Calisanlarin birkaci hic alakali degil. Gece müdürü zaten ayri tantana. Karantina oteli diye disaridan alisveris icin kredi kartinin sifresini isterler. Vermeyince de, o zaman sana hicbisey yok derler. Internet hic calismiyor, odalar orumcek ve agi dolu. Tuvaletler bi iyi bi kotu calisiyoruz.
Sakın otelin adına ve yıldız sayısına kanmayın. Konakladığım 1 gecede o kadar çok kötü olay yaşadım ki otelden nefret etmeme sebep oldu. Otel genel anlamıyla bakımsız ve personelleri kaba ve ilgisiz. Olabildiğince yüzeysel ve bilgilendirici bir şekilde yaşadığım olayları ve kötü deneyimleri aşağıda anlatacağım; 1. Odanın üst katında yatarken kapım çaldı ve "bir saniye geliyorum" dedim. Üstüme bir şeyler geçirip aşağı inene kadar kilitli olan kapımı birisi açtı ve içeri girdi, bunun üzerine koşarak alt kata indim ve kapıya koştum ancak kimse yoktu. Resepsiyonu arayıp durumu anlattığımda büyük ihtimalle teknik servistir dedi ve durum normalmiş gibi karşıladı. Mahremiyetinize pek önem vermeyen bir politikları var malesef ki. Kesinlikle odanızda değersiz bile eşya bırakmayın siz odadayken girmeye odanıza çekinmeyen kişiler siz odada değilken kim bilir neler yaparlar. 2. Kaldığımız odada sürekli klima çalışmasına rağmen nefes alırken ağzımdan buhar çıkacak kadar soğuktu ve bu konuda kesinlikle abartı yapmıyorum. Gidecekseniz oldukça kalın giyinin çünkü hasta olmanız oldukça muhtemel. 3. Nevresim takımları temiz değildi. Yatağın çarşafında kırmızı lekeler vardı. Alt katta bulunan koltukta ise neden olduğunu tahmin etmek istemediğim beyaz bir leke vardı. 4. Dört yıldızlı bir otel olduğu için size banyo lifi, diş fırçası, diş macunu gibi olanaklad sağlayacağını düşünebilirsiniz ancak bunların hiçbiri mevcut değil. Gidecekseniz yanınızda getirmeniz gerekenleri kesinlikle önceden sorun. 5. Hafifçe yağmur çiselerken nerede oturup sigara içebileceğimi sorduğumda kapının önünde ayakta içebilirsiniz biz de öyle içiyoruz dediler, bu normal bir durum buna bir şey demiyorum ancak sonrasında kendi imkanlarımla zaten az yağan yağmurun ısmatladığı ağaç altında bir masa buldum ve geriye dönüp bardan türk kahvesi sipariş etmek istediğimde garson Ali Bey adında bir kişiye seslenip durumu anlattı ve Ali Bey bana "Gönderemeyiz, yağmur yağıyor sen olsan götürür müsün" şeklinde bir söylemde bulundu. Daha sonrasında bu kötü üslubu görmezden gelip otururup sigaramı içmeye başlamıştım ki garsonun "yağmurun altında" kasa taşıdığını gördüm. 6. Kişi başı herhangi bir resturantta rahatlıkla yiyebilecek kadar fark verip yarım pansiyon konaklama (tek artısı akşam yemeği) yaptık ancak yemekte öğrendik ki içecek olarak su haricinde bir tercihte bulunursak ek ödeme yapmamız gerekiyormuş. Yemekte garson oldukça nazik bir hanımefendiydi ve otelin iyi çalışanları da olduğunu düşünmüştüm ancak ertesi gün tam check-out yaparken gördüm ki o nazik hanımefendi ağlayarak, koşarak otelden çıktı. Demek istediğim şu ki sadece müşterilere değil, çalışanlara da kötü davranıldığı oldukça belli. 7. Spa bölümünde size lif vermiyorlar ve lif istediğinizde isterseniz kese yapabileceklerini ve bunun fiyatının 150 TL (Türkiyede birçok 5 yıldızlı otelde bu hizmeti aldım ve fiyatın 35 ila 90 TL arası değiştiğini gördüm) olduğunu söylüyorlar. Içeriye girdiğinizde bir soyunma odası olmadığını size soyunma odası olarak tarif edilen kısmın tuvalet ve banyodan oluştuğunu görüyorsunuz devam ettiğinizde saunanın 50 derece olduğunu (normali 65-70 derece), buhar odasının çalışmadığını ve hamamın pis olduğunu görüyorsunuz. Spaya uğrayarak kesinlikle vakit kaybetmeyin derim. 8. Check-out saati 12.00 yazmasına rağmen eşyalarımı toplamak ve üstümü değiştirmek için saat 11.00'da odama giriş yapmaya çalıştığımda kartım kapıyı açmadı. Elimdeki eşyaları kapının önüne bırakıp resepsiyona gittiğimde geri dönüp kartımı getirmemi istediler ve ufak bir tartışmanın "eğer ellerinde varsa" yeni bir kart verebileceklerini söylediler ve yeni bir kart verdiler. 9. Çıkış yaparken hizmet kalitelerini geliştirebilmeleri için müdürle görüşmek istedim. Müdürün Pazar günleri çalışmadığını söylediklerinde, nöbetçi müdürü istedim ancak kendisi de yerinde değilmiş. Bunun üzerine bana ulaşmalarını istediğimi belirterek resepsiyona numaramı bıraktım ancak saatler geçmesine rağmen kimse ulaşmadı. Emin olun ne kadar kötü bir deneyim geçirdiğiniz de hizmet kaliteleri de umurlarında değil.…
Kurban bayramı dönemi 5 gece konakladık. Bungalow odada kaldık. Odalar temizlenmiyor. Odaya su bile bırakılmıyor. Havlular değiştirilmiyor. Personel aşırı ilgisiz. Konumu mekanlara uzak. Eşyalar çok eski. Sabah kahvaltı ve akşam yemeği vasat. Garsonların garsonlukla ilgili bir fikri yok. Resepsiyon ilgisiz. Plajı da berbat. Asla önermem.
Kıbrıs'a ilk gelişimizde kuzenimle bu yemyeşil harika otelde kaldık. Otelin konumu, yemekleri harika. Bungalov odada kaldık odalar geniş, temiz ve konforluydu. Her türlü sorunumuzda acil çözümler üreten Şafak Hanım'a, Gülfer Hanım'a ve Altuğ Bey'e çok teşekkür ederiz. Ayrıca restaurant bölümünde her sabah bizi güleryüzüyle karşılayan Selvi Hanım'a da teşekkür ederiz. Otelde 9 gün kaldık, bir de düğüne denk geldik, çok eğlendik, herşey çok güzeldi. Otelde dolaşırken kendimi şatoda bir prenses ya da bir müzede gibi hissettim ;) şövalyeler, enfes tablolar, harika mimari ve daha fazlası için herkese bu oteli tavsiye ederim.
Çok güzel bir hotel fakat yenilenmeye ve bakıma ihtiyacı var.. Yenilenip işletmesi değişirse hotel konum ve alan olarak çok iyi bir tesis olur.. Çok fazla beklentisi olmayan kişiler için oldukça ideal bir hotel.. Genel olarak memnun kaldım..
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.
Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın