The Perkin Hotel
Seyahat tarihlerinize karşılık gelen fiyatlara bakın
Hakkında
Hong Kong seyahati yapan gezginler için The Perkin Hotel harika bir seçim. Bütçeye uygunluğu, konforu ve elverişli konumuyla bu otel, aileler için uygun bir ortam ve tam da sizin gibi gezginler için düşünülmüş tesis olanakları sunuyor.
Odalarda düz ekran televizyon, klima ve mini bar gibi olanaklar bulunuyor. Konuklar ayrıca otel tarafından sunulan ücretsiz wifi sayesinde internete bağlanabilir.
The Perkin Hotel, konaklamanızı daha keyifli kılmak üzere 24 saat açık resepsiyon, concierge ve bagaj saklama hizmetleri sunuyor. İşletmede ayrıca kahvaltı bulunuyor.
Hong Kong'a seyahat eden gezginler, The Perkin Hotel'de konaklayarak Sandbox VR (0, 3 km) ve Tsim Sha Tsui Promenade (0, 8 km) gibi yakınlardaki ünlü yerleri kolayca gezebilir.
Hong Kong'da birçok Çin restoranı bulunuyor. Seyahatiniz sırasında Tim Ho Wan, the Dim-Sum Specialists, One Dim Sum Chinese Restaurant ve Mott 32 gibi gözde mekanlara uğrayıp lezzetli yemeklerden tatmayı ihmal etmeyin.
Bölgede yapılacak pek çok şey bulabilirsiniz. Örneğin PMQ, Asia Society Hong Kong Center ve Jao Tsung-I Academy ve benzeri ünlü sanat galerilerini keşfedin.
The Perkin Hotel'de konaklarken, Hong Kong'un sunduğu zengin deneyimlerin tadını doyasıya çıkaracağınızı umuyoruz.
Konum
Yorumlar
- 284
- 212
- 29
- 6
- 10
- Filtrele
- Türkçe
Kredi kartımı güncellememi isteyen bir e-posta alıyorum, böylece ortağımın kartını (benimle kalacak olan kişi) kullanıyorum ve Agoda rezervasyonu onayladı. Birkaç saat sonra, Perkin'in kendilerinden rezervasyonu iptal etme talebi aldım ve onlara rezervasyonu tutmaları için tam anlamıyla güncellenmiş bir kredi kartı verdiğim için kafam karıştı ve sinirlendim. Ortağımın ayrıntılarına ihtiyaçları olup olmadığını veya sorunun ne olduğunu sormak için onlara e-posta gönderdim, ancak yanıt alamadım.
Rezervasyonumun gerçekten onaylanıp onaylanmadığını sormak için Agoda'ya mesaj attım ve bana onaylandığını söylediler ve bana rezervasyon onayını gönderdiler. Bugün uykudayken rezervasyonun benim tarafımdan iptal edildiğini görerek uyandım. Bu imkansız çünkü iptal gerçekleştiğinde uyuyordum. Agoda'ya mesaj attım ve rezervasyonu tutmak için kullandığımız kredi kartı adımla eşleşmediği için rezervasyonu iptal edenin aslında bu otel olduğunu söylediler. Ama bu bir sorun olmamalıydı çünkü ortağımın kredi kartını kullanıyorduk ve o da rezervasyon için benimle kalacaktı. Benimle iptal etmeye çalıştıklarında fiyatlarının yükseldiğini gördüğümü hatırlıyorum ve "Bunu yapmaya çalışmazlar çünkü ben iyi bir anlaşma yaptım ve bu onların ya fiyatları şişirmek ya da etik olmayan bir şekilde " gemiden çıkmak için etik olmayan bir yolu" diye düşündüklerini hatırlıyorum. "Onaylanmış rezervasyonu olan misafirler." Meğer öyleymiş. Otel rezervasyonu yaptığım ve hatta otelcilik sektöründe çalıştığım yıllarda ilk kez böyle bir şeyle karşılaştım. Bu yorumu, rezervasyon yaptıran ve oda fiyatları aniden yükselen kişilere bir uyarı olarak yazmak, büyük olasılıkla, onaylanmış bir rezervasyonunuz olsa bile, rezervasyonunuzu iptal edeceklerdir.
The Perkin Hotel'e, uyguladığınız etik dışı iş " uygulamaları " ile çektiğiniz karma türünden korkmalısınız .
Eksileri. . . Odalar küçücük, Expedia'da rezerve ettiğimiz oda, iki büyük valiz ve iki taşıma çantasıyla seyahat eden iki kadın arkadaşımıza uymuyor. Panoramik şehir manzarasına ve bolca odaya sahip en üst katta bir süite yükselttik. . . maliyete değer. Buzdolabı ve kahve makinesi güzel bir artı
Ben de - aslında bir Hong Kong Daimi Kimlik Kartı sahibi ve otel hala benim rezervasyon onur reddetti. Çok üzgün şekilde tedavi edildi ve böyle büyük değerlendirmeleri ile bir otelden daha bekleniyor.
Odalar geniş ve temiz, yatak rahat. Bu özellik için sadece artı. .
Otele geldiğimde olanaklara sahip geleneksel otel değildi. Resepsiyon personeli rezervasyonumu iptal etmedi. Çok Anal kadrosu.
Perkin Hotel, otel personeli tarafından yönetilen daire kiralama hizmetidir. Eski bir binada modern odalar.
Özelliği daha yüksek bir sıralamada verirdim, ancak imkanların yetersizliği ve elverişsiz konumu nedeniyle benden sadece orta bir not alıyorlar.
Otel personeli düşük müşteri becerisine sahip, gezginler için empati veya şefkat yok.
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın