Sorunlar check-in ile başladı. Personel zaten bilgisiz, Müdür dedikleri kişi ise Dünyadan bir haber ve son derece sabit fikirli. sahibi olduğum Yeşil Pasaport'un Schengen Vizesi olduğunu ayrıca AB ülkelerine uçuşumda herhangi bir engel olmadığını, Müdür denilen şahsa 30 dakikada 5 kişi anlatamadık. araştırma gereği de duymayan bu şahıs 30 dakika sonunda ki kararlılığımız sayesinde konuyu kabullenmek zorunda kaldı. Ama eminim ki benden sonra birileri yine aynı sorunu yaşayacak. Bunu kabullenmek zorunda kalan malum şahıs, El bagajımı kabul etmeyip dayatma ile $100 karşılığında biletimi vermeyi ve bavullarımı almayı kabul etti. Ama hala tatmin olmayan ekip Laptop çantam için de ayrıca ücret isteyince artık tahammül sınırlarını zorladılar ve tartışma başladı. Bunun üzerine bu işlemden vazgeçtiler. Uçak mı? o ise tam 1 saat 45 dakika rötar yaptı. Dolayısıyla Paristeki aktarmama yetişemedim Orada ki uçağım da sayelerinde kaçtı. Aktarmadan kaynaklı zararım ise $400... Tabiki, uçağa binince rahat edeceğinizi düşünüyorsunuz? Ancak, kabin görevlisi Host zaten dar olan koltuk mesafesi dışına mecburen taşan dizime ben uyumakta iken aralıklar ile 3 kez sert şekilde çarptı. Nezaketsiz ve kaba şahıs umursamaz tavırlarıyla davranınca ilk ikisinin kaza olduğunu düşünmüştüm ama 3ncü de kasıt olduğunu farkettim ve dikkatli olması konusunda uyardım. Ancak, ne kabin amiri ne de terbiyesiz görevliden özür değil cevap dahi alamadım. Ucuzmuş!!!! Bence ucuz değil hem çok pahalı hemde çok kalitesiz... Kesinlikle TAVSİYE ETMEM...