Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pullman Dongguan Forum

Kaydet
Paylaş
Seyahat Eden (248)
Oda ve Süit (90)
Öykü Panosu
Genel Bakış
Otel web sitesi
Otele e-posta gönder
32 Dongcheng Zhong Road, Dongcheng District Dongcheng District, Dongguan 523129 Çin Haritada gör
Yerel dilde ad/adres
TESİS OLANAKLARI
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz Otopark
Açık Büfe Kahvaltı
Klima
Havuz
Sigara İçilmeyen Odalar
Restoran
4.5 yıldızlı konaklama yeri
Ek bilgiler
Otelin Web Sitesini Ziyaret Edin
Pullman Dongguan Forum teklifleri
Özel Teklif: Ayrıntılar için tıklayın
Yorumlar (476)
Yorumları filtrele
70 sonuç
Gezgin puanı
32
28
7
2
1
Gezgin tipi
Dönem
DilTürkçe
Diğer diller
32
28
7
2
1
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
FiltreleTürkçe
Liste güncelleniyor...
1-5/70 yorum
Bu yorumlar makine çevirisi olup orijinali İngilizcedir. Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 1 hafta önce

Eşim ve ben, birkaç kez otelinizde kaldık ve daha önce hiç böyle davranılmadık. ACCOR Hotels'den son 18 yıldan beri çok sadık misafirlerimiz var ve sık sık misafir olarak, ACCOR Platinum kart sahipleri, 2 Ekim öğleden sonra, bizim inancımızla olanları aşan süre boyunca kullandığımızın ötesindeydi. Diğer...ACCOR Otellerinde Dünya. Hotel Lobby'ye vardığımızda, çok geniş bir insan hattının olduğunu gördük (aslında iki hat vardı) ve resepsiyona yaklaştık, eğitim ve tavırla, biz bir kişiye servis yapan kişiye saygılı bir şekilde söyledik. hatların “affedin lütfen” ve kibarca resepsiyonist Bayan LILY'e “Öncelikli Check - In kontuarının nerede olduğunu sorabilir miyim?” sorusunu soruyorsunuz. Bayan Lily, çok iyi derecede İngilizce konuşmuyordu ve söylediklerimi anladığına inandığımıza göre, bana sadece TEK HATTI olduğunu söyledi. Bir ACCOR Platinum kart sahibi üyesi olduğumu ve Öncelikli Check - In'e hak kazandığımızı belirttim. Sorumlu kim olduğunu sordum ve Bayan Lily, onun yanında görev yapan tek meslektaşına işaret etti, Bay Duke. Bay Duke, kontrolden içeri girip, kontrol eden başka bir misafire hizmet ederken, bir Öncelik Kontrolü bulunmadığını söyledi - o Otel'de ve sadece bir satır var (aslında iki çizgi, bir tanesi Bayan Lily ve Bay Duke için bir tane daha) ve çizginin sonuna kadar geri dönmeliyiz. Daha sonra ACCOR Platinum kart sahibi üyeler olduğumuzu tekrar ettik ve bu nedenle Platin Seviyemize göre bir Öncelik Kontrolü almaya hak kazandık. Daha sonra, daha az dostça bir şekilde, TÜM KAVRAMLARIN VIP olduğunu ve hattın sonunda geri dönmem gerektiğini tekrarladı. Bu, Bay Duke'la konuşacak daha fazla şey olmadığını görmeye başladığımızda, bizim durumumuzla baş edemediğini ya da nasıl başa çıkacağını bilmediği tavır ve tavırları nedeniyle. Daha sonra otel genel numarasını aradık ve Müdür Yardımcısı ile konuşmayı istedik, operatör kapının yanında ve başka bir beyefendi cevap verdikten sonra yanımızdayken yanımızdaydı ve biz aniden ve konuştuktan sonra kim olduğunu fark ettik. hattın diğer tarafında. Daha sonra konsiyerjle görüştüm ve ona durumumuzu anlattı ve onun yapabileceği hiçbir şey olmadığını, görevde olmadığını ve görevli müdürün bilmediği ya da söylemem gereken Bay Duke olduğunu söyledi. sorunumuzla ilgilenmek istemedim. Resepsiyona tekrar yaklaştım, “Affedersiniz…” dedi ve bu, çok kaba ve hoş olmayan erkek misafirlerin (Hong Kong aksanıyla) “kapanma” diye bağırdığını söyledi! ““ Sadece söylediğiniz gibi F… satırının sonuna kadar geri dönün! ”. Daha sonra, “yabancıların otelde görünüp, kesim hattında olduğunu ve istedikleri her şeyi yapabileceklerini düşündüklerini, kimsenin onlara bir şey söylemeden yaptıklarını” söyledi. . hmm! “Bunlar, beyefendinin kötü bir Mandarin'deki Hong Kong aksanıyla ve hiç kimseyle konuşamadığı, kimsenin o beyefendiye hiçbir şey yapmadığı veya hiçbir şey söylemediği! Bu başka bir senaryodu… Hemen bir müdürle konuşmayı talep ettim ve Bay Duke geldi ve tekrar tekrar tekrar söylüyorum: “Bayım, ben bir ACCOR Platinum Kart Sahibi Üyesiyim, lütfen beklemeyeceğimi söyleyeyim, beklemediğim gibi Önümdeki tüm bu misafirler ACCOR Platinum gibi görünüyorlar, değil mi? “Bu otel, Öncelikli Check - In'de olmadığını ve Hattaki tüm konukların All VIP olduğunu (bundan şüphelendiğimde) ve daha sonra bir tabela Yazılı ACCOR PRIVILEGE CHECK - IN ile açıkça işaretlenmiş alanda işaret etti. ve ona bunun için ne olduğunu sordu? Birkaç saniyeliğine hiçbir şey söylemedi ve sonra şunu vurguladım: “Bu, ÖNCELİK Check-in için! “Tekrar tekrar devam etti ve o tabela sadece referans için oradaydı ve Otel herhangi bir Priority Check - In sunmuyordu. Daha sonra pek çok Pullman Otellerinde ve diğer tüm ACCOR markalı Oteller'de dünyanın her yerinde olduğu gibi bir saçmalık olduğunu söyledim ve her bir otelin her biri için ÖNCELİK Check-In'i sağladığının farkındayım. Sadık seviye üyeleri. Bu zamana kadar, Mandarin'de, iletişimimizde eksik bir şey olmadığından emin olmak için konuşuyordum. İngilizcenin yeterince iyi olduğunu fark ettiğimden, şikayetlerle uğraşırken ve kesinlikle karşılaştığımız gibi durumlarla sınırlı kaldık. sonra. Check-In'i organize etmezse, ACCOR Müşteri Hizmetini arardım ve bana daha fazla bir şey yapamayacağımı söyleyebildiğimi söyledi, ayrıca bana tekrar sormak için tekrar sormam gerektiğini söyledi. çizgi. Ve ben de öyle yaptım. Avrupa'daki ACCOR Müşteri Destek Hattını aradım, Çin'deki gibi kimse telefona cevap vermedi (muhtemelen Ulusal Tatil'in ortasında olduğumuz için) ve Avrupa'yı aramak zorunda kaldım. Davamı bildirdim, aramamı yapan bayan şikayetlerim için çok dikkatliydi ve derhal rapor vereceğini ve Otel'i arayacağını, müdürle konuştuğunu söyledi (Bay Duke ile) ve sonra beni aradı. geri döndü ve onunla önceden konuştuğunu söyledi. Biz lobi koltukta otururken, diğer bazı hoş olmayan misafirler, 2 sigara ve 2 diğer güçlü koku aperatifler yemek ve biz tüm misafirler kontrol edildi kadar biz 1 saat ve 10 dakika bekledi - ve biz ön büro yaklaştı ve kontrol edildi. Tekrar tekrar Bay Duke'a anlattım, ona ACCOR'a sorunu ve davranışları hakkında şikayette bulunacağımı ve bunun hakkında çok fazla endişelenmediğini söyledi! ACCOR Club sitesini akıllı telefonumda açtım, ona Platin Seviye Seviyesi sektöründeki Ayrıcalıkları gösterdim ve ona “herhangi bir iyilik istiyoruz” değil, “bir kişinin hak ettiği bir ayrıcalık” olduğunu açıkça anladığını gösterdim. Hem karım hem de benim için çok utanç verici ve sinir bozucu bir durumdu. Sorunu çözebilecek kimse yoktu, bizim sorunumuza ve tek çözümümüze hitap edebilecek hiç kimsenin ya lobide beklemek ya da lobide oturmak, içerideki tüm misafirler hat servis edildi. Bay Cheung bir GM olarak üstlendiğimizden bu yana birçok kez bulunduk, özellikle de sık sık ziyaret ettiğimiz F & be alanlarında çok ve önemli gelişmeler gördük ve tedavi edileceğimizi düşünmekten çok uzaktık. Bu otelden sadece birkaç blok ötede yaşadığımız 2 günlük tatilimizde. Evimizden ayrıldık, eve gidip kontrol edip evden çok güzel bir konaklama geçirdik ve bu şekilde sona erdik. Hoş değil, biz çok sıradan bir otel gibi tedavi edildi, bir zamanlar ya da ilk ve son kez gelen çok yaygın misafirler gibi ve kesinlikle bir Dongguan Forum Pullman Hotel gibi bir ACCOR Otel, böyle bir personel hizmeti olurdu asla düşünmemiştim Bay Duke gibi davranışlar ve davranışlar!Devamı

pullmandg (Manager, Pullman Dongguan Forum) tarafından verilen yanıtYanıtlanma zamanı: 6 gün önce
Google Çevirisi

Devamı

Yorum Zamanı: 30 Temmuz 2017

Otelin en güzel tarafı, servis personeli. Bana yardımcı oldular ve bana çok detaylı tarif. Resepsiyon, lobi ve oda servisi personel tüm olağanüstü. Odalar harika, ve banyo çok büyük. Tek olumsuz yanı, hava kalitesi - Odalarda nemli ve rutubetliydi. Klima üniteleri, çok eski bir sadece küçük...bir arama ara plastik. Hava filtresi ya da nem kontrol kötü. Oda servisinden yemek çoğunlukla pahalı ve vasat, ama her zaman bulunur.Devamı

pullmandg (Manager, Pullman Dongguan Forum) tarafından verilen yanıtYanıtlanma zamanı: 3 Ağustos 2017
Google Çevirisi

Devamı

Yorum Zamanı: 23 Haziran 2017

Burada birkaç kez kaldım. Odalar geniş ve rahat. İmkanları ile mükemmel bir otelde kapalı yüzme havuzu, spor salonu. Ve spa. Birkaç restaurans ve barlar kompleksi, Çin, japon ve İtalyan oncluding. Güzel bir parkın yanındaki sabah erken ve akşam yürüyüşler için harika. Bir reat plave kalmak...için ne zaman iş Dongguan. Tek olumsuz yanı yavaş wifi.Devamı

pullmandg (Manager, Pullman Dongguan Forum) tarafından verilen yanıtYanıtlanma zamanı: 26 Haziran 2017
Google Çevirisi

Devamı

Yorum Zamanı: 11 Haziran 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Çin'de başka bir iş gezisi ve burada kalmaya karar verdim. Harika bir otel, odalar harika ve çevresini yürümek için harika. Kahvaltı tüm gereksinimler için hizmet üretiyor ve dışarıda yemek isterseniz size 10 dakika yürüme mesafesinde ve birçok restoran bulun. Kesinlikle geri geleceğim.Devamı

pullmandg (Manager, Pullman Dongguan Forum) tarafından verilen yanıtYanıtlanma zamanı: 13 Haziran 2017
Google Çevirisi

Devamı

Yorum Zamanı: 20 Mart 2017

Bir havuz vardı, ama istediğinizde içinde olmayan bir kap, size dışarı. . Ama Çin peolpe başlıklı izin verilmez. Kahvaltı gerçekten çok pahalı ve Batı tarzı için 22 dolar. Vejetaryen tercihime uygun bir felaket! Odalar çok temiz değil, 30 gece kaldık, her gün tam fiyat ödedik,...ama temiz değil. . Bazen havlu yok, sabun yok, tuvalet kağıdı yok. . İtalyan restoranı sadece pahalı. . . Yemekler için 50 $, ama Almanya'da bu kalite için 5 $ bile. . Personel, fatura, zarf vermeyi unuttular boştu. . Hayır, teşekkürler. . Bir dahaki sefere bir yere els Dongguan. .Devamı

Accorhotels.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
pullmandg (Manager, Pullman Dongguan Forum) tarafından verilen yanıtYanıtlanma zamanı: 26 Ocak 2018
Google Çevirisi

Devamı

Diğer yorumlara bakın
Hakkında
Otel Sınıfı
İletişim Bilgileriniz
Otel Olanakları
OTEL ÖZELLİKLERİ
Havuz
Restoran
Oda Servisi
Ücretsiz Otopark
Ücretsiz Yüksek Hızda İnternet (WiFi)
Spor Salonlu/Spor Odalı Fitness Merkezi
Bar/Oturma Salonu
Spa
Açık havuz
Birden Çok Dil Bilen Personel
Concierge
Çamaşır Yıkama Hizmeti
Çocuk Aktiviteleri (Çocuğa/Aileye Uygun)
Havaalanı Ulaşım Hizmeti
Isıtmalı havuz
İnternet Bağlantılı İş Amaçlı Bölüm
Jakuzi
Kahvaltı Mevcut
Kapalı havuz
Klima
Konferans Salonu
Kuru Temizleme
Mini bar
Tekerlekli sandalye
Toplantı Odaları
Ziyafet Salonu
Ödüller ve Sertifikalar
Mükemmellik Sertifikası
Mükemmellik Sertifikası
Otel Tarzı
En İyi Tatil Köyü Otelleri
,
İş İçin Uygun
,
Spa
,
Lüks
,
En İyi Değeri Sunan
Oda türleri
Süitler, Sigara İçilmeyen Odalar, Sigara içilebilen odalar, Engelliler için uygun odalar, Aile Odaları
Otel Sınıfı
Ödüller ve Sertifikalar
Mükemmellik Sertifikası
Mükemmellik Sertifikası
İletişim Bilgileriniz
Otel Tarzı
En İyi Tatil Köyü Otelleri
,
İş İçin Uygun
,
Spa
,
Lüks
,
En İyi Değeri Sunan
Oda türleri
Süitler, Sigara İçilmeyen Odalar, Sigara içilebilen odalar, Engelliler için uygun odalar, Aile Odaları
Oda sayısı
260
Fiyat aralığı
$87 - $126 (Standart Oda için Ortalama Fiyatlar temel alınmıştır)
aynı zamanda şöyle de anılıyor:
Pullman Dongguan Forum Hotel Dongguan
Yer
Çin > Guangdong > Dongguan
Otel Sınıfı
Ödüller ve Sertifikalar
Mükemmellik Sertifikası
Mükemmellik Sertifikası
İletişim Bilgileriniz
Otel Tarzı
En İyi Tatil Köyü Otelleri
,
İş İçin Uygun
,
Spa
,
Lüks
,
En İyi Değeri Sunan
Oda türleri
Süitler, Sigara İçilmeyen Odalar, Sigara içilebilen odalar, Engelliler için uygun odalar, Aile Odaları
Oda sayısı
260
Fiyat aralığı
$87 - $126 (Standart Oda için Ortalama Fiyatlar temel alınmıştır)
aynı zamanda şöyle de anılıyor:
Pullman Dongguan Forum Hotel Dongguan
Yer
Çin > Guangdong > Dongguan
Resimler
Seyahat Eden (248)
Oda ve Süit (90)
Yemek (35)
Havuz ve Plaj (26)
İş Merkezi ve Etkinlik Odaları (8)
Aile ve Oyun Alanları (3)
Yakınlarda
Yakınlardaki OtellerYakınlardaki 1.173 otelin tümüne bakın
Ibis Dongguan Dongcheng
54 yorum
0,21 km mesafede
Huaxia Business Hotel
26 yorum
0,86 km mesafede
Dongfang Jinhe Business Hotel
2 yorum
0,99 km mesafede
Dong Fang Inn
2 yorum
1,16 km mesafede
Yakınlardaki RestoranlarYakınlardaki 815 restoranın tümüne bakın
Buongiorno
130 yorum
1,06 km mesafede
Pizzeria Calzone
157 yorum
0,92 km mesafede
Dip-It
41 yorum
0,92 km mesafede
Thai Basil
48 yorum
0,51 km mesafede
Yakınlardaki Gezilecek YerlerYakınlardaki 358 gezilecek yerin tümüne bakın
Qifeng Park
113 yorum
0,82 km mesafede
Dongguan Central Square
39 yorum
2,15 km mesafede
Dongguan Walking Street
37 yorum
1,14 km mesafede
Dongguan Exhibition Hall
15 yorum
2,29 km mesafede
Pullman Dongguan Forum işletmesinin personelinden ve geçmişteki konuklarından çabucak yanıt alın.
Not: Sorunuz, Sorular ve Yanıtlar sayfasında, herkese açık biçimde yayımlanacaktır.
Gönder
Gönderim kuralları
Bu Sizin TripAdvisor Kaydınız mı?
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın. Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın