Devamı




















Bu Kaydı Geliştirin
Özellikle katamaranta pratik olarak yalnız olduğumuz için gezimizi çok beğendik. Hava fantastik, ekip dostça ve mutlu, şarap aktı ama tapas hayal kırıklığı abit. . . . sadece 3 farklı tip ama biz vardı olanlar lezzetli! !Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Devamı
Devamı
Devamı
Kayak turu harikaydı! Tur Rehberimiz bilgili ve iyi bir zaman oldu. Bu deneyimden önce kayak yapmaktan memnunduk, ancak suda hiç iyi gitmeden önce hiç kayak yapmayan insanlar vardı. Mağaraları deneyimlemek için kesinlikle en iyi yol!Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Devamı
Süreç basit ve iyi organize edilmişti. Tekne ve üç personel harika. Herhangi bir yeni başlayanlar için nasıl sıralanacağını net bir şekilde temizleyin. Kanolar çok eğlenceliydi ve suda rehber harikaydı. Eğlenceli yığınlar. Ekim ayında rüzgârın arvoda yükselmesi gibi erken zamanı öner.Devamı
Düzenleme gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Önerinizi inceliyoruz.
İyi
Normal
Kötü Devamı