Kış veya yaz, gece veya gündüz, her hafta sonu oraya gitmeliyim! Çocuk ağacımın plajı ve mt kalbinde özel bir yeri var! Benim fikrim tarafsız değil!
73
45
11
2
1




















Bu Kaydı Geliştirin
Kış veya yaz, gece veya gündüz, her hafta sonu oraya gitmeliyim! Çocuk ağacımın plajı ve mt kalbinde özel bir yeri var! Benim fikrim tarafsız değil!
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Lourinha sadece 7 € taksi yolculuğu. Plaj temiz ve güvenlidir. Yüzmek için güvenlik derecesini belirten cankurtaranlar ve bayraklar vardır. Kafeler ve restoranlar, bol alan. Güzel ayar, genellikle hoş bir deneyim!
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Bu büyük bir uzun plaj uzanır. Otopark bol var. Serinlemek için bir şeyler ya da bir dondurma almak için birçok restoran ve kafe bulunmaktadır. Bazı güneş ve plaj aktiviteleri için gün boyunca iyi. Güzel bir gece hayatı ile karanlıkta olduğu gibi. Her zaman günün saati...ne olursa olsun güzel bir zamanDevamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü