Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Puerto Vallarta Resort

Otelin web sitesini ziyaret edin
Bookit.com
$289
Fiyata Bakın
Agoda.com
$280
Fiyata Bakın
ZenHotels.com
$334
$214
Fiyata Bakın
$120 TASARRUF EDİN
Hilton.com$280
Expedia.com$334
Booking.com$280
* Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmış olup fiks, ortaklarımız tarafından bilinen ve rezervasyon sırasında ödenmesi gereken vergi ve ücretler dahil ortalama gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Seyahat Eden (2058)
Havuz ve Plaj (541)
Oda ve Süit (449)
Hakkında
Yer
Temizlik
Hizmet
Değer
İşletme olanakları
Oda Servisi
Restoran
Spa
Havuz
Ücretsiz İnternet
Ücretsiz Otopark
Bar/Oturma Salonu
Kahvaltı dahil
Spor Salonlu/Spor Odalı Fitness Merkezi
Açık havuz
Bebek Bakımı
Birden Çok Dil Bilen Personel
Çamaşır Yıkama Hizmeti
Çocuk Aktiviteleri (Çocuğa/Aileye Uygun)
Concierge
Halka Açık Wifi
İnternet Bağlantılı İş Amaçlı Bölüm
Jakuzi
Kahvaltı Mevcut
Konferans Salonu
Kuru Temizleme
Tekerlekli sandalye
Toplantı Odaları
Ücretli İnternet
Ücretli Wifi
Yetişkin havuzu
Ziyafet Salonu
Daha fazla göster
Oda özellikleri
Aile Odaları
Engelliler için uygun odalar
Klima
Mini bar
Odada buzdolabı
Sigara İçilmeyen Odalar
Süitler
Bilmekte fayda var
OTEL STİLİ
Dağ Manzarası
Okyanus Manzarası
OTEL SINIFI
Otel bağlantıları
Otelin web sitesini ziyaret edin
Uygun otel fiyatları
Yorumlar ve daha fazlası
3.514Yorum
2.517Fotoğraf
474Soru-Yanıt
0Odayla ilgili ipucu
Gezgin puanı
  • 1.560
  • 1.001
  • 510
  • 243
  • 201
Dönem
Gezgin tipi
Dil
  • Diğer diller
  • Filtrele
  • Türkçe
Bu yorumlar makine çevirisi olup orijinali İngilizcedir. Makine çevirileri gösterilsin mi?
Bu otelin en kötüsüydü. Ben hiç havlu için bir otel ve kelimenin tam anlamıyla öyle her gün. Ne kadar temiz oda bırakın ama havlular musunuz? ? ? ? Odamız değildi 6: ikinci gün 30:00 'a kadar. Yemekler berbattı! ! ! ! ! ! ! ! ! İçecekler, su karıştırılıyor. ve bir de
Devamını okuyun
Diego G (Front Office Manager, Hilton Puerto Vallarta Resort) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 3 Ağu 2018
Dear Ken, We would like to thank you for taking the time to share about your experience with us. We are sorry that you had issues with House Keeping These are not our standards and definitely not our typical guest experiences. We apologize that we did not live up to our hotel’s name. We would love for you to come back and see us the next time you are in Puerto Vallarta, so we can show you our commitment to service excellence. Kind regards,
Devamını okuyun
Ailem yıl boyunca birkaç kez hareket eder. Biz her zaman bir Hilton otel ve şu ana kadar hiç kötü bir tecrübe. En iyi müşteri hizmetleri ve konukseverlik. En büyük şey, odamız klima çalışmıyordu ve bu sorunu cevap vermedi.
Devamını okuyun
Alma V (Guest Relations Manager, Hilton Puerto Vallarta Resort) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 1 Ağu 2018
Dear Tracy B, We would like to thank you for taking the time to share about your experience with us. We are very sorry that you had issues with the cooling system and that it was not resolved as soon as you report it. These are not our standards and definitely not our typical guest experiences. We apologize that we did not live up to our Hotel’s name. We have shared your concerns with the appropriate departments to ensure this does not happen again. We appreciate your patience and hope you will consider staying with us again. Kind regards, Alma Villalobos Journey Ambassador & Quality Manager Hilton Puerto Vallarta Resort alma.villalobos@hilton.com 3221761176
Devamını okuyun
Tatil köyü 3:00 'vardık, hat beklenen ödediğimiz ücret ödemek söylendi. başka bir yer gitmek için gereken üyeleri yetişkin sayısı nedeniyle daha fazla yer olmadığı söylendi, bekledik kayıtlı. Fena değil. Kayıt Tamamlandı için 45 dakika bekledikten sonra odamıza istiyoruz olduğu
Devamını okuyun
Alma V (Guest Relations Manager, Hilton Puerto Vallarta Resort) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 1 Ağu 2018
Dear Tracy C, Thank you for taking the time to share your feedback on your recent visit to our Hotel. I regret to hear that the quality of the room did not meet your expectations. I can assure you that is not the standard in our hotel. We work hard to make sure our housekeepers keep each and every guest room and bathroom clean and in proper working conditions. We would also like to apologize for the time you had to wait during your check in, we strive to provide exceptional and quality service to all of our guests and your experience was certainly not reflective of our make it right commitment. I will review these comments with each one of the departments involved, to give a proper follow up of your incidents and make sure this does not happen ever again in the future, as we take each one of our guest´s comments and feedback as an opportunity to provide each day a better service. I hope you consider staying with us again. We’d love to have you as our guest to ensure you have the best travel experience and that you may regain your trust in us. Kind regards, Alma Villalobos Journey Ambassador & Quality Manager Hilton Puerto Vallarta Resort alma.villalobos@hilton.com 3221761176
Devamını okuyun
Eşim ve ben bu oteli, diğer Amerikalılar gibi, biz burada son derece hayal kırıklığına uğradım. Bir Hilton deneyimi bekliyorsanız amerika'da - tekrar düşünün. Yemekler berbat, otel, çok eski ve yıpranmış. Kelimenin tam anlamıyla check-in kaldığımda ağladım, bizim için oda vardı
Devamını okuyun
Alma V (Guest Relations Manager, Hilton Puerto Vallarta Resort) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 1 Ağu 2018
Dear Katie D, Thank you very much for taking the time to write a review about your recent stay with us at Hilton Puerto Vallarta. I appreciate you sharing your concerns with us since our goal is to provide a consistent, reliable and an exemplary level of customer service. And based on the events that you narrated, we were not able to meet this goal. On our behalf, please accept our sincere apologies if what transpired during your stay did not meet your satisfaction. I only wish that I became aware of your dissatisfaction while you were still in house for me to be able to personally look into the matter and make it right for you. We place great value to your honest comments and we hope that you re-consider your decision and will visit us again to prove to you that the necessary actions for improvement have been taken. Please let me know when you are planning to return as I would be delighted to personally oversee your stay. Sincerely, Alma Villalobos Journey Ambassador & Quality Manager Hilton Puerto Vallarta Resort alma.villalobos@hilton.com 3221761176
Devamını okuyun
Her şey dahil konuk olarak kaldık ve orada geçirdiğimiz zaman gerçekten keyif aldık. Otelin kendisi geniş, konuk odası da dahil olmak üzere kaldık. Odalar temiz ve minibar, her gün ikmal edilmiyordu. Hilton'la Hacienda başka bir işletmenin bağlı olan yetişkinler için hizmet
Devamını okuyun
Alma V (Guest Relations Manager, Hilton Puerto Vallarta Resort) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 31 Tem 2018
Dear Rivers NM, Thank you for taking the time to share this lovely review about your stay with us. We are delighted to hear that you received such wonderful service while you were with us and found that all details were tended to during your stay. It was a pleasure for us to take care of you during your holidays. I do hope that we will have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards,
Devamını okuyun
Önceki
Albüm Kategorileri
Tüm fotoğraflarSeyahat EdenHavuz ve PlajOda ve SüitYemekAile ve Oyun Alanlarıİş Merkezi ve Etkinlik Odaları
Shower head about to fall out of ceiling - only a matter of time!
Yönetim tarafından gönderilen fotoğrafHilton Puerto Vallarta Resort
Guest room
Yönetim tarafından gönderilen fotoğrafHilton Puerto Vallarta Resort
Guest room
ÖncekiSonraki
12345690
Dear Guest, Thank you so much for contacting us, regarding to your questions, Of course you are welcome to come to use our Hacienda Facilities, staying at the Hilton, just kids are not allowed . We have different prices for the up grades, depends the type of room you booked and what kind of room you would like the upgrade. The prices varied between 80usd usd per night till 256 usd or more. The categories that we have in Hacienda are: *Garden View *Pool View *Swim Out pool *Terrace Suite Hope this information is suitable for you. If you are mere questions please feel free to contact us. We will be happy to assist you Kind Regards,
1 oy
How is the beach? Is it clean?
The beach is clean and I here are chairs and cabanas.
0 oy
Tüm yanıtları göster
You have to check directly with the hotel. I’m just a review writer
0 oy
Dear Traveler, Regarding to your question we do have a rooftop sushi lounge/patio which is open until 11pm. We have our Lobby bar where you can enjoy live music during the evenings,(asked for schedules) closed until 1:00 am or in Hacienda we have a sky bar open Thursday to Sunday starting at 6:00pm until 1:00 am kind Regards,
1 oy
Tüm yanıtları göster
ÖncekiSonraki
12345695
ÖncekiSonraki
11
FİYAT ARALIĞI
$197 - $426 (Standart Oda için Ortalama Fiyatlar temel alınmıştır)
KONUM
MeksikaJaliscoPuerto Vallarta
ODA SAYISI
150
Bu Sizin TripAdvisor Kaydınız mı?
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın. Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın