Değerli Maya Cave Misafirleri Otelimiz için yapılan böyle bir yoruma alışık olmadığınızı biliyorum.Sizler bizi deneyimleyerek o muhteşem yorumları bıraktınız. Şimdi bu haksız yorum ne için yazıldı izah etmek istiyorum. Özcan hanım bir seyehat acentasından bizim iki ayrı yataklı ekonomik odamızı satın almışlar.Daha sonra beni aradılar ve odalarının bir üst kategoriye ücretsiz alınması için ısrarcı oldular.Kendilerine aldıkları odayı vermek durumunda olduğumu,diğer kategorinin farkını almadan değişiklik yapamıyacağımı çünkü bunun diğer misafirlerime haksızlık olacağını söyledim.Kendisi alışık olmadığım bir üslupla bana (Fundacığım yap bir güzellik ) dedi.???? Biz böyle tabirlere alışık değiliz,şaşırdım maalesef bunu yapamıyacağımı defalalarca belirtmek zorunda kaldım.Ve bu hanım tekrar tekrar bu isteğini bu tarz kelimelerle söyledi ki...Evet otel işletmecisiyim misafirlerim çok kıymetlidir.Fakat yapılamıycak bir istek için bu kadar çok aranmak takdir edersiniz ki kişilik haklarını işgale giriyor. Sanırım bazı insanlar için otel kuralları hakkında bilgilendirilme gerekiyor,üzülerek belirtiyorum hanımefendi odaya giriş_çıkış saatleri hakkında bir bilgiye sahip değildi.Sabah 07.50 de otele geldiler,günaydın bile demeden nerede benim kahvaltım ,açım diye terasa oturdular,servis başladı,kendilerine giriş günü kahvaltılarının eksta olduğunu belirttiğimizde,ben bu kahvaltıya para vermem çok kötü diye itiraza başladılar.Sonuçta ekstra yerine ertesi günkü kahvaltıyı almamaya karar verdiler. Saat 09.00 kendilerini odalarına aldık,yine bana aynı teklifle geldiler(Yap bir güzellik odayı değiştir.)Bitmeyen sabrımla kendilerine yine izahta bulundum.Odaya girip eşyalarını bırakıp 09.30 civarı dışarı çıktılar.Akşam 17.30 civarı beni arayıp iptal istediler.Bende bu saatten sonra iptal olmayacağını acentalarıyla iletişime geçmeleri gerektiğini söyledim. Gece 22.30 civarı odalarına girdiler.bizim bütün odalarda bulunan cave odalarda doğal oluşabilecek nemi engellemek için kullandığımız makinayı klima sanıp,bu nasıl klima dye kapatmışlar,ve neden yaptıklarını bilmiyorum sabah biz odaya giremedik buhardan,sanırım sıcak suları sürekli açık bırakmışlar,kendilerinden sonra saatlerce camları kapıları açık bıraktık buhardan odayı arındırmak için Ve tehditler savurarak çıkış yaptlar İnanın hanımefendinin (bedava dahi olsa kalınmaz) cümlesini ,kendisi adına üzülerek okudum.Baştan beri amacı bu düşünceydi,bedava olarak üst kategoride konaklamak.Haksızlık yapamam ben, üzgünüm,bu yorumu yapacağını bildiğim halde,diğer misafirlerimle aynı ücreti ödeyip suite kategorisine ,bir misafiri upgrade yapamam. Hastane kahvaltısı yorumuda ,bu hanımın değişik konuşma tarzının bir şekli sanırım. Kapadokyanın en lüks otelleriyle yarışır bir kahvaltı sunduğumuz bizim değil misafirlerimizin yorumu.. Bu kadar insan yanılıyor olamaz Değerli seyahat acentaları ricamdır.Herkes otel kurallarını bilmek zorunda değil,lütfen misafirlerinizi aydınlatın Ben ve elemanlarım işimizi aşkla yapıyoruz ve Tripadvisor da bize yapılan yüzlerce yorumla 97 otel arasında 8. sıradayız. Tüm misafirlerimden özür dilerim, böylesine sadece karalamak için yapılmış bir yorumla karşılaştıkları için... Saygılarımla Funda Aktürk