Devamı
11
7
0
0
0




















Bu Kaydı Geliştirin
Camilerin arkadaşlarımla ziyaret ettiğimde, Santa Maria da Feira gittim. Biz çok lezzetliydi ve lezzetli ev çay vardı!!! Olan tek şey anoyed bana biraz duman ama iyiydi ve çay için geri giderim.
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü