The Ship Inn Hotel & Villas
Seyahat tarihlerinize karşılık gelen fiyatlara bakın
Hakkında
Yorucu bir günden sonra herkes başını koyacak bir yastık arar. Girne otellerinden The Ship Inn, dinlenmek ve zindelik kazanmak için çok uygun bir seçenek. Aileler için uygun ortamıyla ve harika restoranlarıyla bilinen The Ship Inn, konuklarına Girne'nin tadını çıkarmada kolaylık sağlıyor.
Odalarda konuklara sunulan düz ekran televizyon, buzdolabı ve klima olanakları sayesinde dinlenip konaklamanızın keyfini çıkarabileceksiniz. Ayrıca The Ship Hotel tarafından sağlanan ücretsiz i̇nternet ile internete bağlanabilirsiniz.
Bu otel, concierge sunuyor. Ayrıca The Ship Hotel havuz ve havuz kenarı barı olanakları da sağlıyor. Böylece yoğun geçen bir günün ardından dinlenip tazelenebileceksiniz. Aracıyla gelen konuklar için ücretsiz otopark mevcut.
Girne'nin ünlü gezilecek yerlerinden Essayed emin efendi watern cistern'e (2, 1 km) ve Baldoken ottoman graveyard'a (2, 5 km) yakın olan The Ship Inn, turistler için harika bir seçim.
Girne'de birçok Asya restoranı bulunuyor. Seyahatiniz sırasında Jashan's Indian Restaurant North Cyprus, Chinese House ve Kamares gibi gözde mekanlara uğrayıp lezzetli yemeklerden tatmayı ihmal etmeyin.
Seyahatinizin amacı ister iş ister tatil olsun, The Ship Inn, Girne seyahatinizi unutulmaz kılacak.
Konum
Yorumlar
- 336
- 286
- 82
- 31
- 6
- Filtrele
- Türkçe
Ayrıca otelde resepsiyondaki kişiler kesinlikle bilgi sahibi değil bizi ilk gün 500 metre uzaklıkta bir tane apartmana yerleştirdiler sonra itiraz ettiğimiz için tekrar odaya aldılar..
Ne yaptıklarını bilmez nasıl hareket ettiklerini bilmeyen bir işletme!...
So we booked for 2 adults and 1 child (13years) through trip.com. After an overnight flight and being extremely tired, we finally arrived at reception to be told that no, we had only booked for 2 adults.
We quickly showed the reception staff our email which said '2 adults, 1 child (13years)'. The man on reception told us that there was a comma and not a plus sign and so that meant that it wasn't plus 1 child. This completely baffled as why would the email have a child and age if not booked regardless of commas/+ signs and we continued to insist that we had booked for all of us.
After some back and forth, he decided to ring the manager who promptly said that it wasn't something she would accept and that we would have to pay extra for our child.
The man told us this and said that as we hadn't booked through the hotel, this wasn't his problem and that I could take it up with trip.com.
Now, 2 flights, no sleep and the fact that I have various conditions that effect my mental health so much that I am registered disabled, I admit I responded harshly at this point.
How can you advertise through a 3rd party website, be shown the confirmation, and still tell paying customers that this is your problem, not mine? Even if this were true, wouldn't a more appropriate response be 'You clearly have a booking and have come a long way, let's get you settled in a room and then we can either contact trip.com or help you contact them to get this sorted out'?
I then asked to speak to the manager myself- the member of staff phoned her but she refused to come to the phone and said if we were unhappy, to cancel our booking and then shut the phone. Cancel and go where with what money? Were we supposed to walk back to London in order to have somewhere safe to sleep?
There was no budge and around an hour after arrival, we were told by trip.com to pay the extra and they would refund us. Kudos to them, we were refunded within 2 days and they were extremely helpful.
After all of this, there were so many issues with the hotel itself - street digs in the pool, ceiling in living room crumbling and falling, dirty sheets and tiles, the shower flooded every day and at one point was a waterfall down the stairs into the living room and we had to use wvery towel we had to soak it all up, ants everywhere, the list is endless and I have added pictures so people can see it for themselves.
I am so disappointed the whole experience was an absolute shambles.
To top it all off, I was telling a friend who lives in Cyprus and he knew the owner. He phoned the owner to tell him and the next day we were offered a free meal as an apology - so just because I had a contact, and the owner told you off, you give me a gesture of goodwill? What if I hadn't known anyone, would this gesture have even existed? Or would you have just told us it wasn't your problem? We refused.
Disgraceful.
Turkish:
trip.com aracılığıyla 2 yetişkin ve 1 çocuk (13 yaş) için rezervasyon yaptırdık. Bir gecelik uçuştan ve son derece yorgun olduktan sonra nihayet resepsiyona vardık ve hayır, sadece 2 yetişkin için rezervasyon yaptırdığımız söylendi.
Resepsiyon personeline '2 yetişkin, 1 çocuk (13 yaşında)' yazan e-postamızı hemen gösterdik. Resepsiyondaki adam artı işareti olmadığını ve virgül olduğunu ve bunun artı 1 çocuk olmadığı anlamına geldiğini söyledi. Bu, virgül/+ işaretlerinden bağımsız olarak rezerve edilmemişse e-postanın neden bir çocuğu ve yaşı olacağı konusunda tamamen şaşkına döndük ve hepimiz için rezervasyon yaptırdığımız konusunda ısrar etmeye devam ettik.
Biraz ileri geri gittikten sonra, derhal kabul edeceği bir şey olmadığını ve çocuğumuz için fazladan ödemek zorunda kalacağımızı söyleyen adam, müdürü aramaya karar verdi.
Adam bize bunu söyledi ve otel aracılığıyla rezervasyon yapmadığımız için bunun onun sorunu olmadığını ve trip.com ile halledebileceğimi söyledi.
Şimdi 2 uçuş, uyku yok ve ruh sağlığımı o kadar çok etkileyen çeşitli rahatsızlıklarım var ki kayıtlı engelli olmam, bu noktada sert tepki verdiğimi itiraf ediyorum.
3. taraf bir web sitesi aracılığıyla nasıl reklam verebilirsiniz, onay gösterilir ve yine de ödeme yapan müşterilere bunun benim değil, sizin sorununuz olduğunu söyleyebilirsiniz? Bu doğru olsa bile, 'Açıkça bir rezervasyonunuz var ve uzun bir yol kat ettiniz, hadi sizi bir odaya yerleştirelim ve sonra trip.com ile iletişime geçebiliriz veya onlarla iletişime geçmenize yardımcı olabiliriz' şeklinde bir yanıt daha uygun olmaz mıydı?
Daha sonra müdürle kendim konuşmak istedim - personel onu aradı ama telefona gelmeyi reddetti ve mutsuz olursak rezervasyonumuzu iptal edip telefonu kapatmamızı söyledi. İptal edip hangi parayla nereye gidilir? Güvenli bir yerde uyuyabilmek için Londra'ya yürüyerek mi dönmemiz gerekiyordu?
Hiçbir hareket olmadı ve varıştan yaklaşık bir saat sonra, trip.com tarafından fazladan ödememiz söylendi ve bize geri ödeme yapacaklardı. Kendilerine teşekkür ederiz, 2 gün içinde paramız iade edildi ve son derece yardımcı oldular.
Tüm bunlardan sonra, otelin kendisi ile ilgili pek çok sorun vardı - havuzda sokak kopeklerin yuzmesi, oturma odasında tavan çöküp düşüyor, kirli çarşaflar ve fayanslar, duş her gün su basıyordu ve bir noktada merdivenlerden aşağı bir şelale akıyordu oturma odasına ve her havluyu kullanmak zorunda kaldık, hepsini ıslatmak zorunda kaldık, her yerde karıncalar, liste sonsuz ve insanların kendilerinin görebilmesi için resimler ekledim.
Tüm deneyimin mutlak bir karmakarışık olduğu için çok hayal kırıklığına uğradım.
Üstüne üstlük, Kıbrıs'ta yaşayan bir arkadaşıma anlatıyordum ve otelin sahibini tanıyordu.Sahibini aradı ve ertesi gün bir özür olarak bize bedava yemek teklif edildi - yani sadece bir bağlantım olduğu ve sahibi size azarladığı için bana bir iyi niyet jesti yaptınız mı? Ya kimseyi tanımasaydım, bu jest var olur muydu? Yoksa bize bunun senin sorunun olmadığını mı söylerdin? Reddettik.
utanç verici.
Oda temizliği düzenli değil .Yapılsada eksik .Yataklar ve havlular her gün değişmesi gerekirken değişmedi. Bazen havluyu 2 kere istemek zorunda kaldık.Onları da saatler sonra verdiler.Perdede kuş pisliği vardı.Temiz olanıyla değişmedi.
Havuz pis!Biz söylemesek üstünde yüzen sinek leşleri ve yapraklar alınmayacaktı. Çoçuk havuzun dibinde günlerce ekmek dilimi durmasına rağmen temizlenmedi.Vakumlama ve su devirdaim yok.Havuz havlusu defalarca sormak sorunda kaldık.Dışardan havuz için ,aşılı mi ,düş almış mı belli olmayan insan grupları alıyorlar .Neticede orada kalan misafirler görüldüden rahatsız olup odalara gidiyor.
Kahvaltı standart her gün aynı.Sayı ile verilen peynir dilimleri zanla azaltmaya başladılar.Yanık sebzeler ,soğuk patatesler..Tam bir rezalet! Kahvaltılarımızı dışarda yapmaya başladık.
Otel planı tek başına çök iyi olmasına rağmen,çalışanların umursamazlığından dolayı müşteri kaybetmeye devam edecek.
"Biz 409 numaralı odada kaldık. Size tavsiyem havuz manzaralı, yani çift olan odalar biraz daha görsel olarak iyidir görüşündeyim."Yorumun tamamını okuyun
"Odanızı özellikle üst katlardan seçerseniz ağaç ve havuz manzaralı güzel bir sabaha uyanabilirsiniz."Yorumun tamamını okuyun
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın