Hôtel Nice Azur Riviera
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.

Hôtel Nice Azur Riviera

Seyahat Eden (27)
Narrow space between bed and curtains.
Oda ve Süit (17)
Réception ouvert 24h/24.
İş Merkezi ve Etkinlik Odaları (2)

Seyahat tarihlerinize karşılık gelen fiyatlara bakın

Bu otelde zaten rezervasyon yaptırdınız mı?
Planlamanıza yardımcı olabilmemiz için bize bildirin.
Ort. ₺3.241 /gece, 2/11 - 2/12
₺7.778
(geceliği)
₺5.474
(geceliği)
₺3.169
(geceliği)

Şub

Mar

11 Şub
Bugün

13 Şub

15 Şub

17 Şub

19 Şub

21 Şub

23 Şub

25 Şub

27 Şub

1 Mar

3 Mar

5 Mar

7 Mar

9 Mar

11 Mar

13 Mar
Ortaklarımız tarafından bildirilen son ortalama gecelik fiyatları yansıtır ancak tahminî vergileri veya ücretleri içermeyebilir. Ödeme sırasındaki fiyat farklı olabilir.
Daha ucuz
Orta
Daha pahalı

Hakkında

Nice bölgesindeki 210 otel arasında127. sırada
5 baloncuk üzerinden 4,6
Yer
5 baloncuk üzerinden 4,4
Odalar
5 baloncuk üzerinden 4,3
Değer
5 baloncuk üzerinden 4,6
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 4,2
Hizmet
5 baloncuk üzerinden 4,4
Uyku Kalitesi

Yorucu bir günden sonra herkes başını koyacak bir yastık arar. Nice otellerinden Hotel Azur Riviera, dinlenmek ve zindelik kazanmak için çok uygun bir seçenek. Harika restoran ve gezilecek yerlere yakınlığıyla bilinen Hotel Azur Riviera, konuklarına Güzel'in tadını çıkarmada kolaylık sağlıyor.

Hotel Azur Riviera konukları, odalarında klima olanaklarından yararlanabilirken, ücretsiz wifi sayesinde internete bağlanabilir.

Hotel Azur Riviera'da kalan konuklar, Güzel'in en ünlü gezilecek yerlerinden olan Place Massena'ya (0, 9 km) ve Place Garibaldi'ne (1, 2 km) uğrayabilir.

Nice seyahatiniz sırasında yörenin gözde tempura yemeklerini tatmanız için La Petite Maison, Le Plongeoir veya Keisuke Matsushima iyi bir seçenek.

Yapılacak bir şey arıyorsanız, Castle Hill'e (1, 4 km) ve Cathédrale Saint-Nicolas'a (1, 1 km) uğrayarak güzel vakit geçirebilirsiniz. Üstelik hepsi de Hotel Azur Riviera'ya yürüme mesafesinde.

Seyahatinizin amacı ister iş ister tatil olsun, Hotel Azur Riviera, Nice seyahatinizi unutulmaz kılacak.

Devamını okuyun
Buradaki deneyiminizi geliştirebilmemiz için önerilerde bulunun.Bu kaydı geliştirin
İşletme olanakları
Yakınlarda ücretli özel otopark
Ücretsiz Yüksek Hızda İnternet (WiFi)
Kahvaltı mevcut
Evcil Hayvan Kabul Edilir (Köpeğe/Evcil Hayvanlara İzin Verilir)
Havaalanı ulaşım hizmeti
Konferans salonu
Toplantı odaları
Bagaj saklama hizmeti
Cadde üzerinde park
Wi-Fi
Açık büfe kahvaltı
Odaya kahvaltı
Ücretsiz Hazır Kahve
Ücretsiz çay
Ücretsiz karşılama içeceği
Şarap/şampanya
Servis otobüsü hizmeti
İş merkezinde fotokopi/faks
Sigara içilmeyen otel
Ortak oturma/televizyon izleme alanı
24 saat giriş olanağı
24 saat açık resepsiyon
Hızlı giriş/çıkış
Özel giriş/çıkış
Kuru temizleme
Çamaşır yıkama hizmeti
Oda özellikleri
Karartma perdeleri
Ses geçirmez odalar
Klima
Çalışma masası
Kahve/çay makinesi
Kablolu/uydu bağlantılı TV
Ekstra uzun yataklar
Yerle aynı hizada duş
Oda hizmeti
Birbirine açılan odalar mevcut
Özel balkon
Kasa
Kanepe
Telefon
Gardırop/elbise dolabı
Şişe suyu
Elbise askısı
Ütü
Özel banyolar
Uyandırma servisi/çalar saat
Mini bar
Elektrikli su ısıtıcısı
Kanepe
Banyo/duş
Ücretsiz banyo ve kişisel bakım malzemeleri
Saç kurutma makinesi
Oda türleri
Şehir manzaralı
Sigara içilmeyen odalar
Aile odaları
Bilmekte fayda var
OTEL SINIFI
Yıldız puanlarının; işletmede sunulan özelliklere, tesis olanaklarına ve hizmetlere ilişkin genel beklenti düzeyini yansıtması planlanır. Bu işletme, Giata'ya uygun olarak sınıflandırılmıştır.
4,0/5 yıldız
OTEL STİLİ
Şehir Manzarası
Romantik
Konuşulan Diller
İngilizce, Fransızca, Rusça, İspanyolca ve başka 5 dil

Konum

19 Rue Assalit, 06000 Nice Fransa
Yerel dilde ad/adres
Ulaşım
Yürümeyi sevenler için harika
Konaklama yerleri 0-100 arasında puanlanır. Puan ne kadar yüksek olursa gezginlerin, restoranları ve yapılacak şeyleri yürüme mesafesi içinde bulması o kadar kolay olur.
Puan: 100 üzerinden 96
96

Yorumlar

Gezgin puanı
  • 46
  • 8
  • 3
  • 2
  • 10
Dönem
Gezgin tipi
Dil
Seçilen filtreler
  • Filtrele
  • Türkçe
Hasan E, Ara 2022 yorumunu yazdı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Single oda rezervasyon yapmış olmama rağmen duble odada birleştirilmiş yatakta arkadaşım ile kalmak zorunda kaldık. İlgisiz otel . Otelcilikle ilgileri yok. Resepsiyonun hiç bir şey ile ilgili bilgisi yok. Kahvaltı çok kötü. Bundan daha güzel 3 yıldızlı otellerde kaldım. Ödediğim paranın karşılığı değil. Otel pansiyon dan kötü. 3. Katta kaldım çok gürültü. Konfor yok.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Aralık 2022Seyahat türü: Arkadaşlarla seyahat etti
Oda İpucu: Bu otelde konaklamanızı tavsiye etmiyorum
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Amandine CHARPENTIER (Directeur général, Hôtel Nice Azur Riviera) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 15 Ara 2022
Dear Customer, I am surprised by your comment given what you have done in the hotel with the other people in the group; I think it is up to us to comment on the behavior you have had within the hotel. You were all hoteliers and your interpersonal skills shocked us all... You stole from the maids' carts, you took without asking from the breakfast fridges when the service was closed, you came behind the Bar without asking permission to serve yourself, you were very unpleasant with the staff... In addition, We were very kind to you because you left rooms in a deplorable state (cigarette butts, broken glasses, coffee stains, etc.) and you smoked in the rooms when it was forbidden (and you know) and you have not been charged! I remind you that despite everything you did during your stay, which shocked us all, all the staff remained at your service and were very helpful and courteous. We closed our eyes to a lot of things and I find it disappointing and unprofessional of you to give us such comments when we have done everything possible for you. I hope you will be kind enough to remove your comments. Best regards, Amandine Charpentier
Devamını okuyun
Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
DENİZ T, Ara 2022 yorumunu yazdı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Büyük umutlarla geldiğimiz otel bizi bekleterek odayı yanlış vererek bizi en baştan beri mutsuz etti
Odada balkon olmaması
Manzarasının kötü olması
Kahvaltıda çeşit olmaması
Oda temizliğinin geç yapılması. Klimaların ısıtmaması gibi birçok olumsuzluk ile karşılaştık
Bu sebeplerle arkadaşlarıma önermeyi düşünmüyorum
Havlularda faklı bir koku vardı
Odalar çok küçük dolap yetersiz
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Aralık 2022
5 baloncuk üzerinden 3,0Değer
5 baloncuk üzerinden 3,0Yer
5 baloncuk üzerinden 1,0Hizmet
Seyahat türü: Arkadaşlarla seyahat etti
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Amandine CHARPENTIER (Directeur général, Hôtel Nice Azur Riviera) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 15 Ara 2022
Dear Customer, I am surprised by your comment given what you have done in the hotel with the other people in the group; I think it is up to us to comment on the behavior you have had within the hotel. You were all hoteliers and your interpersonal skills shocked us all... You stole from the maids' carts, you took without asking from the breakfast fridges when the service was closed, you came behind the Bar without asking permission to serve yourself, you were very unpleasant with the staff... In addition, We were very kind to you because you left rooms in a deplorable state (cigarette butts, broken glasses, coffee stains, etc.) and you smoked in the rooms when it was forbidden (and you know) and you have not been charged! I remind you that despite everything you did during your stay, which shocked us all, all the staff remained at your service and were very helpful and courteous. We closed our eyes to a lot of things and I find it disappointing and unprofessional of you to give us such comments when we have done everything possible for you. I hope you will be kind enough to remove your comments. Best regards, Amandine Charpentier
Devamını okuyun
Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
Hakan S, Ara 2022 yorumunu yazdı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Odalar küçük, yataklar küçük , kahvaltılarda çeşit az ve yetersiz . Odalarda balkon yok vakit geçirmek imkansız, İlgi ve alaka hiç yok personel gayretli ve Güler yüzlü onun dışında hiç mutlu kalmadım birdaha kesinlikle böyle bir otelde kalmam kimseye etmem.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Aralık 2022Seyahat türü: Arkadaşlarla seyahat etti
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Amandine CHARPENTIER (Directeur général, Hôtel Nice Azur Riviera) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 15 Ara 2022
Dear Customer, I am surprised by your comment given what you have done in the hotel with the other people in the group; I think it is up to us to comment on the behavior you have had within the hotel. You were all hoteliers and your interpersonal skills shocked us all... You stole from the maids' carts, you took without asking from the breakfast fridges when the service was closed, you came behind the Bar without asking permission to serve yourself, you were very unpleasant with the staff... In addition, We were very kind to you because you left rooms in a deplorable state (cigarette butts, broken glasses, coffee stains, etc.) and you smoked in the rooms when it was forbidden (and you know) and you have not been charged! I remind you that despite everything you did during your stay, which shocked us all, all the staff remained at your service and were very helpful and courteous. We closed our eyes to a lot of things and I find it disappointing and unprofessional of you to give us such comments when we have done everything possible for you. I hope you will be kind enough to remove your comments. Best regards, Amandine Charpentier
Devamını okuyun
Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yorumlar, orijinal dillerinden yapılan makine çevirileridir. Makine çevirileri gösterilsin mi?
Vicky L, Oca 2025 yorumunu yazdı
5 baloncuk üzerinden 2,0
Kahvaltı güzeldi ancak yeterli kahvaltı alanı yoktu ve resepsiyon alanının yanında masalar var. 29 Aralık 2024'ten 3 Ocak 2025'e kadar kaldık ve bu süre boyunca sıcak su içmedik. Birkaç kez şikayet ettik ancak sonuç yoktu. Resepsiyon 7/24 çalışmıyordu ve bu otelin neden 4 yıldızlı olduğunu anlamıyorum. !
Devamını okuyun
Otomatik olarak çevrildi
Konaklama tarihi: Aralık 2024Seyahat türü: Arkadaşlarla seyahat etti
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
ashuk, Ara 2024 yorumunu yazdı
Kirkintilloch, İngiltere
+1
5 baloncuk üzerinden 1,0
Otel, Jean - Médecin Bulvarı’nın tepesinde, tramvay durağından yaklaşık 950 metre (15 dakika yürüme mesafesinde) makul bir konuma sahiptir. Ancak Rue Assalit’in kendisi hafif aydınlatılmıştır ve geceleri oldukça güvende hissetmez.

Kalmış olduğum oda ( 102 ) işlevsel ancak çift kişilik yatak etrafında çok az alana sahip sıkıydı. Bu, perdeleri aşmadan kapatmayı imkansız hale getirdi ve sık sık dar asma şeridin yanındaki lambaya çarptım. Kabinler var ancak çekmeceler yok. Çini zeminli otellerin çoğunun aksine, terlik yoktu.

Geniş bir kahvaltı teklifi var.

Maalesef bu otelin sunduğu hizmet ve genel deneyim çok eksik.

Seyahatimden bir gece önce, otele kibarlık olarak uçuş bilgilerimi iletmiştim ve “Bağlantımı kaçırırsam size bildireceğim” demiştim. Ayrıca, “Havalimanından tramvayla veya trenle inmek için en iyi durak hangisi?” diye sordum ve kibar bir “Çok teşekkürler” sözünden ayrıldım. Yanıt alamadım.

Konaklamamın ilk sabahı, duş birkaç saniye boyunca ısındı ve soğuklaştı. Ayrıca soğuk suyla de tıraş etmek zorunda kaldım. Bu sorunu resepsiyona bildirdim ancak müdür hizmet vermediği için ona doğrudan e-posta gönderdim:

"Sevgili Madam Charpentier,
Geçen gece başlamak üzere üç gece için otelinizde kalıyorum.
Bu sabah saat 8’de duş aldım: 30 a. m. Su ilk birkaç saniye sıcaktı, ardından soğuklaştı. Ayrıca soğuk suyla de tıraş etmek zorunda kaldım. Mühendislikle ilgili bir sorun mu yaşıyorsunuz yoksa sıcak su deposunuzun yetersiz mi olduğunu bilmiyorum; ancak 8 : Sabah 30’u, otel konaklama sürecinin önemli bir parçası olan sıcak su beklemek için çok geç.
Bu konuyu resepsiyona bildirdim ancak size e-posta gönderiyorum çünkü bana yarın sabaha kadar görevde olmayacağınız söylendi.
Sorunu çözebileceğinize inanıyorum ve bu durumdan kaynaklanan rahatsızlıktan dolayı ücret almayı umuyorum.
Ayrıca, pazartesi gecesi Booking.com aracılığıyla bir mesaj gönderdim ve uçuşumla ilgili ayrıntıları sağladım ve otele yol tarifi istedim, ancak kimse cevap vermedi.”

İkinci sabah duş güzeldi, ancak banyo lavabosundaki su en iyi şekilde ısınmıştı.

E-postama 10’a kadar hâlâ yanıt alamadığımda : Çarşamba günü saat 30.00, yöneticiyle konuşmak istedim. Ardından, neredeyse 50 yıllık uluslararası seyahat süresince yaşadığım en profesyonel olmayan etkileşimlerden biri oldu.

Müdür, Madame Charpentier son derece kaba ve düşmanlıydı. Sıcak suyla ilgili herhangi bir sorun olduğunu inkar etti, yalan söylemekle suçladı ve hatta seyahat gecikmeleri nedeniyle kötü bir havada geldiğimi iddia etti (gecikmeler yaşamadığım ve böyle bir yorum yapmadığım gerçeğine rağmen). Şaşırtıcı bir şekilde, bir kadın olduğu için bana karşı ayrımcılık yaptığımı ve hatta beni otelden kovmakla tehdit ettiğimi, hepsi de sıcak su konusunda meşru bir endişe uyandırdığım için beni suçladı.

Bu etkileşim boyunca, agresif tonuna rağmen sakin ve saygılı kaldım. Sorunu ele almaya veya bu durumdan kaynaklanan rahatsızlıktan dolayı bana tazminat verme niyetinin olmadığını açıkça belirtti. Onun yerine başka bir otel bulmamı önerdi.

Üçüncü sabah, duş yine saat 09.00 civarında soğudu: Sabah 15’de ve bir kez daha soğuk suyla fırçalamak zorunda kaldım. Savaşçı yöneticiyle tekrar karşılaştığımı hissettirdiğim için sorunu bildirmemeyi seçtim.

Yaklaşık 50 yıllık uluslararası seyahat deneyimimim var. Yalnızca son 12 yılda Avrupa ve Amerika’nın dört bir yanından yaklaşık 500.000 mil boyunca yolculuk yaptım ve yılda yaklaşık 50 gece otelde kaldım. Madam Charpentier kadar kaba, agresif ve profesyonel olmayan bir müdürle hiç karşılaşmadım. Geçerli bir şikayeti bildirdiğim için de hiç kovalamayla tehdit edilmemiştim.

Bu bir zincir otel olsaydı, onun ayrılma önerisini kabul etmiş olurdum ve ona karşı gerekli önlemlerin alındığına emin olmak için konuyu daha da daraltmış olurdum.

İlk başta bu oteli konumu ve kahvaltısı nedeniyle iki yıldız derecelendirmek istedim, ancak tekrarlanan sıcak su sorunları ve müdürün ürkütücü davranışı, puanımı bir yıldızına düşürdü.

Burada konaklamayı tercih ederseniz sorun bildirmeden önce iki kez düşünün. Ayrılmanız istenebilir.
Devamını okuyun
Otomatik olarak çevrildi
Konaklama tarihi: Kasım 2024
5 baloncuk üzerinden 3,0Değer
5 baloncuk üzerinden 2,0Odalar
5 baloncuk üzerinden 2,0Yer
5 baloncuk üzerinden 3,0Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0Hizmet
5 baloncuk üzerinden 2,0Uyku Kalitesi
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
ebrahim e bir soru sordu Mar 2022
Transport from nice airport to the hotel
HOTEL NICE AZUR RIVIERA tarafından gönderilen yanıt
Nice, Fransa1 faydalı oyu
Good afternoon, You can take a tramway, bus, or taxi. Don't hesitate to call us to have more informations. Best regards, Amandine Charpentier
Hasan E bir püf noktası yazdı Ara 2022
24 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
"Bu otelde konaklamanızı tavsiye etmiyorum"
Yorumun tamamını okuyun
İstediğiniz özelliklere sahip işletme bu değil mi?
Nice bölgesinde seçebileceğiniz daha pek çok yer var.
FİYAT ARALIĞI
₺3.673 - ₺6.373 (Standart Oda için Ortalama Fiyatlar temel alınmıştır)
DİĞER ADI
comfort hotel nice
KONUM
FransaProvence-Alpes-Cote d'AzurFrench Riviera - Cote d'AzurNice
ODA SAYISI
40
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bu Sizin Tripadvisor Kaydınız mı?

Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.

Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın

HÔTEL NICE AZUR RIVIERA (Nice, Fransa) - Otel Yorumları ve Fiyat Karşılaştırması - Tripadvisor

Hôtel Nice Azur Riviera ile ilgili Sık Sorulan Sorular
Popüler gezilecek yerlerden hangileri Hôtel Nice Azur Riviera işletmesine yakın?
Yakınlardaki gezilecek yerlerden bazıları Amaze Me (0,5 km), Bar Pub Crawl - The Ultimate Night (0,4 km) ve Basilique Notre-Dame de Nice (0,3 km).
Hôtel Nice Azur Riviera işletmesinde sunulan olanaklardan bazıları neler?
Mevcut tesis olanakları içerisinde en popüler olanlardan bazıları ücretsiz wifi, oturma salonu ve havaalanı ulaşım hizmeti.
Hôtel Nice Azur Riviera işletmesinde hangi oda olanakları bulunuyor?
En beğenilen oda olanaklarından bazıları mini bar, klima ve karartma perdeleri.
Hôtel Nice Azur Riviera işletmesinde ne tür yiyecek ve içecek seçenekleri sunuluyor?
Konuklar, konaklamaları süresince oturma salonu, kahvaltı ve ücretsiz çay olanaklarından yararlanabilir.
Hôtel Nice Azur Riviera işletmesinde otopark mevcut mu?
Evet, konuklara yakınlarda ücretli özel otopark, yakınlarda ücretli halka açık otopark ve cadde üzerinde park olanakları sunulmaktadır.
Hôtel Nice Azur Riviera işletmesinin yakınında hangi restoranlar var?
Konum olarak rahat ulaşılabilen restoranlardan bazıları Le Bedouin - Chez Michel, Cesar Milano ve Restaurant China.
Hôtel Nice Azur Riviera, havaalanı ulaşımı sağlıyor mu?
Evet; Hôtel Nice Azur Riviera, konuklara havaalanı ulaşımı sunmaktadır. Kesin bilgi almak için önceden işletmeyi aramanızı tavsiye ederiz.
Hôtel Nice Azur Riviera, şehir merkezine yakın mı?
Evet, otel, Nice merkezinden 1,0 km uzaklıkta.
Hôtel Nice Azur Riviera işletmesinde herhangi bir temizlik hizmeti sunuluyor mu?
Evet, konuklara kuru temizleme ve çamaşır yıkama hizmeti hizmetleri sunulmaktadır.
Hôtel Nice Azur Riviera işletmesine evcil hayvan kabul ediliyor mu?
Evet, normalde evcil hayvan kabul ediliyor ancak onay almak üzere önceden işletmenin aranması daha sağlıklı olacaktır.
Hôtel Nice Azur Riviera işletmesinde işle ilgili herhangi bir hizmet sunuluyor mu?
Evet, konaklamaları süresince konuklar, toplantı odaları ve konferans salonu hizmetlerinden yararlanabilir.
Tüm Nice OtelleriNice Uygun Otel FiyatlarıSon Dakika NiceBuranın yakınındaki oteller: Hôtel Nice Azur Riviera
Yapılacak ŞeylerRestoranlarUçak BiletleriSeyahat HikâyeleriGemi SeyahatleriKiralık Arabalar