Manastir Alacati Hotel and Suites
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.

Manastir Alacati Hotel and Suites

Yeni Mecidiye Mah. 13008 Sok. No: 3 13008 Sok. No: 3, Alaçatı, Çeşme 35937 Türkiye
rooms and pool
Seyahat Eden (84)
General Room
Oda ve Süit (25)
Yemek (9)

Seyahat tarihlerinize karşılık gelen fiyatlara bakın

Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
Bu otelde zaten rezervasyon yaptırdınız mı?

Hakkında

3,5
Alaçatı bölgesindeki 170 otel arasında114. sırada
5 baloncuk üzerinden 4,3
Yer
5 baloncuk üzerinden 4,2
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 3,6
Hizmet
5 baloncuk üzerinden 3,9
Değer
Geleneksel Akdeniz tarzında inşa edilen ve Ege mimarisi esintilerini taşıyan Manastır Oteli rahatlayacağınız serin bir cennet ve gerçek bir tatil keyfi sunuyor. Manastır Oteli; Alaçatı’nın kafe ve mağazalarına yürüme mesafesinde olup, Alaçatı ve Ilıca sahillerine yalnızca 1,5 km uzaklıktadır. Alaçatı’da yalnızca Manastır Oteli’nde bulabileceğiniz muhteşem havuzu, 25 metre karelik konforunuz için tasarlanmış 39 Oda ve Suit daireleri ile sakin çevre ve sağlıklı bir yaşamın yalınlığını sizlere paylaşıyoruz. Romantik bir Ege tatili için Manastır Oteli tüm konukseverliğiyle sizleri bekliyor.
Devamını okuyun
Buradaki deneyiminizi geliştirebilmemiz için önerilerde bulunun.Bu kaydı geliştirin
İşletme olanakları
Yakınlarda ücretli özel otopark
Ücretsiz Yüksek Hızda İnternet (WiFi)
Spor Salonlu/Spor Odalı Fitness Merkezi
Havuz
Ücretsiz kahvaltı
Bahçe
Sigara içilmeyen otel
Açık hava mobilyaları
Cadde üzerinde park
Wi-Fi
Havuz/plaj havluları
Yetişkin havuzu
Açık havuz
Bar/oturma salonu
Restoran
Kahvaltı mevcut
Şarap/şampanya
Havuz kenarı barı
Güneşlenme alanı
Şezlonglar/plaj sandalyeleri
24 saat açık resepsiyon
Çamaşır yıkama hizmeti
Oda özellikleri
Klima
Oda hizmeti
Özel balkon
Kasa
Mini bar
Düz Ekran Televizyon
Banyo/duş
Saç kurutma makinesi
Oturma alanı
Ayrı yemek salonu
Ayrı oturma odası
Kanepe
Telefon
Gardırop/elbise dolabı
Elbise askısı
Oda türleri
Havuz manzaralı
Sigara içilmeyen odalar
Süitler
Aile odaları
Bilmekte fayda var
OTEL STİLİ
Sessiz
Lüks
Konuşulan Diller
Türkçe, İngilizce, Slovakça

Konum

Yeni Mecidiye Mah. 13008 Sok. No: 3 13008 Sok. No: 3, Alaçatı, Çeşme 35937 Türkiye
Yerel dilde ad/adres
Ulaşım
Yürümeyi sevenler için iyi
Konaklama yerleri 0-100 arasında puanlanır. Puan ne kadar yüksek olursa gezginlerin, restoranları ve yapılacak şeyleri yürüme mesafesi içinde bulması o kadar kolay olur.
Puan: 100 üzerinden 86
86
89Yorum1Sorular-Yanıtlar6Odayla İlgili İpucu

Yorumlar

Gezgin puanı
  • 40
  • 20
  • 7
  • 3
  • 19
Dönem
Gezgin tipi
Dil
Seçilen filtreler
  • Filtrele
  • Türkçe
luna k, şu tarihte bir yorum yazdı: Haz 2022
Toronto, Kanada
+1
5 baloncuk üzerinden 1,0
Daha önce 2 kere konaklamis oldugum ve cok memnun ayrildigim Manastir otelden misafirlerimizle birlikte konaklamak icin gonul rahatligiyla yer yaptirmistim. Maalesef buyuk hayal kirikligi ve mahcubiyet ile 2 gunluk konaklamamiz ardindan otelden ayrildik.

Manastir Homes diye ayrilmis olan bolumde konakladik. Odaya girdigimiz anda karsilastigimiz havasiz ve rutubetli ortam zaten bizi en başta rahatsiz etmisti. Sonrasinda banyoda karsilastigim manzara maalesef çok üzücüydü. Ozellikle lavabo kisminda sac ve yoğun toz vardi. Havlular pisti.

Sonrasinda resepsiyonu arayip durumu bildirdim. Odayi temizediler, sonrasinda ogrendim ki misafirlerimizin de odasi pis ve tozluymus. Tekrardan resepsiyona gidip durumu bildirdim, ileteceklerini soylediler. Sonrasinda temizlenmesine rağmen maalesef odalarimiz hala tam olarak temiz sayilmazdi. Otelden cikis yaparken memnun kalmadigimizi acikca belirttik, tekrardan yalnizca "iletecegiz" dediler. Bu zamana kadar Alacati'da sayısız butik otelde konakladik, hic birinde bu gibi bir durumla karsilasmadik..

Umariz yetkili kişiye odalardaki sikintili durumu gercekten iletirler ve bizim disimizda daha fazla müşteri kaybetmezler cunku Alacati deyince akla gelen "iyi"otellerden birisi olarak biz Manastır Otel'e bu yasadiklarimizi yakistiramadik.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Haziran 2022
5 baloncuk üzerinden 5,0Yer
5 baloncuk üzerinden 1,0Temizlik
5 baloncuk üzerinden 2,0Hizmet
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Selda Yaran (Pazarlama, Manastır Alaçatı Otel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 15 Tem 2022
Merhaba, yorumlarınız ve bilgilendirmeniz için teşekkürler. Belirttiğiniz konularda acilen düzeltmeler yapılacaktır.
Devamını okuyun
Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
Can E, şu tarihte bir yorum yazdı: Tem 2021
İstanbul, Türkiye
5 baloncuk üzerinden 1,0
Çok kişinin olumlu tavsiyesi üzerine tesisinizi iki gün konaklama için homes odalarınızı tercih ettik fakat girişimizden çıkış anımıza kadar her konuda hizmet ve personellerin iletişimi kusurluydu. Birinci ve tadımızı kaçıran en büyük hata, OTELDE HİÇBİR PERSONELİN MASKA TAKMAMASI İDİ. Bu dönemde kabul edilebilir bir durum değil !

Araç ile geldiğimizde ne valizlerimiz alındı nede aracımızın valeleriniz tarafından park edilmesi teklif edildi.

Hotel bölümüne çocuk alınıp alınmadığını 3 ayrı personele sorduk, hepsi farklı cevap verdi. Menüden hangi yemekleri tavsiye edersiniz dendiğinde, "ben personel yemeği yipiyorum, bilmiyorum" cevabı verecek derecede turizm eğitimi almamış bir personeli görünce, günleri otelin (kirli) havuzunda geçirmek yerine boş yere Beach lere gitmek zorunda kaldık.

Bunun dışında yine her türlü soru ve isteğimizde aynı amatör ve vurdum duymaz tavirlar ile karşılaştık. Uzatmayı planladığımız tatili iki günde bitirip çıkışımızı yaptık.
Son olarak çıkışta bu sıkıntılarımızı biri sorarsa izah ederiz ümidimiz varken. Çıkış işlemlerinde resepsiyon yetkilimiz sadece kartımızdan ekstre ücretini çekip, yerine oturdu. Ne tesislerini tercih ettiğimiz için bir teşekkürler, ne bir iyi yolculuklar dileği, ne valizlerimize yardım teklifi nede konaklamamızdan memnuniyetimiz ile ilgili bir soru bile sormadı.

Özetle, hizmet ve personel eğitimi çok ama çok kötü bir tesisti, bir daha kesinlikle konaklamayacağiz ve çevremizide bu konuda ikaz edeceğiz.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Temmuz 2021
5 baloncuk üzerinden 5,0Yer
5 baloncuk üzerinden 3,0Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0Hizmet
Oda İpucu: Başka otelde kalın.
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Selda Yaran (Pazarlama, Manastır Alaçatı Otel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 28 Mar 2022
Merhaba, yorumunuz için teşekkürler, köy içinde bulunduğumuz için otelimizin vale hizmeti bulunmamaktadır. Otelimiz oda ve serpme kahvaltı olarak hizmet vermektedir. Onun dışındaki taleplerinizin ücretli olduğu, kahvaltı esnasında servis elemanımız tarafından misafirlerimize iletilir. Güzel bir gün dileriz.
Devamını okuyun
Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
bdaryal, şu tarihte bir yorum yazdı: Tem 2021
İzmir, Türkiye
5 baloncuk üzerinden 1,0
Maalesef bu gün oteliniz ile yaşamış olduğumuz tecrübe bizi fazlasıyla üzdü. Biz bütün kış, pandemi döneminde, otelinize kimse gelmezken en az 5 kere gelip otelinizin ev kısımlarında konakladık. Bugün öğleden sonra telefon edip cumartesi için yer ayırtmak istediğimizde 1 gece konaklama olmadığını en az 2 gece konaklama olması gerektiğini söyledi telefona bakan arkadaş, ben de bunun üzerine, 5 dakika sonra geri aradım ve 2 gece 60 m2 lik odanızı ayırtmak istediğimi söyledim. Telefondaki arkadaş müsaitlik olduğunu, yönetimle konuşup arayacağını söyleyerek bilgilerimi aldı. Ve ben açıkçası daha önce 1 gece olmaz, en az 2 gecelik veiryoruz odaları dediği için, kafamda hallettim konuyu. Nasıl olsa 2 gece için yer vardı zaten. Az önce kimsenin geri aramadığı aklıma geldi, otele gidip son anda bir aksilik yaşanmasın diye her ihtimale karşı yine arayayım dedim. Bu sefer rezervasyonumun olmadığı, ve rezervasyonum olmadığı gibi 60 m2 lik odanın da kalmadığı bilgisini aldım. Ben her zaman severek gittiğim, hatta kimselerin gitmediği dönemde bile gittiğim otelden bu şekilde bir davranış hiç ama hiç beklemiyordum. İşin daha da kötüsü konuştuğumuz kişinin asla ama asla hatayı üstlenmek istememesi, ya da bu durumu çözecek hiç bir gayrette bulunmaması da cabası. Önerdiği tek şey 4800₺ yerine 7200₺ öderseniz size 90 m2 lik odayı verelim demek oldu. Sadık müşteriye asla bu şekilde davranmamalısınız, çok büyük bir hata, ve büyük bir hayal kırıklığı. Otellerde, araba kiralamalarında, eğer bilmiyorsanız söyleyeyim, yapmanız gereken şey, hata sizden kaynaklandığı için free upgrade yapmanız gerekiyordu, ancak siz buna hiç yanaşmadınız ve farkını öderseniz büyük evi verebiliriz dediniz. Ha, pardon bir de sizinle konuşan arkadaş yeni işe girenlerden birisidir diyerek enteresan bir savunma şekli tercih ettiniz. Bu güne kadar oteliniz ile ilgili vermiş olduğumuz tüm olumlu referanslar sebebiyle de ayrıca, son derece pişman olduk. Ve son olarak bu yorumumu instagram sayfanızdan kaldırmanız da işin tuzu biberi oldu. Hizmet sektöründe, böylesi güzel bir oteli işletiyorsanız, ve Alaçatı gibi bir yerde bilinçli tüketiciye son derece yüksek fiyatlarla hizmet veriyorsanız, işletme yöntemlerinizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim. Hizmet sektöründe müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati gibi çok öemli kavramlar var ve bu gibi kendinizden kaynaklanan hatalarda kafanızı kuma gömerek, yazmış olduğumuz yorumları bloklayarak bu sorunları çözemezsiniz. Bu mesajı paylaşmamdaki sebep, bundan sonra buna benzer sizden kaynaklı bir hata olduğunda olayı örtbas etmeye çalışmak yerine, müşterinizi de memnun edecek bir çözüm bulmaya çalışmanızı sağlamak. Umarım bir işe yarar.
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Temmuz 2021
5 baloncuk üzerinden 5,0Odalar
5 baloncuk üzerinden 4,0Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0Hizmet
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Selda Yaran (Pazarlama, Manastır Alaçatı Otel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 31 Mar 2022
Burçin Bey, Öncelikle yaşadığınız memnuniyetsizlikten dolayı üzgünüz. Butik otel olmamızdan dolayı Hotel tarafında 19 odamız, Homes tarafında 19 homes bulunuyor. Oda konfirmasyonu ödemeyi takiben yapılıyor. Size uygunluk bilgisinin verilmesinin ardından en kısa sürede ödemenin bize ulaşması gerekiyor. Yaşadığınız problemin sebebi size belirtilen odanın, sizden sonra arayan ve ödemesini yapan misafirimize verilmesi. Sizin de belirttiğiniz gibi Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için çok önemli. Ekibimiz olarak sizi yeniden Manastır Alaçatı'da görmeyi ve hizmet etmeyi diliyoruz. İyi günler dileriz.
Devamını okuyun
Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
Arzu, şu tarihte bir yorum yazdı: Nis 2021
5 baloncuk üzerinden 1,0
3 günlük bir konaklama için yer ayırttığımız bizi gittiğimize pişman eden, paramızla rezil olduğumuz bir deneyimdi. Sakın reklamlarına aldanmayın, otelin görünüşü sizi aldatmasın... İçeriği sıfır değerinde bir hizmet anlayışı, sıfır çünkü hizmet alamıyorsunuz. Rooms bölümünde konaklamamızı teklif edip, bir kez bile ihtiyaçlarımızı karşılamaya yönelik çaba gösterilmedi. İhtiyaç derken rooms bölümünün bahçesinde zaman geçirebilmemiz için masa ve sandalyeden bahsediyorum. Zaten verdikleri A4 kağıda basılı menüdekileri sipariş ettiğimizde offseason nedeniyle yok dediklerinden bahsetmiyorum bile... Sabah kahvaltısında omletlerimizin en az 20 dk arayla gelmesi, ikram edilen reçellerin bir tatlı kaşığını geçmemesi, pişinin kahvaltımızı bitirdiğimizde gelmiş olmasından da hiç bahsetmiyorum...Alaçatıda böyle kötü bir kahvaltı yapmanın mümkün olduğunu sanmazdım.
Müşteri ilişkilerindeki Damla hanımı da unutmak mümkün değil... Bizi anladığını hak verdiğini söyleyip süre istedi. Dönüşünde ise sokağa çıkma yasağı gününde ertesi günki otel ücretimizi iade edip bizim otelden çıkmamızı tavsiye etti.
Böyle bir deneyim yaşamanızı istemeyiz. Gerçekten gidilmemesi gereken bir yer...
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Nisan 2021Seyahat türü: Arkadaşlarla seyahat etti
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Selda Yaran (Pazarlama, Manastır Alaçatı Otel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 11 Nis 2022
Merhaba, Otelimiz Homes Ve Hotel olarak 2 farklı konaklama ve hizmetten oluşmaktadır. Rooms bölümümüz bulunmuyor. Manastır Alaçatı'da oda + kahvaltı hizmeti verilmektedir. Misafirlerimizi memnun eden, leziz akdeniz mutfağı ve sunumları ile yemek servisi yapmaktayız. " Mansatır Kahvaltısı " Butik otel kategorisinde köy içinde en çok beğenilen kahvaltılardan biridir. Yaşamış olduğunuz memnuniyetsizlikten dolayı üzgünüz. Damla Hanım'da dahil olmak üzere tüm personelimiz müşteri memnuniyeti odaklı çalışır. Yorumlarınız elbette dikkate alıyoruz. Saygılarımızla.
Devamını okuyun
Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
sozturk89, şu tarihte bir yorum yazdı: Nis 2021
Viyana, Avusturya
5 baloncuk üzerinden 2,0
1/5
Bir grup arkadaşım ile kısa bir süre önce Manastır Alaçatı Homes bölümünde konakladık. Rezervasyon aşamasında otel kısmında kalmak istediğimizi belirtsek de, otel personeli tarafından Homes bölümünde konaklamamızın bizim için daha rahat ve güzel bir konaklama deneyimi olacağı söylendiği için biz de öneriye uyarak Homes tarafını tercih ettik. Ancak rezervasyonumuzu oluşturmadan önce pandemi dönemi olduğu ve kalabalık bir grup olduğumuz için Homes tarafının bahçesinde bize bir oturma alanı (masa, sandalye) oluşturulmasını istediğimizi, bu şekilde bir alan sağlanmasının garanti edilmesi halinde Homes kısmını kabul edebileceğimizi söylememize rağmen, otele giriş yaptığımızda bununla ilgili bir düzenleme yapılmadığını gördük. Otel tarafından da rezervasyon aşamasında ne yazık ki doğru şekilde bilgilendirilmediğimiz için berbat bir konaklama deneyimi oldu. Sokağa çıkma kısıtlamaları sebebiyle bu dönemde sadece otelin servis imkanlarından yararlanacağımızı düşünsek de, otelin bu konuda yanlış yönlendirmesi nedeniyle mağduriyet yaşadık. Homes tarafında sezon henüz açılmadığı için oturma gruplarının eklenemeyeceğini ve o alana servis yapılamadığı bilgisini otele giriş yaptıktan sonra öğrendik. Alt tarafı bir masa ve sandalye istememize rağmen otel bu yöndeki talebimizi yerine getirmedi. Otelin bizlere taahhüt ettiği hizmetleri alamadığımız gibi bir de küstah ve kaba bir tavırla karşılaştık. Operasyonunu düzgün yönetememelerine rağmen açık olup, üstüne bir de müşteri memnuniyeti esasından çok uzak bir şekilde yönetildiğini görmek bizleri üzdü. Ne yemekleri düzgün bir şekilde hazırlayıp servis ettiler ne de kahvaltıyı. Alaçatı için bu kadar ün yapmış bir yerin vasat olarak tanımlayabileceğim bir seviyede olmasına şaşırdım. Memnuniyetsizliğimizi kibarca dile getirmemize rağmen, bize sunulan çözüm "o zaman ikinci gecenizin ücretini iade edelim ve çıkış yapın" demek oldu. Otelin ismine, şöhretine, havalı instagram görsellerine aldanmayın, en kötü konaklama deneyiminiz olarak unutulmaz olacağına eminim. Üstüne de bir ortalamanın çok üzerinde ücret ödeyerek, bir bardak soğuk su içebilirsiniz. Ama ona da servis ücreti alınacağını da unutmayın!
Devamını okuyun
Konaklama tarihi: Nisan 2021
5 baloncuk üzerinden 2,0Değer
5 baloncuk üzerinden 1,0Hizmet
5 baloncuk üzerinden 4,0Uyku Kalitesi
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Selda Yaran (Pazarlama, Manastır Alaçatı Otel) tarafından verilen yanıt
Yanıtlanma zamanı: 13 Nis 2022
Merhaba, öncelikle yorumlarınız ve değerlendirmeniz için teşekkürler. Memnuniyetsizliğiniz bizi üzdü. Manastır Alaçatı Homes ve Hotel olarak 2 farklı konaklama hizmeti vermekteyiz. Lokasyon, bahçe ve havuz farklıdır ve birbirinden farklı konumlardadır. Otelimizde oda ve kahvaltı sunuyoruz. Teyit edilen tarihten önce ayrılmak isteyen misafirlerimiz için hiç zorluk çıkarmadan kalan akşamın ödemesini iade ediyoruz. MİSAFİRLERİMİZİ KOVMUYOR, MEMNUNİYETLERİ İÇİN EN YÜKSEK HİZMETİ SUNUYORUZ. Kahvaltımız zengin ve taze sunumu ile Alaçatı köyünün en beğenilen kahvaltılarından biridir. Butik otel olduğumuz için müşterilerimizin kalitesi ve memnuniyeti bizim için çok önemlidir. Yemek menümüz bir restoran kadar çeşitli olmasa da kalite ve lezzet önceliğimizdir. Güzel günler dileriz.
Devamını okuyun
Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
sabit a tarafından gönderilen yanıt
istanbul40 katkı19 faydalı oyu
dont worry i will try to solve your problem give me more details about date,nr of guest, your contact i will call the hotel from their local number and forward i your request to the hotel sabit
Can E, Tem 2021 tarihinde bir püf noktası yazdı
İstanbul, Türkiye9 katkı4 faydalı oyu
5 baloncuk üzerinden 1,0
"Başka otelde kalın."
Yorumun tamamını okuyun
yazgı kye, Nis 2021 tarihinde bir püf noktası yazdı
İstanbul, Türkiye9 katkı1 faydalı oyu
5 baloncuk üzerinden 1,0
"hiçbir odayı tercih etmem. özellikle HOME kısmında hizmet sıfır!"
Yorumun tamamını okuyun
burcakkutlu, May 2016 tarihinde bir püf noktası yazdı
İstanbul, Türkiye5 katkı8 faydalı oyu
5 baloncuk üzerinden 5,0
"Hepsi çok güzel"
Yorumun tamamını okuyun
Cansu A, Eyl 2014 tarihinde bir püf noktası yazdı
2 katkı5 faydalı oyu
5 baloncuk üzerinden 5,0
"Alt kat odalar yerine üst kat balkonlu odalar seçilmeli."
Yorumun tamamını okuyun
Yasemin A, Eyl 2013 tarihinde bir püf noktası yazdı
Ankara, Ankara, Turkey7 katkı11 faydalı oyu
5 baloncuk üzerinden 5,0
"odaların hepsi güzel.ancak üst katta balkonlu odalar tercihimdi."
Yorumun tamamını okuyun
İstediğiniz özelliklere sahip işletme bu değil mi?
Alaçatı bölgesinde seçebileceğiniz daha pek çok yer var.
FİYAT ARALIĞI
₺13.388 - ₺20.329 (Standart Oda için Ortalama Fiyatlar temel alınmıştır)
KONUM
TürkiyeEge Bölgesiİzmir İliÇeşmeAlaçatı
ODA SAYISI
38
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bu Sizin Tripadvisor Kaydınız mı?

Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.

Kaydınızın Size Ait Olduğunu Doğrulayın

MANASTIR ALAÇATI OTEL (Alaçatı, Türkiye) - Otel Yorumları ve Fiyat Karşılaştırması - Tripadvisor

Manastır Alaçatı Otel ile ilgili Sık Sorulan Sorular
Popüler gezilecek yerlerden hangileri Manastır Alaçatı Otel işletmesine yakın?
Yakınlardaki gezilecek yerlerden bazıları Alacati Yel Degirmenleri (0,5 km), Alaçatı Yeldeğirmenleri Parkı (0,5 km) ve Tektekçi Alaçatı (0,3 km).
Manastır Alaçatı Otel işletmesinde sunulan olanaklardan bazıları neler?
Mevcut tesis olanakları içerisinde en popüler olanlardan bazıları ücretsiz wifi, ücretsiz kahvaltı ve havuz.
Manastır Alaçatı Otel işletmesinde hangi oda olanakları bulunuyor?
En beğenilen oda olanaklarından bazıları mini bar, klima ve düz ekran televizyon.
Manastır Alaçatı Otel işletmesinde ne tür yiyecek ve içecek seçenekleri sunuluyor?
Konuklar, konaklamaları süresince ücretsiz kahvaltı, restoran ve oturma salonu olanaklarından yararlanabilir.
Manastır Alaçatı Otel işletmesinde otopark mevcut mu?
Evet, konuklara yakınlarda ücretli özel otopark, yakınlarda ücretli halka açık otopark ve cadde üzerinde park olanakları sunulmaktadır.
Manastır Alaçatı Otel işletmesinin yakınında hangi restoranlar var?
Konum olarak rahat ulaşılabilen restoranlardan bazıları Avula Alaçatı, Fava ve Bumba breakfast club.
Manastır Alaçatı Otel işletmesinde spor olanakları mevcut mu?
Evet, konaklamaları süresince konuklar, havuz ve fitness merkezi hizmetlerinden yararlanabilir.
Manastır Alaçatı Otel işletmesinde personel hangi dilleri konuşuyor?
Personel; i̇ngilizce, türkçe ve slovakça dâhil olmak üzere birkaç dil biliyor.
Tüm Alaçatı OtelleriAlaçatı Uygun Otel FiyatlarıSon Dakika AlaçatıBuranın yakınındaki oteller: Manastır Alaçatı Otel
Yapılacak ŞeylerRestoranlarUçak BiletleriSeyahat HikâyeleriGemi SeyahatleriKiralık Arabalar