Restoranlar İçin TripAdvisor

TripAdvisor'dan en iyi şekilde yararlanmanızı sağlayacak kaynaklar, en iyi uygulamalar ve püf noktaları sayesinde, daha fazla restoran müşterisini işletmenize nasıl çekebileceğinizi öğrenin.

Yeni ve Heyecan Verici

Popüler

Müşterilerle doğrudan mesajlaşma nasıl kurulur?

Müşterilerle doğrudan mesajlaşma nasıl kurulur?Restoran müşterileri, TripAdvisor 'da herkese açık bir yorum bırakmanın yanı sıra, TripAdvisor gelen kutunuzda sizinle doğrudan paylaşılan görüşleri de ekleyebilir. İşte Restoran müşterilerinden doğrudan mesaj özelliğinin nasıl kurulacağı ve mesajları nasıl alacağınız.

Doğrudan mesajlaşma nedir?

Restoran müşterileri, artık herkese açık bir yorum bırakmanın yanı sıra size doğrudan bir mesaj da gönderebilir. Herkese açık bir şekilde paylaşmak istemedikleri belirli bir görüş sunabilirler; personelden birinden adıyla bahsedebilirler veya kendi yorumlarıyla ilgili bilmenizi istedikleri birkaç ek içerik ekleyebilirler. Doğrudan iletiler herkese açık TripAdvisor kaydınızda görünmeyecektir. Bu, sadece Restoranınızla ilgili daha fazla görüş almanıza olanak sağlayan bir yoldur.

Oradan da yazışmaya gelen kutunuz aracılığıyla devam edebilirsiniz. Bu yanıt, yönetim yanıtlarında olduğu gibi genel TripAdvisor kaydınızda yayımlanmayacaktır.

Doğrudan mesajlaşma kurulumu

Restoran müşterilerinden mesaj almak için doğrudan mesajlaşma özelliğini etkinleştirmeniz gerekir. Belirli bir restorandan her seferinde yalnızca bir kişi yanıt verebilir, bu yüzden bu yanıtları verecek en iyi kişiyi belirlemek için personelinizle görüştüğünüze emin olun. Fikrinizi değiştirirseniz endişelenmeyin. Yalnızca yeni iletişim noktanızın aşağıdaki adımları takip etmesini sağlamanız yeterlidir.

İşte doğrudan mesajlaşmayı kurma konusunda adım adım rehberimiz:

  1. Bu mesajı yalnızca ilk olarak TripAdvisor kaydınızın denetimini aldığınız takdirde alırsınız — Bu işlemi buradan yapmak çok kolay ve ücretsizdir.
  2. Kaydınızın denetimini aldıktan sonra Yönetim Merkezi’ne giriş yapın. Ana sayfadaki "İşletme bilgileri" bölümünün altında "mesajlaşma ayarları" başlıklı bir bölüm görürsünüz.
  3. "Doğrudan mesajlaşmayı etkinleştirin" düğmesini tıklayın ve restoran müşterilerinden gelen tüm doğrudan mesajlar için iletişim noktası olduğunuzu belirtmek üzere kutuyu işaretleyin.

TripAdvisor gelen kutunuzdan TripAdvisor 'ın özel mesajlarını devre dışı bırakırsanız bu mesajları alabilmeniz için profil ayarlarına gidip tekrar etkinleştirmeniz gerekir. Bunu yapmak için "ayarlara git" düğmesini tıklayın.

Doğrudan mesajlaşma özelliğini etkinleştirdikten sonra, "Mesaj ayarları" altında "İletişim noktası" olarak adınızı veya personel üyelerinizden birinin adını görmeniz gerekir.

Ekibinizin başka bir üyesi iletişim noktası ise adını tıklayarak dilediğiniz zaman bu ismi kendiniz olarak değiştirebilir ve ardından iletişim noktası olduğunuzu belirtmek için kutuyu işaretleyebilirsiniz.

Doğrudan mesajlarınızı görmek ve yanıtlamak İçin Yönetim Merkezi’nin sağ üst köşesindeki gelen kutusu simgesini tıklayın. Doğrudan mesajlarınıza yanıt vermeyle ilgili ipuçlarımıza ilişkin daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.

Son Güncelleme: 3 Mayıs 2019

Kaydınızın denetimini aldıktan sonra yapmanız gereken ilk 3 şey

Kaydınızın denetimini aldıktan sonra yapmanız gereken ilk 3 şey Ücretsiz işletme kaydınızın denetimini aldıktan sonra profilinizi bu üç kolay adımda ayarlayıp yayımlayın.

Kaydınızın denetimini aldığınızda, işinizi büyütmenize yardımcı olacak tüm ücretsiz araçlara erişebilirsiniz. Buradan Yönetim Merkezi'ne giriş yapın. Yönetim Merkezi'nde yorumları yanıtlayabilir, fotoğraf yükleyebilir, saatler veya menü gibi işletme ayrıntılarını güncelleyebilir, performansınızı takip edebilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz.

Bu üç kolay görev, gerekli ayarları yapıp kaydınızı yayımlamanıza yardımcı olur ve yalnızca birkaç dakikanızı ayırmanız yeterlidir:

1. kaydınızın ayrıntılarını çift kontrol edin

Yönetim Merkezi'nin "kaydınızı yönetin" sekmesine giderek kaydınızın güncel olduğuna emin olun. Burada web sitenizi, telefon numaranızı, çalışma saatlerinizi, menünüzü ve otopark veya veranda gibi sunulan tüm olanakları güncelleyebilirsiniz. Yaptığınız değişiklikler birkaç gün içinde sitede yayımlanır.

Kaydınızı güncellemeyle ilgili ayrıntılı rehberimizi buradan okuyabilirsiniz.

2. Fotoğraf Yükleyin

Restoran müşterileri, görerek alışveriş yapmayı tercih eder. Restoranınızın fotoğraflarını yüklemek, sizinki gibi bir restoranı arayan potansiyel Restoran müşterileri için kaydınızı daha heyecan verici ve ilginç hale getirmenin hızlı ve kolay bir yoludur. Aslında, sadece tek bir yönetim fotoğrafınızın olması etkileşiminizi % 44 ' e kadar artırır. Sayfanıza her an en fazla 50 fotoğraf ekleyebilirsiniz.

Ardından, ana fotoğrafınızı kontrol edin. TripAdvisor, kalitesini temel alarak sizin için bir tane otomatik olarak seçiyor, ancak siz de kendi seçiminizi yapabilirsiniz.

Burada profesyonel kamera olmadan kaydınız için harika fotoğraflar çekmek için rehberimizi okuyun.

3. performansınızı görün

Güncel durumu görmenin başka bir hızlı yolu da panelimizi kullanarak performansınızı anlamaktır. TripAdvisor sıralamanız, kaydınızın trafiği ve kaç yorum ve fotoğraf aldığınız hakkında kapsamlı bir bakış elde edersiniz. Ayrıca, rakiplerinize karşı performansınızı izlemeye başlamak için rakip panelinizi de görüntüleyebilirsiniz.

TripAdvisor 'daki performansınızı nasıl izleyebileceğinizi öğrenmek için daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.

...

TripAdvisor'da Doğrudan Mesajları Yanıtlama

TripAdvisor'da Doğrudan Mesajları Yanıtlama Restoran müşterileri, TripAdvisor'da herkese açık yorum paylaşabileceği gibi, sadece işletme sahibiyle veya restoranın TripAdvisor kaydının yöneticisiyle paylaşılan görüş de ekleyebilir. TripAdvisor'da doğrudan mesaj alma ve yanıtlama ile ilgili yönergeleri burada bulabilirsiniz.

Doğrudan Mesajlarla Tanışın

TripAdvisor'da yorum yazan restoran müşterileri artık doğrudan size yönelik özel mesaj ekleme seçeneğine de sahip. Bu, özel bir görüş parçası olabileceği gibi, sizi çok etkileyen personele yönelik özel bir övgü veya gezginin görüşü doğrultusunda harekete geçmenize yardımcı olabilen gezgin yorumuyla ilgili ayrıntılar da olabilir. Misafirperverliğinizi daha ileri seviyeye taşımak için müşteriler restoranınızdan ayrıldıktan sonra da kendileriyle iletişime devam edebilirsiniz.

Bu mesajı ancak TripAdvisor kaydınızın denetimini ilk aldığınızda alırsınız. Kaydınızın denetimini buradan kolayca ve ücretsiz olarak alabilirsiniz.

Doğrudan Mesajlar ile Herkese Açık Mesajlar Arasındaki Fark

Doğrudan mesajlar, sizinle müşteri arasında olan bire bir iletişimlerdir. Bunlar, bir baloncuk puanına eklenmez ve TripAdvisor sıralamanızı etkilemez. Bu mesaj türü, herkese açık TripAdvisor kaydınızda görünmez. Restoranınızla ilgili ek görüş almanın bir yoludur.

Doğrudan mesaj yazan herkes aynı zamanda yorum da yazabilir. Yorumlar, herkese açıktır, bir baloncuk puanına eklenir ve TripAdvisor sıralamanızı etkiler. Yorum ve Yönetim Yanıtınız, herkesin görebilmesi için TripAdvisor sayfanızda yayımlanır.

Doğrudan Mesajları Yanıtlama

...

TripAdvisor’da Konumunuzu Nasıl Güncellersiniz?

TripAdvisor’da Konumunuzu Nasıl Güncellersiniz? Yemek yemek isteyen restoran müşterilerinin, TripAdvisor’da restoranınızı keşfettikten sonra işletmenizin gerçek konumunu kolayca bulabilmesi önemlidir. TripAdvisor’da görünen adresinizi ve harita işaretinizi kontrol etmek, aynı zamanda bunların güncel olmasını sağlamak için yapmanız gerekenleri buradan öğrenin.

İşletmenizin Nerede Kayıtlı Olduğuna Bakın

Müşteriler, konumunuzu TripAdvisor sayfanızın üst tarafında bulunan restoran adınızın altında ve fotoğraflarınızın altında bulunan “Konum ve iletişim bilgileri” bölümünde görebilir.

Konumunuzu güncellemek için:

  1. Öncelikle, tripadvisor.com.tr/owners adresine gidin. Kaydınızda herhangi bir değişiklik yapabilmek için öncelikle, henüz yapmadıysanız restoran kaydınızın denetimini almanız gerekir. Bu işlemi buradan ücretsiz ve kolay bir şekilde yapabilirsiniz.
  2. Kaydınızın denetimini aldıktan sonra restoranınızın adını tıklayın. Bunun üzerine Yönetim Merkezi’nize yönlendirilirsiniz.
  3. “Kaydınızı Yönetin” sekmesinin altından “Konum”u seçin.
  4. Burada; adres, şehir, bölge ve posta kodu bilgilerinizi görebilirsiniz.
  5. Bulunması zor bir yerdeyseniz isteğe bağlı olan “Ek adres bilgileri” bölümüne, bilinen bir kavşak, plaza veya meydan adı gibi ilave bilgi eklemenizde fayda olacaktır.
  6. Düzenlemelerinizi bitirdiğinizde turuncu renkli “Gönder” düğmesini tıklayın.

Müşteriler sizi, yakınlarındaki yerleri görmek için baktıkları haritalar yoluyla da bulabilirler. Harita işaretinizi güncellemek için:

  1. “Kaydınızı Yönetin” sekmesinin altından “Konum”u seçin. Burada, adres bilgisinin altında, haritanızı görürsünüz. “Harita İşaretini Doğrula”yı tıklayın.
  2. İşletmenizin konumunu doğrulamak için “Onayla”yı tıklayın veya değişiklik yapmak üzere işaretçiyi sürükleyip istediğiniz yere bırakın. Müşterilerin sizi kolayca bulmasına yardımcı olmak için işaretçiyi ana girişinizin veya otopark alanının üzerine yerleştirin.
  3. “Onayla”yı tıklayın.

Yaptığınız güncellemeler, 24 saat içinde yayımlanır.

...

Restoranlar İçin TripAdvisor'ı Kullanmaya Başlayın

Restoranlar İçin TripAdvisor'ı Kullanmaya Başlayın TripAdvisor kullanımına yabancı mısınız? Bu başlangıç rehberi, bilmeniz gereken her şeyi en kısa sürede öğrenmeniz için size adım adım yol gösterecektir....

Müşterilerle doğrudan mesajlaşma nasıl kurulur?

Müşterilerle doğrudan mesajlaşma nasıl kurulur?Restoran müşterileri, TripAdvisor 'da herkese açık bir yorum bırakmanın yanı sıra, TripAdvisor gelen kutunuzda sizinle doğrudan paylaşılan görüşleri de ekleyebilir. İşte Restoran müşterilerinden doğrudan mesaj özelliğinin nasıl kurulacağı ve mesajları nasıl alacağınız.

Doğrudan mesajlaşma nedir?

Restoran müşterileri, artık herkese açık bir yorum bırakmanın yanı sıra size doğrudan bir mesaj da gönderebilir. Herkese açık bir şekilde paylaşmak istemedikleri belirli bir görüş sunabilirler; personelden birinden adıyla bahsedebilirler veya kendi yorumlarıyla ilgili bilmenizi istedikleri birkaç ek içerik ekleyebilirler. Doğrudan iletiler herkese açık TripAdvisor kaydınızda görünmeyecektir. Bu, sadece Restoranınızla ilgili daha fazla görüş almanıza olanak sağlayan bir yoldur.

Oradan da yazışmaya gelen kutunuz aracılığıyla devam edebilirsiniz. Bu yanıt, yönetim yanıtlarında olduğu gibi genel TripAdvisor kaydınızda yayımlanmayacaktır.

Doğrudan mesajlaşma kurulumu

Restoran müşterilerinden mesaj almak için doğrudan mesajlaşma özelliğini etkinleştirmeniz gerekir. Belirli bir restorandan her seferinde yalnızca bir kişi yanıt verebilir, bu yüzden bu yanıtları verecek en iyi kişiyi belirlemek için personelinizle görüştüğünüze emin olun. Fikrinizi değiştirirseniz endişelenmeyin. Yalnızca yeni iletişim noktanızın aşağıdaki adımları takip etmesini sağlamanız yeterlidir.

İşte doğrudan mesajlaşmayı kurma konusunda adım adım rehberimiz:

  1. Bu mesajı yalnızca ilk olarak TripAdvisor kaydınızın denetimini aldığınız takdirde alırsınız — Bu işlemi buradan yapmak çok kolay ve ücretsizdir.
  2. Kaydınızın denetimini aldıktan sonra Yönetim Merkezi’ne giriş yapın. Ana sayfadaki "İşletme bilgileri" bölümünün altında "mesajlaşma ayarları" başlıklı bir bölüm görürsünüz.
  3. "Doğrudan mesajlaşmayı etkinleştirin" düğmesini tıklayın ve restoran müşterilerinden gelen tüm doğrudan mesajlar için iletişim noktası olduğunuzu belirtmek üzere kutuyu işaretleyin.

TripAdvisor gelen kutunuzdan TripAdvisor 'ın özel mesajlarını devre dışı bırakırsanız bu mesajları alabilmeniz için profil ayarlarına gidip tekrar etkinleştirmeniz gerekir. Bunu yapmak için "ayarlara git" düğmesini tıklayın.

Doğrudan mesajlaşma özelliğini etkinleştirdikten sonra, "Mesaj ayarları" altında "İletişim noktası" olarak adınızı veya personel üyelerinizden birinin adını görmeniz gerekir.

Ekibinizin başka bir üyesi iletişim noktası ise adını tıklayarak dilediğiniz zaman bu ismi kendiniz olarak değiştirebilir ve ardından iletişim noktası olduğunuzu belirtmek için kutuyu işaretleyebilirsiniz.

Doğrudan mesajlarınızı görmek ve yanıtlamak İçin Yönetim Merkezi’nin sağ üst köşesindeki gelen kutusu simgesini tıklayın. Doğrudan mesajlarınıza yanıt vermeyle ilgili ipuçlarımıza ilişkin daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.

Son Güncelleme: 3 Mayıs 2019

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]Bölgenizde konaklayacak yer arayan gezginler için kaydınızı TripAdvisor arama sonuçlarının en üstüne koyarak işletmenize daha fazla yüksek nitelikli ziyaretçi çekin....

Bu restoran Fransa 'daki en iyi burgerlerden birini nasıl yarattı?

Bu restoran Fransa 'daki en iyi burgerlerden birini nasıl yarattı? Taze ve yerel malzemelerle hazırlanan gurme Burgerler sunan King Marcel, Lyon 'daki küçük bir dükkandan Fransa 'nın hızlı yemek yenebilecek mekanlar sahnesini alt üst etmeye hazırlanan bir zincire kadar büyüdü.

Fransa'daki King Marcel 'e hoş geldiniz

Mutfakta Fransızların mükemmel olamadıkları çok az alan var. Burger bir istisna değildir. Bu tam olarak King Marcel Group 'un CEO 'su Chrisophe San Miguel 'in yapmak istediği şey. 2013 yılında Lyon 'da mütevazı bir burger dükkanı olarak başlayan King Marcel Şu anda ülkenin dört bir yanında 70 ' den fazla çalışanı olan birden fazla konuma ulaştı.

Ancak büyümesi kalitesini yavaşlatmadı. King Marcel 'in Paris 'teki Rue de Montmartre konumu, 4,5 / 5,0 ortalama puana ulaşan 850'den fazla yorum , ve 2017 ' de bir Mükemmellik Sertifikası almıştır. Aynı zamanda TripAdvisor 2018 yılında King Marcel'i Fransa 'daki 4. en iyi burger olarak belirlemiştir.

Sorun: Müşterilerin Yeniden Gelmesini Sağlamak

Bu tür etkileyici büyümeyle, sürekli olarak yüksek kaliteyi korumak önemlidir. San Miguel 'in dediği gibi, "Amacımız basit ancak iddialı: aynı hizmet kalitesini ve mükemmel bir ürünü her gün haftanın 7 günü, yılın 365 günü ilk müşteriden son müşteriye kadar sağlamak. "

Bu kolay bir görev değil. King Marcel 'deki çalışanlar, ürünlerinin her zaman standartlara uygun olduğuna emin olmak için çevrimiçi itibarlarını dikkatle takip ediyor. Özellikle Burger Fransa 'da daha popüler hale geldiği için bu itibar önemli.

San Miguel, "Amacımız tüm müşterilerimiz için sevilen ve [popüler] bir marka olarak kalmaya devam etmektir" diyor. "Bunun için, kendimizi sürekli olarak yeniden keşfetmemiz ve onları geri getirmeyi sürdürmemiz gerekir."

TripAdvisor 'ı nasıl kullanıyorlar?

İşte TripAdvisor 'ın devreye girdiği yer. Tutarlılığı korumak ve ziyaretçileri tekrar çekmek için King Marcel, müşteri görüşlerine kulak vermek, değişiklik yapmak ve konukseverliklerinin çevrimiçi bir temas noktasını oluşturmak üzere Yorumları kullanıyor.

Amacımız tüm müşterilerimiz için sevilen ve [popüler] bir marka olarak kalmaya devam etmektir. Bunun için, kendimizi sürekli olarak yeniden keşfetmemiz ve onları geri getirmeyi sürdürmemiz gerekir....

Bu İspanyol şarap barı hem gezginleri hem de yerel halkı nasıl çekiyor?

Bu İspanyol şarap barı hem gezginleri hem de yerel halkı nasıl çekiyor? Bu Mükemmellik Sertifikası sahibi, Madrid 'deki en iyi şarap barlarından biridir. İşte kendi restoranlarına yerli halkı ve benzer şekilde turistleri nasıl çektikleri.

Moratín Vinoteca Bistrot, İspanya 'ya hoş geldiniz

2012 yılında kardeşler Marcos ve Alejandro Gil tarafından hayata geçirilen. Moratín Vinoteca Bistrot Madrid 'in Barrio de Las Letras semtinde mükemmel bir gece için, büyüleyici ve romantik bir yerdir. Mevsimlik ve yerel mutfaklarının lezzetli olduğu bilinmektedir, gösterinin yıldızı ise şarap programlarıdır. Ortak İşletme sahibi Marcos Gil, "hem bölgeye hem de farklı üzüm çeşitlerine göre geniş bir seçim olanağı sunmaya çalışıyoruz." diyor. Hedefimiz, her bir kişinin ziyaretini kişiselleştirmek, zevklerini öğrenmek ve böylece şarabın doğru olmasını sağlayabilmektir. "

900 ' den fazla TripAdvisor yorumu ve 5,0 üzerinden ortalama 4,5 olan baloncuk puanıyla, Moratín Vinoteca Bistrot ilk Mükemmellik Sertifikası ödülünü 2016 ' da aldı. O kadar popülerdir ki Masa bulmak kolay değildir, ancak buna değer.

Sorun: İvmeyi Koruma

Madrid gibi hareketli bir şehirde, yoğun ve popüler bir restoran için bile kalabalıkta öne çıkmak kolay değildir. Deneyimli bir restoran sahibi olan Marcos, popülerliğinin her zaman restoranın kârlı olduğu anlamına gelmediğini biliyor. Marcos, "hem müşterilerin gerçekleri ve ihtiyaçları hem de işletme açısından küresel bir vizyon oluşturmak" gerektiğini belirtiyor. En önemlisi, daha fazlasını çekmek için müşterilerinizin hem Coğrafya hem de pazarlama kanalları açısından nereden geldiğini bilmeniz gerekir.

Marcos, "müşterilerimiz, yerel müdavimler ile İspanya'nın diğer bölgelerinden ve yurtdışından gelen gezginler arasında ayrılır" diyor. Marcos ve ekibi, ivmelerini korumak ve TripAdvisor sadece gezginler için olmadığından, olabildiğince çok sayıda yeni müşteri çekmek için TripAdvisor 'ı kullanıyor: İspanya 'daki tüm TripAdvisor Restoran trafiğinin% 32 ' si yerel halktan.

TripAdvisor 'ı nasıl kullanıyorlar?

Ziyaretçilerimizin yaklaşık% 75 ' i TripAdvisor gibi platformlar sayesinde geliyor.

Restoran ekibi, müşteri memnuniyeti konusuna tamamen odaklanmaya devam ediyor, bu nedenle Yorumlar İşletme operasyonlarının önemli bir parçası olmaya devam ediyor. Yorumlar, restoranı daha da iyi hale getiren değişiklikler yapmaya karar vermelerine yardımcı oluyor. Marcos, "Yorumlar, çalışmalarımızı sürdürmemize yardım ediyor" diyor. "Hem güçlü taraflarımızı pekiştirmek hem de iyileştirmemiz gereken şeyleri takviye etmek için yorumları çalışanlarımızla paylaşıyoruz."

Marcos, "ziyaretçilerimizin yaklaşık% 75 ' i TripAdvisor gibi platformlar sayesinde geliyor" diyor. "Bunlar, yorumlardan dolayı bizi bulup seçiyor ve Mükemmellik Sertifikası verildiğini gördükleri zaman bize güveniyor."

...