Nadiren 'ilerleme' ile üzülüyorum, ama bu istisnalardan bir tanesi.
Bu bir zamanlar güzel bir yerdi - 60'ların sonlarında ya da 70'lerin başında küçük bir çocukken gerçek yüzme ilk yüzüm burada yaptım. Çok özeldi; bahçeler, daha sonra kulüp evi, yüzme havuzu ve tüm olduğu gibi bozulmamıştı....Şimdi sadece çok kötü bakımlı bir park (birkaç ilginç örnek bitkinin bulunduğu yerde hala duruyor), ama tüm eski olanaklarla birlikte terkedilmiş ve onarımın ötesinde bir şekilde ufalanıyor.
Çiçek tarhları benzer bir şekilde geçmişte yaşanan ihtişamlarına, onların ihmali üzüntüsünden ve köpek pisliğinin kokusundan, parıldayan çeşitli dışkı yığınlarından nüfuz ettiler; Bu, nasıl devam ettirilemediğine ve bir zamanlar kullanılanların hayaletlerinin şimdiki durumu hakkında nasıl hissettiğine ilişkin bir yorum olarak ironik olarak oldukça uygun görünüyordu.
Parkın bir kısmının çoktan inşa edilmiş olabileceğinden şüpheleniyorum ve eğer böyle bir durum varsa, umarım aynı kader, gerçekten görkemli geçmişinin hayaletlerinin, dinlenmeye ve unutulmaya bırakılması için geri kalacağını umuyorum.
Gerçekten üzgün.Devamı