Labranda Lebedos Princess
Seyahat tarihlerinize karşılık gelen fiyatlara bakın
Hakkında
Seferihisar'da tam da size göre bir aileler için uygun her şey dahil tatil köyünü bulmak ille de zor olacak değil. Sizin gibi gezginler için harika bir seçim olan Labranda Lebedos Princess Hotel'e hoş geldiniz!
Seferihisar'ın ünlü gezilecek yerlerinden olan Sığacık Kalesi'yi (2, 6 km) görmek isteyen gezginler için Labranda Lebedos Princess Hotel'de konaklamak çok iyi bir tercih.
Odalarda klima ve mini bar bulunuyor. İnternete bağlanmak ise Labranda Lebedos Princess Hotel tarafından sunulan ücretsiz i̇nternet sayesinde çok kolay.
Her şey dahil tatil köyünün sunduğu 24 saat açık resepsiyon, bagaj saklama ve döviz bürosu gibi hizmetlerden de yararlanabilirsiniz. Ayrıca konuklar, konaklamaları süresince havuz ve ücretsiz kahvaltı olanaklarının keyfini çıkarabilir. İşletmenin konuklara sunduğu başka bir rahatlık ise ücretsiz otopark hizmeti.
Labranda Lebedos Princess Hotel'de konaklarken iyi bir Yunan restoranı ararsanız, Milos restaurant size göre olabilir.
Yapılacak bir şey arıyorsanız, Teos Antik Kenti'ne uğrayarak güzel vakit geçirebilirsiniz.
Labranda Lebedos Princess Hotel, Seferihisar seyahatinizde sizi misafir etmeyi dört gözle bekliyor.
Konum
Yorumlar
- 643
- 146
- 69
- 36
- 46
- Filtrele
- Türkçe
Check-in saati 15.00 nedir? Resmen günün yarısı heba oluyor!
Otel odaları için de acil yenilemeye gidilmeli. 2 kişi için bile çok küçükken üzerine bir de odaların pis olması gerçekten üzücü.
Kolye ucumun kaybolmasıyla tüm odayı ararken anladım ki en az yaz başından beri gerçek bir temizleme söz konusu olmamış. Belli ki temizliğe dair yapılan tek şey; sadece misafir sirkülasyonlarında yatak örtülerinin değiştirilmesi.
Kapı dışına ‘lütfen temizleyin’ kartını yerleştirmemize rağmen akşamüstü saatlerinde oda görevlilerini temizlik yapmaları için uyarmak zorunda kalmamızsa cabası.
Bir de üzerine gün bitimi odaya döndüğümüzde sadece yatak düzeni yapıldığını gördük. Tuvalet kağıdı dahi banyoya bırakılmamıştı. Şampuan, el sabunu, saç kremi vb. ihtiyaçlar için ise beklentiniz olmasın öyle.
İçerisinde tam olarak ne tip bir ürün olduğunu bilemediğiniz pompalı bir sabunluk duşakabin içerisinde bulunuyor. Duş teknesi ise bombeli ve rahatsızdı. Tekraren: acilen odaların yenilenmesi şart! Konaklama fiyatı neredeyse Çeşme Zigana Otel fiyatlarına dayanmış vaziyette. Ne oda, ne yiyecekler açısından hizmet kalitesi yeterli değil. Yemek masasından aç kalkmasanız bile keyifle yemek yiyebilmeniz de olası değil. Çeşit var gibi gösterilen ama ne çeşidi, ne ürün kalitesi olan bir restaurantı var otelin ve çok yazık resmen israf oluyor yiyecekler.
İzmir’in en güzel sahillerinden birinde konuşlanmış bu otel sadece denizin ve konumunun güzelliğine güvenerek hizmet veriyor!
** Bunlar dışında otel sahibini doğa ve hayvan dostu olmasından ötürü tebrik ve teşekkürümü sunmadan geçemeyeceğim. Küçük bir çiftlik kurulmuş, alandaki derede su kaplumbağaları yüzüyor. Kedi, köpekler, kuşlar için yuvalar var otel içerisinde, misafirler de fide bağışında bulunmuşlar. Deniz dışında bizi tek mutlu eden detay bu oldu açıkçası.**
Otelin üst katta yer alan bar kısmı ve barmen arkadaşlar başarılı. Daha yeni ve temiz.
En üst katta ise Roof Bar var ve ekli fotoğraflardan da göreceğiniz üzere “ücretli” şeklinde uyarı levhası var. Pek tabii ki böyle bir uyarının yerinde olmadığı düşüncesiyle rezervasyon masasına danıştığımızda ücretlilik olmadığını, bu uyarının önceden kaldığını söylediler. Zaten herhangi bir servis de söz konusu değildi. Misafirler de -bu levha kaynaklı olsa gerek- yukarıya çıkmamışlardı, ilk giden biz olduk :)
Eğer yeterince iyi bir gözlemciyseniz; içerideki düzenin “sorunları kendi aramızda çözelim ama konu işletme müdürüne ulaşmasın” mentalitesinden oluştuğunu anlayabilirsiniz.
Gelelim sahile… İnanılmaz kötü bir şemsiye seçimi yapılmış. Asla gölgede oturamazsınız o şemsiyelerle, herkes kendi çözümünü bulmaya çalışıyor. Üzeri kapalı olan bir kısım var sadece, bir de 3-4 loca. Onun dışındakiler asla konforlu değil; sepet tipi şemsiye mi olur İzmir sıcaklarında saatlerce güneş tepedeyken..?!
Ruslar, Almanlar bizler gibi tatil stiline alışkın olmadığından onlara her şey ilgi çekici gelebilir, bu normal. Ancak bir de işin profesyonel hizmet kısmı var…
Hem yaz hem kış an az 4 yıldızlı olmak üzere çok fazla otelde konaklıyoruz ve yakınlarımızdan sektöre de oldukça hakimiz. Güzel bir tesise ait olanakların çok daha üst seviyelere getirilebilirken bunun yapılamıyor olması oldukça üzücü.
Çalışan arkadaşlar ellerinden geleni yapıyor. Ancak maalesef sahilden de sorumlu Korel Bey’le talihsiz bir tanışma yaşadık. Kendisinin hitabet, el kol hareketleriyle vücut dili kullanarak yaklaşım sorunu olduğu aşikar. Kabalaşmamak için çaba gösterirken maalesef kabalığın çok yakınından geçen bir sektör çalışanı.
Otele günlük 2 kişi 10binlerde bir meblağ ödüyorsunuz. Otelin bu paralelde sun(a)madığı olanaklar yüzünden locada oturmaya yeltenirseniz de kontrol ekibi olarak önce life guard geliyor. Sebep; rezervasyon yapmış mıydınız öğrenmek için.
Siz yönetim olarak eğer yeterli gölgeliği/ konforu müşteriye sunamıyorsanız, locayı da rezervasyonlu yapmayacaksınız. Ya da bir beach club imajı vereceksiniz. Verilemiyorsa da vatandaş, parasını ‘her şey dahil tipi’ ödediği hizmeti rahatça alabilecek imkana sahip olacak. Hadi rezervasyonlu yaptınız diyelim (ekte fotoğrafta görüldüğü üzere) işte asıl tam bu uyarıda ‘ücretli’ olduğunu belirteceksiniz. Yönlendirme ile üzeri kapalı mesaj değil, açıkça şartları belirteceksiniz. (Nerden baksanız işin hukuki değerlendirmesi dahi böyle ele alınır.)
Sonuçta bizim de Korel Bey’le tanışmamız bu vesile ile oldu maalesef. Life guard rez. sorgulamaya geldiğinde, yetkilisi ile görüşebileceğimizi belirttik. Tam dört saat sonra loca kontrolleri için Korel Bey bizim de yanımıza geldi, kalp rahatsızlığı sorunumuzu belirtmemize rağmen -adabı muaşeret gereği geçmiş olsun dahi demeden- rezervasyon yaptırmadığımız için saat çoktan 16.00 olmuşken bizi dimdik güneş alan ve mecburiyetten yer kalmamış standart şezlonglara yönlendirmesi gerektiğini söyledi. Sonuçta yerimizden kalkmadık. Konu tatlıya değil, sonuca böylelikle bağlandı. Oradan kalkarak üzerine herhangi bir sağlık sorunu da yaşasaydık acaba sorumlusu olacaklar mıydı? Hizmet sektöründe müşteri konforu ve güleryüz ilk misyon olmalı. Sonrasında diğer facilities zaten takip eder.
Yaklaşım çok yanlış. İnsiyatif ise önemli.
Bizi geçtim. Yanımızda biri yaşına bile girmemiş bebekle, iki çocuk sahibi aileyi saatlerdir bomboş bekleyen locadan kaldırmak nedir? Üstelik bebek uyuyor ve annesi de aynı şezlongta ayak ucunda oturuyorken. Şaşkınlık geçirdik. Zaten bu durumu fark eden başka bir aile de Korel Bey’in bu davranışına tepkisiz kalamadı ve otel sorumlusuna iletilmek üzere şikayette bulunduklarına şahit olduk. Tekrarlıyorum; hizmet sektörü insan odaklı bir sektördür. İnşaat, makine üretimi gibi bir sektör değildir.
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın