Hôtel Nice Azur Riviera



Hakkında
Yorucu bir günden sonra herkes başını koyacak bir yastık arar. Nice otellerinden Hotel Azur Riviera, dinlenmek ve zindelik kazanmak için çok uygun bir seçenek. Harika restoran ve gezilecek yerlere yakınlığıyla bilinen Hotel Azur Riviera, konuklarına Güzel'in tadını çıkarmada kolaylık sağlıyor.
Hotel Azur Riviera konukları, odalarında klima olanaklarından yararlanabilirken, ücretsiz wifi sayesinde internete bağlanabilir.
Hotel Azur Riviera'da kalan konuklar, Güzel'in en ünlü gezilecek yerlerinden olan Place Massena'ya (0, 9 km) ve Place Garibaldi'ne (1, 2 km) uğrayabilir.
Nice seyahatiniz sırasında yörenin gözde tempura yemeklerini tatmanız için La Petite Maison, Le Plongeoir veya Keisuke Matsushima iyi bir seçenek.
Yapılacak bir şey arıyorsanız, Castle Hill'e (1, 4 km) ve Cathédrale Saint-Nicolas'a (1, 1 km) uğrayarak güzel vakit geçirebilirsiniz. Üstelik hepsi de Hotel Azur Riviera'ya yürüme mesafesinde.
Seyahatinizin amacı ister iş ister tatil olsun, Hotel Azur Riviera, Nice seyahatinizi unutulmaz kılacak.
Konum
Yorumlar
- 46
- 8
- 3
- 2
- 10
- Filtrele
- Türkçe
Odada balkon olmaması
Manzarasının kötü olması
Kahvaltıda çeşit olmaması
Oda temizliğinin geç yapılması. Klimaların ısıtmaması gibi birçok olumsuzluk ile karşılaştık
Bu sebeplerle arkadaşlarıma önermeyi düşünmüyorum
Havlularda faklı bir koku vardı
Odalar çok küçük dolap yetersiz



Kalmış olduğum oda ( 102 ) işlevsel ancak çift kişilik yatak etrafında çok az alana sahip sıkıydı. Bu, perdeleri aşmadan kapatmayı imkansız hale getirdi ve sık sık dar asma şeridin yanındaki lambaya çarptım. Kabinler var ancak çekmeceler yok. Çini zeminli otellerin çoğunun aksine, terlik yoktu.
Geniş bir kahvaltı teklifi var.
Maalesef bu otelin sunduğu hizmet ve genel deneyim çok eksik.
Seyahatimden bir gece önce, otele kibarlık olarak uçuş bilgilerimi iletmiştim ve “Bağlantımı kaçırırsam size bildireceğim” demiştim. Ayrıca, “Havalimanından tramvayla veya trenle inmek için en iyi durak hangisi?” diye sordum ve kibar bir “Çok teşekkürler” sözünden ayrıldım. Yanıt alamadım.
Konaklamamın ilk sabahı, duş birkaç saniye boyunca ısındı ve soğuklaştı. Ayrıca soğuk suyla de tıraş etmek zorunda kaldım. Bu sorunu resepsiyona bildirdim ancak müdür hizmet vermediği için ona doğrudan e-posta gönderdim:
"Sevgili Madam Charpentier,
Geçen gece başlamak üzere üç gece için otelinizde kalıyorum.
Bu sabah saat 8’de duş aldım: 30 a. m. Su ilk birkaç saniye sıcaktı, ardından soğuklaştı. Ayrıca soğuk suyla de tıraş etmek zorunda kaldım. Mühendislikle ilgili bir sorun mu yaşıyorsunuz yoksa sıcak su deposunuzun yetersiz mi olduğunu bilmiyorum; ancak 8 : Sabah 30’u, otel konaklama sürecinin önemli bir parçası olan sıcak su beklemek için çok geç.
Bu konuyu resepsiyona bildirdim ancak size e-posta gönderiyorum çünkü bana yarın sabaha kadar görevde olmayacağınız söylendi.
Sorunu çözebileceğinize inanıyorum ve bu durumdan kaynaklanan rahatsızlıktan dolayı ücret almayı umuyorum.
Ayrıca, pazartesi gecesi Booking.com aracılığıyla bir mesaj gönderdim ve uçuşumla ilgili ayrıntıları sağladım ve otele yol tarifi istedim, ancak kimse cevap vermedi.”
İkinci sabah duş güzeldi, ancak banyo lavabosundaki su en iyi şekilde ısınmıştı.
E-postama 10’a kadar hâlâ yanıt alamadığımda : Çarşamba günü saat 30.00, yöneticiyle konuşmak istedim. Ardından, neredeyse 50 yıllık uluslararası seyahat süresince yaşadığım en profesyonel olmayan etkileşimlerden biri oldu.
Müdür, Madame Charpentier son derece kaba ve düşmanlıydı. Sıcak suyla ilgili herhangi bir sorun olduğunu inkar etti, yalan söylemekle suçladı ve hatta seyahat gecikmeleri nedeniyle kötü bir havada geldiğimi iddia etti (gecikmeler yaşamadığım ve böyle bir yorum yapmadığım gerçeğine rağmen). Şaşırtıcı bir şekilde, bir kadın olduğu için bana karşı ayrımcılık yaptığımı ve hatta beni otelden kovmakla tehdit ettiğimi, hepsi de sıcak su konusunda meşru bir endişe uyandırdığım için beni suçladı.
Bu etkileşim boyunca, agresif tonuna rağmen sakin ve saygılı kaldım. Sorunu ele almaya veya bu durumdan kaynaklanan rahatsızlıktan dolayı bana tazminat verme niyetinin olmadığını açıkça belirtti. Onun yerine başka bir otel bulmamı önerdi.
Üçüncü sabah, duş yine saat 09.00 civarında soğudu: Sabah 15’de ve bir kez daha soğuk suyla fırçalamak zorunda kaldım. Savaşçı yöneticiyle tekrar karşılaştığımı hissettirdiğim için sorunu bildirmemeyi seçtim.
Yaklaşık 50 yıllık uluslararası seyahat deneyimimim var. Yalnızca son 12 yılda Avrupa ve Amerika’nın dört bir yanından yaklaşık 500.000 mil boyunca yolculuk yaptım ve yılda yaklaşık 50 gece otelde kaldım. Madam Charpentier kadar kaba, agresif ve profesyonel olmayan bir müdürle hiç karşılaşmadım. Geçerli bir şikayeti bildirdiğim için de hiç kovalamayla tehdit edilmemiştim.
Bu bir zincir otel olsaydı, onun ayrılma önerisini kabul etmiş olurdum ve ona karşı gerekli önlemlerin alındığına emin olmak için konuyu daha da daraltmış olurdum.
İlk başta bu oteli konumu ve kahvaltısı nedeniyle iki yıldız derecelendirmek istedim, ancak tekrarlanan sıcak su sorunları ve müdürün ürkütücü davranışı, puanımı bir yıldızına düşürdü.
Burada konaklamayı tercih ederseniz sorun bildirmeden önce iki kez düşünün. Ayrılmanız istenebilir.
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın