Deniz kenarında, odalar çok temiz, ayrıca çalışanların ilgisinden çok memnun kaldım. Yemekler ve tatlılar harikaydı. Otelin içindeki olanaklar (havuz, hamam, sauna, içecek barları) çok guzeldi. Genel olarak çok memnun kaldım. Artık her geldiğimde burayı tercih edecem.
Otelin konumu, çalışanları ve yemekleri çok başarılı. Deniz kenarında olması büyük bir avantaj. Otel çalışanları çok ilgili. Otel temizlik anlamında da çok yeterli. Yemekleri lezzetli. Alanya da tatil yapmak isteyenler için öneririm.
Iş için Alanya'da bulunduğumda konaklama fırsatı buldum. Çok yeni ve kaliteli bir otel. Yemekler güzel. Personel ilgili. Konum olarak da iyi. Kaldığım oda da yeterince geniş ve konforluydu. Ailemle de yazın gelmeyi düşünüyorum.
Biz kaila beach’e tereddütle geldik,hatta acentamızdan değişim talebinde bile bulunduk,fakat bize geç dönüldüğü için tatilimize başlamıştık.Otel üç binadan oluşuyor biri delux diğerleri katya beach. Yemek çeşitleri az,pekte lezzetli olduğu söylenemez,fakat çorba,salata ve meze bölümü karnınızı doyurmak için bence yeterli,tatlı bölümünden sadece kabak tatlısını denemenizi öneririm.Çorba bölümündeki bayan,garsonlar oldukça samimi ve sıcak,ben hayatımda ilk defa yabancılar yüzünden kendimi ikinci planda hissetmediğim bir tatil yaşadım,bunun için ayrıca teşekkür ederim.içecek markaları bildiğimiz ürünler ve gayet iyi,sahildeki hamburgeri denemenizi öneririm,oradaki bayanada ayrıca teşekkürler ve sevgiler,fakat sahildeki bardaki yaşı büyük olan beyefendi hem ekip arkadaşlarına hemde misafirlere çok şık davranmıyor,onu görmemek için içecek almaya gitmek istemediğim düşüncesi oluşmuştu bende. Kat görevlisi bayanlar özellikle 1409 da kalmıştım o kata bakan bayan harikasınız,sevgilerle. Ayrıca havuzda şemsiye kırıktı ekip çözüm buldu,bir gün şezlonglar doluydu,Aquaparktaki arkadaşımız çözüm buldu,havuz bardaki ve restorantdaki arkadaşlar içecekleri elimizden alıp masamıza taşıdı ve hep yardımseverdiler.Restoranttaki pascala sevgiler,oğlumun kankası olmuştu. İki havuzu var tesisin,biri üç kaydıraklı Aqua. Resepsiyon daki arkadaşlar oda klimamız yeterli değil dedik hemen yeni kart çıkartıp tüm gün klimamızı çalıştırdılar ve serin bir odaya kavuştuk. Kendinizi değerli hissetmek isterseniz burada onu yasamanız mümkün. Fiyat denge kalite üçlüsünü burada kıyaslayıp memnun kalmamanız imkansız. Teşekkürler Kaila Beach ve o sıcacık ekip Seval ailesi olarak Hepinizi sevgiyle kucaklıyoruz. Tekrar görüşmek üzere... Canan Seval…
Herkese merhabalar. 2020 sezonu için çok yorum yapılmamış. Giden biri olarak gözlemlerimi yazacağım ve gitmeyi düşünenlere referans olabilir. Öncelikle bu hotelde yaşadığım ilk skandalı yazıyım ki nelerle karşılaşabileceğinizi ve bu hotelin çok kurumsal bir işleyişi olmadığını anlayın. 5-9 Ağustos için hotel rezervasyonunu sormak ve bay alımı olduğunu doğrulatmak için direk hoteli aradım. 2 bay geleceğimizi ve bir problem olup olmadığını sordum. Bildiğiniz gibi bazı hoteller 2 bay kabul etmiyor. Telefonda görüştüğüm kişi bunun bilgisini alacağını ve sonrasında dönüş yapacağını söyledi. Yaklaşık 1 , 1 buçuk saat sonra beni arayıp evet bay konaklama olarak bizleri alabileceklerini , herhangi bir problemin olmadığını söyledi ve bende fiyatı sordum. 2582 TL gibi 4 gece bir fiyat çıkartıldı. Bana ödeme linki yollandı ve ben bu ödemeyi 3-5 gün içinde yaptım. 5 Ağustos günü İstanbul'dan Antalya'ya uçtum. Birtakım yolculuklar sonrasında hotele ulaştım ve haliyle yorgundum. Resepsiyondaki kişiler bilekliğimiz taktı ve oda boşalana kadar öğle yemeği yememizi söyledi. Bizde yemek yemeye geçtik. Yemek yerken bir numara tarafından 5-6 kez arandığımı gördüm ve aynı anda tekrar arama geldi , açtım. Bu kişi özet olarak bana ; Rezervasyonu yaptırdığımı tarihte sistemde sıkıntı olduğunu,benimle muhattap olan kişinin bizden yanlış fiyat aldığını,bay konaklama ücretinin farklı olduğunu,standart odadan ayrı olarak bizden para istendiğini,aksi takdirde hotele alınmayacağımızı,bunun için bizlerin haklı olduğunu ancak ellerinden bir şey gelmediğini,ben hotelde şu an konaklıyorum hatta yemektyim bilekliğim takılı odaya geçicem dediğimde maalesef aradaki ücreti almak zorunda olduklarını söyledi. İnanabiliyor musunuz , ücretini önceden ödediğiniz aradığınız ve teyit aldığınız 2 bay gelicez herhangi bir sorun var mı dediğiniz hotel , sizden hotele vardığınızda ekstra ücret talep ediyor. Ve bunu sistem arızası işte yanlış alınmş gibi şeylerle özür dilemek yerine para talep ederek yapıyor. İlk defa böyl bir şey yaşadım ve inanılmaz utanılası bir durum. Sizin hotelinize gelen misafire böyle mi davranıyorsunuz? Hiç bir işletmeci , bir kurumsal müdür olarak bu başınıza gelse ne yaparsınız? Bu durumu kabul etmediğimi ücretini ödediğimden ekstra bir durum kabul etmeyeceğimi söyledim. Yaklaşık 4 saat bizi resepsiyonda beklettiler!! 4 saat o sıcakta bekledik!! Sürekli konuştuğum kişi bizi başka hotele almak istediğini orada fark almayacaklarını bile söyledi.. hotele baktım 4 yıldızlı benim ödediğimden bile düşük fiyat.. En sonunda çağrı merkezi çalışanı yanlışlığın kendisinden kaynaklandığı için maaşından kesilecek işte siz bu durumu kabulleniyorsanız buyrun girin dedi!! şaka değil!! Hotele giriş yaptık binbir türlü hadiseden sonra. Oda : Temizdi , her gün temizleniyordu. Mini buzdolabı çalışmıyordu. Yemekler : 5 yıldızlı hotelde bildiğin lokanta gibi 7-8 çeşit yemek var. Her gün aynı yemekler artık dışarıdan yemeye başlamıştık o derece. Öğlen köfte - tavuk varsa , akşam sebzeli köfte - patatesli tavuk çıkıyor.. Bütün yemeklerin tadı çok kötüydü ağız tadı olan biri olarak söylüyorum kesinlikle göz doldurucu mezeler vs , tat 0 ( sıfır ) İçecekler : Çeşit yok. Portakal suyu yapmışlar bildiğin meybuz , içine su koyup eritmişler sanki. Alkol : Hayatımda daha kötü bira içmedim. Hiç alkol içmeyen insana o biraları içir yine bir şey olmaz. Baileys diye crema veriyorlar millete. İnternette markasını arattım çıkmıyor bile o derece düşünün.. Alkollere puanım -1 Havuz : tek havuz var , 200 kişi varsa herkes orada.. yeteri kadar temiz değil dibinde kumlar var.. Tavsiye edilmez. Animasyon : Bulunduğumuz süre içerisinde hiçbir aktivite olmadı.. Rezalet.. :)) Personel : Hepsi doğulu , doğululara kastım olmadan söylemekteyim bunları.. sadece iş yapıyım eve gidiyim kafasında insanlar yani.. ilgi alaka problem çözme vasıfları yok.. Personel 2 : türkseniz zaten 2.sınıf plandasınız.. bütün personel yabancılara gülüyor türklere ne istiyon abiiii diyor haha. Resepsiyon : İlgi alaka sıfır.. yoklar bildiğin 2 yıldızlı işletme.. Sonuç : Hala bu hotele gitmeyi mi düşünüyorsunuz? Kitapta bile yazıyor , kaçın kaçın.. Havuzu olan bir hamama saunaya gidin daha iyi hizmet alırsınız.. Kısacası paranızla rezil oluyorsunuz.. 1/10 Tatil.…
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın