Devamı
Lüks bir otel. Odadaki bukletlerden tutunda kullandıkları tüm malzemeler lüks ve kaliteli, odanın büyüklüğü de iyiydi. Banyodaki toto tuvalete bayıldım. Banyoda hem kuvet hem de duşakabin vardı. Yemekler ve...