var bu mesafe için. havalimanından servisleri aldı, dönüş için yine servislerini kullandık, ücret ödemedik. Şöförleri gayet kibardı ve yardımcı oldular. Otele gitmeden önce Selçuk bey rezervasyon işlemleriyle son derece alakadar oldu. Teşekkür ederiz. Selçuk bey (müdür) dışında, resepsiyon kısmındaki diğer personel son derece ilgisiz ve sanki işlemlerinizi zorla yaptırıyor gibisiniz. Özellikle saçları tamamen jöleli olan personel. Ama sakin olun, önemsemeyin. bu kişilerle iletişim kurmadan direkt Selçuk beyi bulun. Çünkü anlatacaklarınızı daha sonra işleri anlayan birine tekrardan anlatmak zorunda kalabilirsiniz. Giriş işlemlerimizi yaptıktan sonra genel müdür (Ali bey) lobide dinlenirken kahve ikramında bulundu ve pandemiden dolayı haftasonu pistlerin kapalı olmasını izah etti. Gayet işini seven güler yüzlü birisiydi. Odamıza yerleştik, kayak kıyafetlerimizi giyip öğle yemeği için rest. gittik. Yemekler açıkcası lezzetli değil. Ama yemek var mı derseniz, evet var. Salatalı hafif bir tabak almıştım. Lokmamı ilk aldığımda salatamdan kıl çıktı. Sessizce garsona söyledim. Daha sonra garson peçetedeki kılı alıp şef garsona gösterdi/söyledi. Ancak sadece söyledi/gösterdi. Gerçi garson görevini yerine getirdi. Şef garson/sorumlu kişi Hiç bir şekilde masaya gelip durumu açıklamadı, kusura bakmayın vs gibi bir durum söz konusu olmadı. Tabi yemek yiyemedim. Dağa çıkmak için ski-pass tam pansiyon ücretin içinde. Bunu resepsiyondan dağa çıkmadan önce alıyorsunuz. Ancak şöyle bir durum var; check-in saatinizden sonra yarım gün kullanabiliyorsunuz. Biz ilk gün ski-pass’imizi dağdan kendimiz aldık. Kalan iki gün otelden aldık. Yarım kullanmamak için. Evet yemekler lezzetli değil. Restoranda hafif kilolu, kumral bir garson var. Son derece işini seven bir bey. Pandemi süreci oldugu için self servis. Ancak çatal, bıçak, içecekleri garsondan istemeniz gerekiyor. Akşam yemeklerinde bir de kadın garson var. Siz yemek yerken diğer masaları öyle bir gürültüyle topluyor ki, sanırsınız ki hadi gidin buradan der gibi. Bir şey istemeye de çekiniyorsunuz, inanılmaz gergin bir görevliydi. Bu görevli de siyah uzun saçlı bir hanımefendi. Ondan bi’şey istemeyin, zaten göz teması kurmadığı için isteyemiyorsunuz. Odamız maalesef temiz değildi. Duşta bizden öncekilerin kılları vardı. Yerde leblebi, komidinin çekmecesinde kuruyemiş artıkları vardı. Klozet temiz değildi. Tv kanalları da çok azdı. Müzik kanalları ya da uydu yayınları yoktu. Kayak odasında çalışan ekip, inanılmaz yardımcı oldular. Ve ekip tamamen çok güler yüzlüydü, işlerindende de iyiler. Board ayakkabımda sorun oldu ve hatta oradan yeni bir ayakkabı aldım. AbdulHadi beydi galiba ismini yanlış hatırlıyor olabilirim, tekrardan teşekkürler. Kayak ekipmanı kiralıyacaksanız otelden kiralamalısınız. Çünkü ben dağda bilet satış ofisinin yanındaki dükkandan ayakkabıyı kiralamak zorunda kalmıştım. Orada 40tl’idi ancak otelde 30tl. Board’uma sıcak wax ve çelik bakımı yaptırdım. Dağdan inince kayak odasına bıraktım, sabah dağa çıkarken almıştım. 70tl ödedim bu işleme. Son gün uçağımız 20:20’de idi. check-out 12:00’de olduğu için, GM Ali bey bize otele girişimizde, son gün biraz esnek olabiliriz demişti. Akşam 17:00’e kadar kaydıktan sonra uçağa gitmeden önce kıyafetlerimizi değiştirmek için oda ayarlayabileceğini söylemişti. Bu işlem sadece 10 dk sürer. Sadece bir oda, kıyafetleri değiştirmek için. Neyse biz dağdan indikten sonra yine resepsiyonun şahane insanlarıyla işimizi halletmeye çalıştık. durumu anlattım kısa küt saçlı bir hanımefendi vardı. Telefonla onay aldı birisinden. Sonra başka bir görevliye spa’daki soyunma odasını kullanmamız için bizi yönlendirdi. Ancak görevli o kadar yapmak istemiyorduki, resepsiyondaki hanımefendiye spayı mı açacağız, orası kapalı, olmaz vs dedi. Ancak hanımefendi ilgili kişinin onayı var, siz açacaksınız kilidi, kıyafetleri değiştirecekler sonra kapatacaksın geri dedi. Halaa bekledi, en sonunda dayanamadım Selçuk bey gelmişti resepsiyona. Yüksek sesle, görevlinin duyacağı şekilde; Selçuk bey kıyafetlerimizi değiştirmek için bir yer gösterecektiniz diyince, bizim görevli birden valizimi alıp buyrun buyrun diyip yol göstermeye başladı. Ve spa ‘ya değil, kayak odasında görevli Hadi beyin ofisine götürdü. Kapıda kilit vs yok. Valizini kapının arkasına koy, kimse açmaz dedi. Bildiğiniz ofis, masa 4 sandalye. Neyse işte giyindik ettik. Arkadaşı da giyinmesi için mescite göndermişler. Mescitte erkek mesciti. Ayakkabılarıyla mescite girmek zorunda bırakılmış vs vs Havalimanına gitmek için servisi beklemeye başladık. Yine resepsiyon. Servis listesine bizi eklememişler. Yine bi’resepsiyonla gerildik. İşin özü, otel her türlü işinizi görür ancak personelin işleyen işi engellemesi sıkıntılı. İşini sevmiyorsan çalışma/yapma lütfen. Patronlar varken çalışıyor gözükmek seni de yorar. İnsanlar tatile geliyor, stres atmaya geliyor. Sizin iş bilmezliğinizi çekmeye değil. Gayet güler yüzlü işini seven bir patronunuz varken sizin böyle davranmanız, asık suratlı, ilgisiz, kaba, kibar davranınca bir şey yapmayıp, sert davranınca iş yapan tavrınızı çekmek zorunda değiliz. Kibarlık / saygı enayilik değildir. Tatilimizde bize kolaylıklar ve güleryüz sunan ekibinize teşekkür ederiz. …
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın