Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
airline-logo

TAP Air Portugal

Genel merkez: Aeroporto de Lisboa, Edificio 25 8 Andar, Lizbon Portekiz 1704-801

Genel Bakış

3,05 baloncuk üzerinden 3,025.145 yorum
Ayak Koyma Alanı5 baloncuk üzerinden 3,0
Koltuk konforu5 baloncuk üzerinden 3,0
Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)5 baloncuk üzerinden 2,5
Uçak İçi Tedarik Deneyimi5 baloncuk üzerinden 3,0
Müşteri hizmetleri5 baloncuk üzerinden 3,0
Fiyat-performans5 baloncuk üzerinden 3,0
Temizlik5 baloncuk üzerinden 3,5
Check-in ve biniş5 baloncuk üzerinden 3,5
Yiyecek ve içecek5 baloncuk üzerinden 3,0
TAP Air Portugal hakkında
Havayolu Birliği
Star Alliance

Hava Yolu Şirketiyle İlgili Özet Bilgi

Portekiz’in taşımacılık şirketi olan TAP Air Portugal (TP), bir Star Alliance üyesidir. Hava yolu şirketi; Avrupa, Afrika, Kuzey Amerika ve Güney Amerika'daki 37 ülkede 90'dan fazla destinasyona uçuş düzenlemektedir. TAP Air Portugal ayrıca, yaklaşık 30 diğer havayolu şirketiyle ortak uçuş düzenlemektedir ve bir yan kuruluşu olan TAP Express'in sahibidir. TAP'ın filosunda yer alan uçaklar iki kabin halinde tasarlanmıştır: TAP Executive, yani Business Sınıfı ve Ekonomi Sınıfı. Hava yolu şirketi, Lizbon Humberto Delgado Havalimanı'ndaki (LIS) bir merkezden faaliyet göstermektedir.
Devamını okuyun
25.145Yorumlar
3.790Fotoğraf Sayısı
3Püf Noktaları

Yorumlar

3,0
25.145
Mükemmel
4.796
Çok iyi
6.089
Ortalama
3.346
Kötü
2.390
Berbat
8.524

Popüler yorumlar


Filtreleme kriteri


Turan Ozkan
Amsterdam, Hollanda
22 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Yeni yila ailecek Faro havalimaninda gecelememizi saglayan tek havayolu.31-12-2019
Amsterdam - FaroEuropeEconomy
Hayatimda ilk defa "Tap air portugal"sayesinde Faro havalimaninda ailecek yeni yila girmemize sebep oldu! Yeni yila Portekiz-Albuferia'da girmek icin Okul tatilinde aileme surpriz yapmakistedim ama olmadi.Amsterdam'dan 31 aralik sabah 7'de ucaga ben esim ve oglum ile sorunsuz bindik.hava durumu gayet guzeldi,ama ucak yaklasik 3 saat kalmadi ve sorduk herseferinde bir sorun yok 30 dakika icinde kalkacak dediler.Lizbon"" aktarmali sonra "Faro"ya inecekti.Ucak yaklasik 3 saat sonra kalkti nihayet ama bu seferde Lizbona yaklasinca pilot anons yapti havalimani uzerinde dolanacagiz yogunluk var diye.hadi bu sefer de yarim saat geciktik bizim aktarmali ucagin saati coktan gecti,herhalde bildirmisler dedik.Nihayet 4,5 saat gecikme ile geldik,Sikayet bolumune gittik ordaki bayan bize ilk ucak aksam var yilin sonu dedi.biz dedik 12 saat burada nasil bekleriz,siz bilirsiniz dedi.Otel rezervasyonumuz ve arc kiralama rezervasyonumuz yandi.Aksam 12 saat havalimaninda bekledikten sonra(kahve ve sandevic ceki ile 12 saat gecirdik)Gece yaris 24 defaro havalimanina indik ve her yer kapali yeni yil tatili ve biz tatile sabaha kadar ailecek Faro havalimaninda girdik. esim ve oglum koltuklarin uzerinde uyudular bende onlarin basinda nobet tuttum.Ertesi sabah araba kiralama sirketine gittik ve yeni yilin ilk gunu tekrar en kazik fiyattan araba kiraladik(Goldcar gerci oda haksiz yere yakti rezervasyonumuzu,onuda ayrica yazarim) Amsterdam a donunce Tap air e sikayette bulunduk 8 gun sonra cevap geldi "hava sartlarinda dolayi"gecikme oldu birsey yapamayiz dediler, o kadar,ben soruyorum hava superdi, oyle olsa bile neden aktarma ucagi nasil havalandida bizi almadan gitti? Sonradan ogrendim ki Kis donemi sadece Lizbon dan gunde ikisefer ucak var.Sabah ve aksam.oyuzden siz siz olun Tap air Portugal a binmeyin. Simdi tazminat icin bir claim firmasi ile anlastim, onlar ugrasiyorlar.
Seyahat tarihi: Aralık 2019
5 baloncuk üzerinden 2,0
Ayak Koyma Alanı
5 baloncuk üzerinden 2,0
Koltuk konforu
5 baloncuk üzerinden 1,0
Uçak İçi Eğlence
5 baloncuk üzerinden 1,0
Müşteri hizmetleri
5 baloncuk üzerinden 1,0
Fiyat-performans
5 baloncuk üzerinden 3,0
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 3,0
Check-in ve biniş
5 baloncuk üzerinden 1,0
Yemek ve İçecek
Yazıldığı tarih: 31 Ocak 2020
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

Ucuzotel
Gaziantep İli, Türkiye
202 katkı
5 baloncuk üzerinden 4,0
Güzel uçuş
Canton of Geneva - PortoEuropeEconomy
Cenevra-Porto uçuşum için tercih ettiğim TAP Portugal havayolları ile güzel bir uçuş deneyimi yaşadım.Rahat bir uçuş oldu.Tavsiye ederim
Seyahat tarihi: Ekim 2018
5 baloncuk üzerinden 4,0
Ayak Koyma Alanı
5 baloncuk üzerinden 4,0
Koltuk konforu
5 baloncuk üzerinden 2,0
Uçak İçi Eğlence
5 baloncuk üzerinden 4,0
Müşteri hizmetleri
5 baloncuk üzerinden 4,0
Fiyat-performans
5 baloncuk üzerinden 4,0
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 4,0
Check-in ve biniş
5 baloncuk üzerinden 3,0
Yemek ve İçecek
Yazıldığı tarih: 22 Ekim 2018
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

Zeeinc
Rio de Janeiro, RJ
7 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Tecrübesiz Havayolu Şirketi , insan haklarına aykırı midahale ve 0 kriz yönetimi bilinci...Tam bir fiyasko!
Rio de Janeiro - RomeInternationalEconomy
Agustos'un ikinci haftasında Rio de Janeiro'dan asıl gidiş hedefim olan İstanbul için bilet aldığım TAP Portugal uçuşu sonrasında Lizbon havaalanında bilinçsizce ve tamamen tecrübesizce beni yönlendirmeye çalışan TAP Portugal ekibi ve asla sorumluluk kabul etmemek için müşterine insanlık dışı muamele ve aşağılayıcı tavırlar ile çözümsüz bırakan TAP Portugal Havayolu şirketi nedeniyle 10 saat Lizbon havaalanının bağlantı terminalinde tıkılı kaldım. Elim kolum bağlı kalan yerde her yetkililerle görüşmek istediğimde sorumluluk kabul etmek istemeyen ve asla çözüm amaçlı düşünemeyen TAP Portugal yetkilileri yüzünden bağlantı uçuşumu da kaçırdım. Ayrıca elimde konsolosluktan belge ile defalarca bana eşlik etmeleri takdirinde bağlantıyı gerçekleştirme hakkımın olduğundan emin olmamı açıklamam rağmen yine cezalandırılır gibi havaalanında mahsur bırakıldım.. Konsolosluk veya elçilikten birileriyle bağlantıya geçilip sorulmasını ve hakkım olduğunu bildiğim bir şeyin bir de onlar tarafından teyit edilmesi ve yardım alabilmem için ısrar etmeme rağmen gözardı edilmeye devam ettim (tam 6-7 saat bu süreç devam etti) ve sonunda çıkış uçuşum Rio de Janeiro'dan olduğundan T:C pasaportu ile olmama rağmen sorunumu oradaki TAP Portugal Havayoul şriketi yetkililleriyle çözmem uygun görülüp beni oraya (geldiğim 10 saat yol + havaalanının tabir-i caizse araf gibi hiçbir yere çıkışı mümkün olmayan transit geçiş bolümüne tıkılı kalmış olmama ragmen) geri göndermek için geldiğim yöne dönüş bileti basılıp gönderilme ,istnedim. Çözüm için ne kadar beklemem gerektiği ve nasıl bir çözüm üretebileceklerini kimsenin paylaşmamasının yanı sıra yetkililere her süreç için bilgi almak istediğimi belirttiğide aşağılanma, suçlanma gibi tepkilere maruz bırakıldım. .Ailemin sonuçta elçilikle bağlantıya geçebilmesi sonucu, hava alanı polisinin de haberi olmuş olacak ki polis memurlarının da yardımı ile başka bir hava yolu şirketi ile asıl gidiş yönüm olarak yola çıkmış olduğum ve pasaportumun ülkesi olan Türkiye'ye giden başka bir uçağa bindirilerek İstanbul'a varabildim. (beklendiğim saatten uzun bir süre sonra...) Uçakların kıtalar arası uçuş gerçekleştiren hava yolu şirketleri uçaklarından standart olarak en az 50% daha vasat ve aynı fiyat aralıklarında olması ve uluslararası kurallar hakkında hiç bilgilendirilmediği kanısı yaratan personel ve tabi insan haklarına aykırı muamele ve aşağılama kısımlarını da eklediğimde hayatımdaki tartışmasız en şanssız deneyimlerimden biriydi diyebilirim...
Seyahat tarihi: Ağustos 2018
5 baloncuk üzerinden 1,0
Ayak Koyma Alanı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Koltuk konforu
5 baloncuk üzerinden 2,0
Uçak İçi Eğlence
5 baloncuk üzerinden 1,0
Müşteri hizmetleri
5 baloncuk üzerinden 1,0
Fiyat-performans
5 baloncuk üzerinden 3,0
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0
Check-in ve biniş
5 baloncuk üzerinden 3,0
Yemek ve İçecek
Yazıldığı tarih: 17 Eylül 2018
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

ZeptheZeplin
İstanbul, Türkiye
7 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Tecrubesizlik ve bilgi eksiigi havayolu sirketi nedeniyle kaybedilen 10 saat + 2 baglanti ucusu...
Rio de Janeiro - RomeInternationalEconomy
Rio de Janeiro'dan Lizbon uzerinden yapacagim baglanti ile zaten check-in isleri gerceklestirdigim Istanbul ucagina binmek uzere Lizbon havaalaninda bana sadece eslik edebilmeleri sonraki baglantimi kacirmamam vê kaybettigim (arada insan haklarina aykiri davranilarak) ara terminalde 10 saat gecirmek zorunda birakildim. ) Transit icin vizeye ihtiyac duymayacagimi kanitlayan belgeler vê kendimi aciklama cabalarima ragmen havaalanindaki -araf- gibi adlandirabilecegim bolumde né elcilik né de bana yardimci olabilecek herhangi bir birimle baglanti kurmak icin talep etmeme ragmen destek alamadigim gibi T.C pasaportuyla seyahat etmemetmemee ragmen beni, sorunu cozmek uzere !!! diyerek 10 saat ucus sonucunda tekrar Rio de Janeiro'ya gondermek ícin elime bir bilet tutusturdular. Elcilikle ailemin baglantiya gecmeyi basarmasi sonucunda beklenenden epey gecikmeli de olsa baska bir havayolu sirketi yardimiyla baglanti ucagina bindirildim...
Seyahat tarihi: Ağustos 2018
Yazıldığı tarih: 17 Eylül 2018
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

Sevdali1963
Ankara İli, Türkiye
46 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Başka seçeneğim yoktu. Olsa ?!
Lisbon - SevilleEuropeEconomy
Check in yapmak nerede ise imkansız, sizle ilgilenen yok. Uçağı kalkmasına çok az zaman kala gerçekleştirebildim. Uçak çok küçük, el bagajınızı bile yanınıza alamıyorsunuz. Uçak gürültüsüne karşılık kulak tıkacı verdiler. İkram önceden koltuğa bırakılmış. Koltuklar dar. Alçaktan uçmak zorunda. Giderken de gelirken de en az 3 saat rötarlı hareket. Lisbon hava limanı son derece kötü. Seville ona göre daha iyi.
Seyahat tarihi: Şubat 2017
5 baloncuk üzerinden 1,0
Koltuk konforu
5 baloncuk üzerinden 1,0
Uçak İçi Eğlence
5 baloncuk üzerinden 1,0
Müşteri hizmetleri
5 baloncuk üzerinden 1,0
Fiyat-performans
5 baloncuk üzerinden 3,0
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0
Check-in ve biniş
5 baloncuk üzerinden 2,0
Yemek ve İçecek
Yazıldığı tarih: 4 Aralık 2017
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

5 sonuçtan 1-5 arasındakiler gösteriliyor 
Albüm Kategorileri
Tüm fotoğraflarTüm Gezgin Fotoğrafları
It wants you to think it's going to help. Don't be fooled. You are wasting your time and they cannot be bothered to tell you it doesn't work.
Faydalı
Paylaş
Faydalı
Paylaş
Faydalı
Paylaş
Faydalı
Paylaş
complimentary breakfast with menu for purchase options
Faydalı
Paylaş
3.790 sonuçtan 1-5 arasındakiler gösteriliyor 
Turan Ozkan
Amsterdam, Hollanda
22 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Tap air Portugal a binmek icin birkez daha dusunun!
Yorumun tamamını okuyun

Ucuzotel
Gaziantep İli, Türkiye
202 katkı
5 baloncuk üzerinden 4,0
Cam kenarını tavsiye ederim
Yorumun tamamını okuyun

Zeeinc
Rio de Janeiro, RJ
7 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Yardımcı ve tecrübeli personel ve sorumluluk bilinci olan bir şirket politikası...
Yorumun tamamını okuyun

3 sonuçtan 1-3 arasındakiler gösteriliyor 
Bu havayolu şirketi sayfasının denetimini alın
Havayolu şirketi yöneticileri, üye yorumlarına yanıt verebilmek için hemen kaydolabilir.
TAP Portugal adına kaydolun

Uçak bileti ara

Kalkış:
Varış:
Tripadvisor, önceki çevrimiçi davranışlarınıza veya kişisel verilerinize dayalı olarak size reklam göstermemektir. Bunu, gösterilen operatörün aramanızla eşleşebilecek seyahat hizmetleri sunması ve reklam ortağımız QuoteLab LLC’ye (ticari adı MediaAlpha) burada görünmek için ödeme yapması nedeniyle görüyor olabilirsiniz. Tıkladığınızda MediaAlpha'dan komisyon kazanırız.
Fiyatları karşılaştırmanıza yardımcı olmak için, “Uçuş bulun” simgesini tıkladığınızda bu sayfayı farklı bir seyahat operatörüne yönlendirebiliriz.