Bir çift olarak gittik ve bu otelde çok tatsız bir deneyim yaşadık. İnternetteki iyi yorumlar nedeniyle seçtim ama bu hayatımdaki en kötü otel konaklamalarından biri oldu. Covid önlemlerinin hafifletilmesinden önce bir oda ayırttım. Bu yüzden havaalanından otele taksi ile tam paketi ayırttım. Rezervasyon tarihimizden iki hafta önce yeni uçuş varış saatimi bildirmek için onlarla iletişime geçtim (havayolu şirketi birkaç saat değiştirdi). Havaalanına vardığımızda taksi görünmüyor. Oteli arıyoruz ve telefondaki bayan rezervasyonumuzu bulamadığını ve havaalanından otele taksi ayarlamadıklarını söylüyor; Sadece otelden havaalanına. Onlara rezervasyonumun bir taksi içerdiğini (hatta bir depozito ödediğimi) ve bunu söyleyen onay e-postasına sahip olduğumu söylüyorum. Beni defalarca dakikalarca beklettikten sonra (fransız numaramdan aradığım için 50 € telefon faturası ödemek zorunda kaldım. . . ve her sorumdan sonra beni birkaç dakika beklettiler. . . başla), sonunda rezervasyonumu bulduklarını ve Covid önlemlerinin hafifletilmesinden sonra iptal ettiklerini söylüyorlar. Rezervasyonumun iptal edildiğini söyleyen herhangi bir e-posta veya herhangi bir şey almadım. Depozitomun geri ödemesini alamadım. Bu noktada bana yine de taksi kiralayarak gelebileceğimi ve bu gece benim için başka bir rezervasyon oluşturacaklarını söylediler. Pekala, uçuşumdan yoruldum ve başka bir otel bulmak için zaman harcamak istemedim, bu yüzden tamam dedim. Bir taksiye binip otele gittik. Personel çok isteksizdi (lobiye girdiğimizde bize bakmadılar veya bir şey söylemediler). Oda için 1500 baht artı kasada bize geri verilecek 500 baht depozito ödememiz gerektiğini söylediler. Ödemeyi yaptık, taksiden hiç şikayet etmedik ve kibar davrandık, oda anahtarımızı aldık ve doğruca odamıza gittik. Oda: çok çok (çok) gürültülü. Çok kötü bir ses yalıtımına sahip çok geçen bir caddenin hemen üzerinde (pencere o kadar inceydi ki, hiç pencere olmadığı için sokak seslerini duyduk). Lobiye indik ve kibarca başka bir oda bulmanın mümkün olup olmadığını sorduk çünkü çok yorgunduk ve gürültüden bu odada dinlenemedik. Resepsiyondaki adam, tüm odalar rezerve edildiğinden bunun imkansız olduğunu söyledi. Bilgisayarında hızlı bir kontrol numarası yaptı. Bunun doğru olmadığını biliyorduk. Bu gece için hala çevrimiçi oda kiralayabilirsin ve daha önce aradığımda rezervasyonumu arayan bayan, o gün için tek rezervasyon olduğumuzu söyledi. ÇOK KOMİK Söylemeye gerek yok, o gece pek uyuyamadık. . . Saat 3'te otel koridorlarında korna sesleri, motor devir sesleri ve çığlık atan insanlar. . . Ama orada bitmiyor. Sabah kontrol etmek için lobiye gidiyoruz (neyse ki sadece bir gece rezervasyonu yaptık!) ve oradaki insanlar önceki günle aynı değildi. Rezervasyonumuza bilgisayarlarından bakıyorlar ve bize hala 650 baht ödememiz gerektiğini söylüyorlar. Bu noktada soğukkanlılığımı kaybetmeye başladım ve uzun dakikalar süren açıklamalardan sonra, check-in yapan ekibi aramalarını ve bana 500 baht borçlu olduklarını teyit etmelerini istedim ve zaten tam olarak ödedim, sonunda bana 500 baht'ımı verdiler ve Bu korkunç yerden hızla ayrıldık. Genelde çok kapsamlıyım ve internette yalnızca iyi yorumlar bırakıyorum ve hala bu kadar çok iyi yorumu olan bir otelin nasıl bu kadar kötü olabileceğini anlamıyorum. Belki kötü bir gün geçirdiler ama bize çok kötü davranıldı ve bu bize ülke hakkında çok kötü bir ilk izlenim verdi. Neyse ki bundan sonraki diğer otellerimiz mükemmeldi. Bangkok'a gelirseniz ne pahasına olursa olsun The Quarter Phromhong By UHG'den kaçınmanızı tavsiye ederim, çok daha ucuza daha iyisini bulabilirsiniz, bu konuda bana güvenin. Oh ve hala ilk rezervasyon depozitomu iade etmediler.…
5 yıldızlı hizmet ile Nice Location bu benim 3 kırağım, her zaman iyi bir standartları var bu fiyata bu kalite standardına saygı duymadım Umarım hepiniz benim gibi iyi bir deneyim yaşarsınız Güzel hizmet için Yut Andrea Ta için thx
Bu otel, şehirdeki birçok iyi noktaya erişim sağlayan çok iyi bir konuma sahiptir. Yönetim iyidir ve odalar confy. Çatıdaki havuz bir artı! Yaz sıcağında bu serinletici suya sahip olmak harika. İhtiyaçlarımızı ayarlayarak kalışımızı gerçekten kolaylaştıran resepsiyondaki Andrea ve Yut'a teşekkür etmek istiyorum. Bu oteli şiddetle tavsiye ederim.
Bugün check-in yaptıktan sonra kaldığım için mutsuz. Odada gerçekten güçlü bir parfüm/temizlik kokusu vardı, bu koku muhtemelen daha önceki bazı kokuları maskelemek için oda temizliğinin püskürtüldüğü bir kokuydu. Bu uyumamı imkansız hale getirdi ve midemi bulandırdı ve başımı ağrıttı. klima sistemi filtrenin değiştirilmesi gerektiğini gösteriyor. Odaları değiştirmek istediğimizde, otelde doluluk olmadığını ve tatsız bir gece geçirmekten başka seçeneğimiz olmadığını söylediler. Ayrıca bir yastık istedi ve asla teslim edilmedi. Bir servis istedi ve gelmesi uzun sürdü ve pes ettik ve yürüdük. Check-in deneyimi kalabalıktı ve lobide klima yok. Fiyatı uygun ama Bangkok'ta bu sorunları olmayan pek çok seçenek var.
Temiz, konforlu, iyi döşenmiş otel, Soi 31'in popüler bir köşesinde, Phromhong'un lüks bir bölümünde, restoranlarla çevrili ve 7 - 11'den köşeyi dönünce. Nisan 2022 itibariyle odalar kahvaltı hariç gecelik 30 - 35 ABD Doları arasındaydı (şu anda kişi başı 5 ABD Dolarının biraz altında bir fiyata satılıyor). Klima güven verici derecede güçlüdür ve Bangkok 38 C / 100 F'de bunaltıcı bir süre boyunca bile odayı yeterince soğutabilir. Su basıncı mükemmeldi ve temizlik ve hamallar kaldığım süre boyunca benim için yeterince yapamadı. Bu otelde harika zaman geçirdim ve kaldığım süreyi bir hafta uzattım ve uzun süreli bir ilişkim olduğu daha lüks bir mülkten rezervasyon yaptım. Ön bürodaki Angela ve Niksha çok cana yakın ve yardımseverdi ve Bella kahvaltıda mükemmeldi! Phromhong BTS ve Emquartier Alışveriş Merkezi'ne saat 20.00'ye kadar ücretsiz servis vardır. Yatak rahattı ve masa ve sandalye yerine kanepeli odaları tercih ettim. Mülkün küçük dezavantajları, lobi küçüktür ve kolayca aşırı kalabalık olabilir ve bu nedenle hizmeti geciktirebilir. Dahili ses yalıtımı geliştirilebilir ancak sorun teşkil etmez, sade odalarda balkonlar açılmaz ve otelin bir tarafında gündüz inşaat inşaatı vardır. Sadece diğer tarafta bir oda isteyin ve hiçbir şey duymayacaksınız. Aileleriyle seyahat eden insanlar, otelin Bangkok'un birkaç kırmızı ışık bölgesine nispeten yakın olduğunu bilmelidirler, ancak tonlarca çocuklu aile burada kalıyor ve kesinlikle eğleniyor gibi görünüyor. Ve Bangkok'taki pek çok harika otel aynı sorunları yaşıyor. Bu otelle ilgili iyi şeyler, kötülerden önemli ölçüde daha ağır basıyor ve itiraf etmeliyim ki, çok sayıda bilgili gezgin, Bangkok'taki üsleri için bu oteli ve iyi bir sebeple, harika fiyatlar, güler yüzlü personel, güzel döşenmiş kompakt odalar, iyi temizlik ve fitness için bu oteli seçiyor. ve çatı havuzu da ortalamanın üzerinde. Kahvaltı, fiyat için ortalamanın üzerinde ve mahalle harika. Burada kal. Pişman olmayacaksın. Aslında hayır, fikrimi değiştirdim, burada kalma. Benim için daha fazla oda bırakıyor! Mutlu yolculuklar!…
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın