Şimdiye kadarki en iyi bir deneyim. 2 Hafta yeterli değil < 3 saat istiyorsanız hemen alın. mükemmeldi.


Bu Kaydı Geliştirin
Şimdiye kadarki en iyi bir deneyim. 2 Hafta yeterli değil < 3 saat istiyorsanız hemen alın. mükemmeldi.
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Ne harika bir yer! Jer nimos'u, Bel-Tower'ı ve hatta Alfama'yı unutun. Lizbon'daysan, burası ziyaret edilecek yer. Martim Moniz'de geleneksel bir Portekizli köri olduktan sonra, Cage'e bir Tuk - Tuk yolculuğu yaptık, kalabalık oldu, ama birkaç saat sonra, doğal güzelliğini görmeye başladık. M. Costa
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Daha iyi hissetme. Sen oradayken enerjiyi hissedebiliyorsun. İnanılmaz bir yer. Gitmeden önce kahvaltı yapmış olmalıyım, 3 saatten fazla kalmış olabilirdim. . . yeterli değildi. Deneyimi tekrar etmeliyim.
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Bethlem Tower'ın önünde geçirilen harika bir zamandan sonra, bu büyük muhallebi turtalarının bir demetinin (pastis) tandıktan sonra ve büyük adamın önündeki kollarıyla tefekkür ettikten sonra, böyle bir yolculuğun gerçekleştirilmesi için başka yer yok. Arka planda Pessoa ve Rouxinol Faduncho şarkılarının şiirleriyle danslar için iyi bir...yer. Olmak için harika bir yer. Ya da kediyi beslemek için.Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Son birkaç yıl içinde polisle ilgili yanlış anlaşılmalardan dolayı çok fazla aşk kafesine girdim ama buradaki en iyisi. Kız arkadaşımla bir hafta geçirdim ve her şey muhteşem: manzara, servis, yerliler. Bunu tavsiye ettim.
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Burayı seviyorum. Lizbon ve halkının inanılmaz bir sembolü ve geleceği hakkındaki belirsizlik (kimsenin ne zaman biteceğini bilmiyor) sadece sihrine katkıda bulunuyor. Herkes için tavsiye - hem de çocuklar için mükemmel. Bir madalyon getirmeyi ve orada bırakmayı unutma (son ziyaret ettiğimde benim tek pişmanım unutuyordu).
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Olağanüstü bir yer, tasarım son derece yaratıcı, hayal dolu. Ne yazık ki Sanatçı hakkında herhangi bir bilgi yok.
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü