InterContinental Shenzhen
Seyahat tarihlerinize karşılık gelen fiyatlara bakın
Hakkında
Shenzhen seyahatine çıkanlar için InterContinental Shenzhen harika bir seçim. Otel, lüks bir ortamın yanı sıra, konaklamanızı daha keyifli kılacak birçok pratik tesis olanağı sunuyor.
InterContinental Shenzhen'de kalan konuklar, Shenzhen'in en ünlü gezilecek yerlerinden olan BaiShiZhou ShangYe BuXingJie'ye (2, 2 km) ve Shenzhen Mangrove Nature Reserve'ye (2, 6 km) uğrayabilir.
Lüks otel arayanlara Intercontinental Shenzhen iyi bir seçenek. Odalarında düz ekran televizyon, klima ve mini bar sunan işletme, konuklarına ayrıca ücretsiz wifi da sağlıyor.
Otelde oda servisi ve concierge hizmetleri mevcut. Ayrıca konuklar havuz ve restoran gibi olanaklardan yararlanabilir. İşletme bu sayede Shenzhen seyahatine çıkanlar için gözde bir seçim. Aracıyla gelen konuklar için ücretsiz otopark hizmeti mevcut.
Shenzhen seyahatindeyken, Intercontinental Shenzhen Hotel'e kısa bir yürüyüş mesafesindeki restoranlara uğramak iyi bir fikir olabilir, mesela Grange Grill at The Westin Shenzhen Nanshan (1, 0 km), Five Sen5es at The Westin Shenzhen Nanshan (1, 1 km) ve Exchange (1, 1 km).
En güzeli de, Intercontinental Shenzhen Hotel'de konaklayanlar, hükümet binaları söz konusu olduğunda Shenzhen'in en ünlüleri arasında olan Shenzhen Civic Center'i kolayca ziyaret edebilir.
Shenzhen seyahatinizin keyfini çıkarın!
Konum
Yorumlar
- 13.652
- 496
- 69
- 26
- 22
- Filtrele
- Türkçe
Yemekler ve kahvaltı oldukça seçkin odalar çok büyük ve kullanışlı korsan gemisi ve deniz kumlu konseptli havuz özellikle çocuklu aileler için oldukça kullanışlı.
SPA ve maSaj salonunu vaktiniz kalıra muhakkak deneyin
Arka bölümdeki renkli balıkları beslemeyide ihmal etmeyiniz.
Daha sonra Mercato'da akşam yemeği büfesi geliyor:
- Personelin çoğunluğu İngilizce iletişim kuramadı.
- Çok sınırlı yiyecek seçeneği var, en kötü şey çoğu öğenin sipariş vermenizi gerektirmesi ve ardından bir garsonun yiyeceği getirmesidir. Benim durumumda biftek 1 aldı. Gelmesine 5 saat var.
- Yiyecekler ve tezgahların üzerinde etiket veya açıklama yok. Bu sözde yabancı otel zincirindeki bir yabancı, hangi yemeğin teklif edildiğini nasıl bilebilir?
- Personel dengeli bir şekilde size hizmet etmekten kaçınıyor. İçecek tezgahı daha fazla kola koymayı reddediyor. Sadece küçük bir tabak taze çilek koyuyoruz ve hemen alınıyor.
- En kötüsü yabancı yöneticinin telefonuyla ilgili her zaman bir sütunun yanında durması.
Sözde 5 yıldızlı uluslararası bir otel zincirinden beklediğim gibi değil.
7 Mart 2024'te, Hong Kong'daki IHG ofisinden telefonla bu Intercontinental Shenzhen'e rezervasyon yaptırdım. Amacım sadece kendimi rahatlatıp sakinleşebileceğim bir yer aramaktı. Kral yataklı Deluxe oda ayırttım. Check-in sırasında bayan beni executive odaya yükseltmek nezaketini gösterdi, sorun değil. Ancak kahvaltı için genellikle insanlarla dolu olan ana kafeye gitmem gerekiyordu. Executive Lounge'da kahvaltı yapmam için beni yükseltmeye yardım edip etmeyeceğini sordum ve reddedildim. Fazladan 400 CNY ödemem gerektiğini söyledi. - salonda kahvaltıya gitmek. Bu beni gerçekten üzdü ve görev müdürüne şikayette bulundum. Davayı kapatmak için bana bir şişe kırmızı şarap gönderdi.
Kahvehanede kahvaltı yapmaktan kaçınmak için kahvaltıyı odama sipariş ettim. Kahvaltı zamanında geldi. Her şeyin sadece PVC ile sarılmış olduğunu bulmak büyük bir öfkeydi (fotoğraflarda gösterildiği gibi).
1) kahve bir kupanın içindeydi ve "sıcaktı". Gümüş paslanmaz tencerede olmalıdır. Sabahları sıcak bir kahve istedim.
2) gıdanın paslanmaz çelik bir kapakla kapatılması yerine PVC ile sarılması.
3) Biber ve tuz bulunamadı. Kızartılmış yumurtaları onlarsız yemek zorunda kaldım.
4) mısır gevreği soğuk sütle servis edildi. Dokunmak bile istemezdim.
5) Tost, sıcak tutmak için keten kumaşla güzelce sarılmak yerine yemeğin üzerine sarıldı. Ve aynı zamanda soğuktu. Ben öfkeliydim.
F&be'nin nesi var? Şefin veya personelin uygun bir eğitimi ve standart bir SOP'si var mıydı? Bu da yönetimin gözden kaçırması nedeniyle yaptığı büyük bir hatadır.
Dahası, odanın kendisi neredeyse yıpranmıştı ve evin bakımı düzgün bir şekilde yapılmamıştı.
Ucuz bir Çin otelinde değil, Intercontinental'de bir oda ayırttım. Parayı ödedim ve değeceğini talep ettim. Bu otele puan vermem gerekirse 2 yıldız veririm.
Bu, Intercontinental konusunda ikinci kez aklımı kaçırışım. İlk kez 2016 yılında Intercontinental Kuala Lumpur'daydı. Yatağa gitmek için battaniyeyi açtığımda yatağın ve yastıkların üzerinde bu kadar çok kıl görünce gözlerime inanamadım. Ve evin çarşafı değiştirmesi yarım saatten fazla sürdü. Yanlış çarşaf getirdikleri için beş defadan fazla girip çıkıyorlardı. Çok profesyonelce ve kaba.
Peter KWOK
Otel personelinin bir üyesi olan Shu Ying'in ihtiyaçlarınızı karşılama konusunda yardımsever ve özenli olduğunu duyduğuma sevindim. Mükemmel müşteri hizmetleri, konaklamanızda gerçekten bir fark yaratabilir ve Shu Ying, konforunuzu sağlamak için yukarıda ve öteye gitmiş gibi görünüyor. Shu Ying, odanızın kurulumuna yardımcı olmaktan hızlı oda servisi sağlamaya kadar yüksek düzeyde özveri ve profesyonellik sergiledi.
Üstelik Shu Ying'in tuvaleti temizleme ve odanıza fazladan eşya alma girişiminde bulunması da etkileyici. Detaylara verilen bu önem ve yardım etme isteği, otelin olağanüstü hizmet sunma konusundaki kararlılığını daha da ortaya koymaktadır. Bu küçük nezaket eylemleri ve ekstra çaba sarf etmek, bir konuğun deneyimini gerçekten yükseltebilir ve onlara kendilerini değerli hissettirebilir.
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın