Fairmont Le Château Frontenac
Seyahat tarihlerinize karşılık gelen fiyatlara bakın
Hakkında
Quebec City seyahatine çıkanlar için Fairmont Le Chateau Frontenac harika bir seçim. Otel, aileler için uygun bir ortamın yanı sıra, konaklamanızı daha keyifli kılacak birçok pratik tesis olanağı sunuyor.
Quebec Şehri'ne seyahat eden gezginler, Le Chateau Frontenac'da konaklayarak Lower Town (Basse-Ville) (0, 1 km) ve Upper Town (Haute-Ville) (0, 2 km) gibi yakınlardaki ünlü yerleri kolayca gezebilir.
Odalarda düz ekran televizyon, klima ve mini bar bulunuyor. İnternete bağlanmak da ücretsiz i̇nternet sayesinde çok kolay. Böylece rahatça dinlenip tazelenebileceksiniz.
Fairmont Le Chateau Frontenac, konuklarına oda servisi ve concierge hizmetleri sunuyor. Ayrıca değerli bir Fairmont Le Chateau Frontenac Hotel konuğu olarak, işletmedeki havuz ve kahvaltı olanaklarından yararlanabilirsiniz. Aracıyla gelen konuklar için otopark hizmeti mevcut.
Hem yerlilerin hem de şehir dışından gelenlerin gözdesi İtalyan restoranlarından Restaurant Battuto, Il Matto ve Bello Ristorante, karnınız acıktığında ziyaretinizi bekliyor.
Seyahatiniz sırasında, Old Quebec (0, 1 km), Quartier Petit Champlain (0, 1 km) ve Plains of Abraham (0, 8 km) gibi ünlü gezilecek yerlere uğramayı unutmayın. Bunların hepsi de otele yürüme mesafesinde.
Quebec City seyahatinizin keyfini çıkarın!
Konum
Yorumlar
- 5.521
- 1.495
- 649
- 257
- 152
- Filtrele
- Türkçe
Kendinizi ortaçağ da ancak bu günün konforunda hissetmek harika bir duyguydu. Tabi Quebec City Kar Festivali nin de gittiğimiz döneme denk gelmeside Quebec in o meşhur soğuğunu hissetmedik desek yeridir.
Her şey kesinlikle birinci sınıftı.
Banyodaki bornozların ve havluların kalitesi çok dikkatimizi çekti merak edip kontrol ettiğimizde Denizli- Türkiye yazısını görmemizde bizim için hoş bir sürprizdi.
Abartısız Kuzey Amerikanın en iyi konsept otellerinden biri Dünyaca ünlü insanları ağırlayan bir otel ve Türk Malı Bornoz ve Havlular.
Ne yazık ki, hizmet değildir. Accor Hotels'in devralınmasının 2018'de tamamlanmasından bu yana, Kanada ve ABD'deki Fairmont markalarındaki (özellikle de bulunduğum Orta Doğu'da değil) müşteri hizmetleri deneyiminde bir değişiklik fark ettim - ve daha iyisi için değil - Mart 2019'da bir misafir).
Check-in sırasında Accor durumumun (Fairmont Başkanlık Kulübü'nün yerini ne aldı) veya mülkün önceki ziyaretleri hakkında hiçbir onay yapılmadığı zaman başladı. Ne ön büro personeli kesinlikle üzerinde duruldu - beni daha yüksek bir kategori ve tabii ki, daha pahalı oda satış. Örneğin, zorunlu günlük tesis ücretinin bir parçası olarak hangi faydaların dahil edildiğine dair bir açıklama yoktu (çünkü nihai faturadan çıkarıldılar, çünkü a) orijinal onayıma dahil edilmedi ve ön büro ajanı) bana ne ücret ne de sağladığı faydaları anlattı). Ne otel ne de tatil faaliyetleri ile ilgili bilgi (Noel haftası vardı). Zaten özelliği tanıdık ve önceden googled iyi bir şey, aksi takdirde, iyi, ben daha pahalı bir oda ve diğer birçok şey cahil ile sona erdi.
Oda - aslında iki oda - saçak biri altında küçük bir küçük pencere olsa da, mükemmel iyi ve çok geniş; Bu olumsuz değildi - sadece kalmak biraz daha Prenses - in - tavan arasında büyülü yaptı. Chateau odaların çoğu yenilenmiştir ve bu onlardan biri (8 kat), ama küvet köşesinde bir çatlak vardı banyo değil gibi görünüyor.
Temizlik güzel "Le Labo" ürünleri dolumu cömert ama bize yırtık havlu vererek dikkatsiz. Evet, yırtık havlu, yılın bu zamanında tam olarak ucuz olmayan lüks bir otelde. Bu meseleyi bir müdür yardımcısına getirdim ve tepkisi bana Fairmont hizmetini takdir etmeye geldiğimi hatırlattı - empati gösterdi, profesyonel ama çok nişanlıydı ve durumu telafi etmek için yukarıda ve öteye gitmek istiyordu. . Onun zamanını ve nezaketini çok takdir ettim.
Ne yazık ki, istisna değildi. Hem Bar 1608 hem de Bistro SAM'da zaman geçirdim ve her iki yerde de bize menüler getirmek için birini almaya kalkana kadar 20 dakika daha iyi kısmı için görünmez edildi. Bir kez dikkatleri vardı, her şey gelişti, bu yüzden çok yoğun tatil sezonu ve muhtemelen düzgün misafir sonra bakmak için yeterli personel kadar tebeşir edeceğiz. Buna karşılık, check-out sırasında, hamallar, otel girişlerine kadar çeken sürekli araç akışından çuval yükleme ve boşaltma çılgın erkekler gibi çalışıyordu. Ben 4 iki kişilik bir aile ile iki kez çok sayıda bagaj ve bizden sonra bakan adam böyle verimlilik, gusto ve bir gülümseme ile yaptı, aslında bu konaklama veda etmek ve bizim sonraki için umut güzel bir yol oldu ziyaret, daha fazla personel tesis dışında çalışan meslektaşlarından bir ipucu almış olacak.
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın