Suan otelde ikinci günümüz,fiyat performans açısından otel odaları dışında yaptığımız ödemeyi kesinlikle haketmiyor,hayal kırıklığına uğradık yemekler rezalet,personel yetersiz,havuzlarda yer bulmak nerdeyse imkansız,60.000 tl civarında 6 gece ödeme yaptık,ama hakkımızı helal etmiyoruz,gelmeden önce bir kez daha düşünün derim,insan verdiği paranın karşılığını bekliyor ama orası bu otel değil maalesef büyük fiyasko.. Saygılarımla Metin ERÇALIŞKAN
Genel itibariyle iyi olsa da, malesef bozuk süt koymuslar ve cocuklarimiza yanlislikla icirdik farkina varmadan. Yarim gunumuz heba oldu, ve Hic bir sekilde zararimizi karsilamadilar. Suan 3. Gün Kizimin migdesi hala bozuk malesef. Sütün bozuk oldugunu kabul ettikleri halde, ne bir rapor verdiler ve ne de zararimizi karsiladilar zaman olarak. Sonucta günluk €330 veriyoruz günlük her bir oda icin ve dikkatli olmalarini beklerdik. Malesef yoneticiler de kuru laf ile isi yürütmeye calisiyorlar, muhtemelen patronlari pek insiyatif vermiyor yönetici sifatlarina. Eglence ekibi güzel ve samimi. Ama bir daha da gitmem bu otele. In general the hotel was OK but they put a milk which caused stomach issue for my kids, verbally they accepted the issue, but they haven’t provided any formal written information which is not good. I wouldn’t recommend this hotel.…
Cok guzel bir tatil gecirdik emegi gecen herkese tesekkurler Resepdiyonda calisan Haluk,emre ,niyazi ve muammer bizimle cok ilgilendi islerini cok iyi yaliyorlar gayet nazik ve yardimseverler hic bir istegimizi ikiletmediler onlar sayesinde daha cok Iranli turist gelmesini saglayacagim ozellikle haluk beye cok tesekkurler seneye gorusuruz
Kongre amaçlı etkinlik için otelde bulundum. bu süre zafında Güvenlik Personeli Emrah Yener bey nezaketinden yardım severliğinden dolayı çok,çok teşekkür ederim... Her türlü konuda yardımcı oldu. Bir dahahaki sezonda görüşmek dileğiyle..
Otel çok güzel her şey mükemmel ama bar çalışanlarında bir somurtkanlık bir sert davranış sergilediler ve bu hiç hoş bir durum değil misafirlere sert ve ilgisiz davranmaları biz bu otele sürekli geliyoruz ve bu güne kadar hiç böyle bir şey görmemiştik biz geldiğimiz zaman fuar vardı bu ilgisizliği fuara bağladık fakat müşteri müşteri müşteridir yani ayrımcılık yapamazlar
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın