Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
airline-logo

Air India

Genel merkez: Airlines House, 113 Gurudwara Rakabganj Road, Yeni Delhi Hindistan 110 001
Genel Bakış
3,09.963 yorum
Ayak Koyma Alanı
Koltuk konforu
Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
Uçak İçi Tedarik Deneyimi
Müşteri hizmetleri
Fiyat-performans
Temizlik
Check-in ve biniş
Yiyecek ve içecek
Air India hakkında

Havayolu Birliği

Star Alliance
Genel merkez: Airlines House, 113 Gurudwara Rakabganj Road, Yeni Delhi Hindistan 110 001

Hava Yolu Şirketiyle İlgili Özet Bilgi

Air India (AI), Hindistan'ın bayrak taşıyıcısı ve ülkenin en büyük hava yolu şirketlerinden biridir. Star Alliance'ın bir üyesi olan hava yolu şirketi, 60 yurt içi varış noktasına ve aralarında Asya, Avustralya, Avrupa ve Kuzey Amerika'daki noktalar bulunan 19 ülkedeki yaklaşık 30 uluslararası varış noktasına uçmaktadır. Hava yolu şirketi, kısa mesafeli uçuşlarında sadece Ekonomi Sınıfı kabini olarak ya da Business Sınıfı ve Ekonomi Sınıfı olarak düzenlenmiş uçaklar uçurmaktadır. Uzun mesafeli güzergahlar Business ve Ekonomi kabinleri veya Birinci Sınıf, Business ve Ekonomi Sınıfı kabinleri içermektedir. Ayrıca bu hava yolu şirketi, aralarında düşük bütçeli taşıyıcılar Air India Regional ve Air India Express'in de bulunduğu birçok bağlı şirkete de sahiptir.
Devamını okuyun
9963Yorum
2574Fotoğraf
1Püf Noktası

Yorumlar

Gezgin puanı
  • 1.658
  • 2.331
  • 1.674
  • 1.108
  • 3.197
Güzergah
  • Diğer
Kabin
Dil
  • Diğer
Seçilen filtreler
  • Filtrele
  • Türkçe
avatar-image
Mustafa Kemal Öner, şu tarihte bir yorum yazdı: Oca 2019
Ankara, Türkiye108 katkı
New Delhi - Chennai (Madras)
Domestic
Economy
Kalıkışta ve özellikle inişte oldukça başarılı olduklarını söyleyebilirim. Hindistan içibir uçuş olmasına rağmen ikram kalitesi ortalama düzeyde idi yani ben ve arkadaşım yiyebildik. Amagelişebilir. Koltuklar biraz eski gibi idi. diz mesafesi biraz dardı.
Devamını okuyun
Seyahat tarihi: Ocak 2019
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Faydalı
Paylaş
avatar-image
Berna A, şu tarihte bir yorum yazdı: Ara 2017
Ankara, Türkiye69 katkı
Mumbai - Mangalore
Domestic
Economy
Bir kongreye katilmak uzere Bombay"dan Mangalore'a gidis-donus ucusumu Air India ile gerceklestirdim. Yer hizmetleri, lounge hizmeti ve ucus sirasindaki genel konfor ve personel yaklasimi iyi idi.
Devamını okuyun
Seyahat tarihi: Kasım 2017
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Faydalı
Paylaş
Bu yorumlar, orijinal dillerinden yapılan makine çevirileridir. Makine çevirileri gösterilsin mi?
avatar-image
Chandar11, şu tarihte bir yorum yazdı: Mar 2020
Leeds, İngiltere125 katkı
Aileniz ve arkadaşlarınızla Londra Heathrow'dan Yeni Delhi'ye Hindistan'a seyahat ettim. . . Ulusal taşıyıcıya her zaman destek olmak ister, ancak uçağa biner girmez pişman olmak isterler. Söyleyecek olumlu bir şey var mıydı. . . . cevap gerçekten hayır, check-in Tamam gitti dışında olması gerekir. . . Uçağa bindim ve koltuğuma yönlendirildim. . . Gerçek koltuğun kırıldığını keşfettiğim ilk şey, zor bir uçuşla sonuçlandı. . . bunu eğlence kontrolünün parçalanması ve parçalanması izledi ve daha sonra gerçek eğlence sistemi çalışmadı. İşler düzelmedi. Bir içki istedim. . . . Bana ne istendi? Diyet kola alabilir miyim. . hava görevlisi arabadan bir kutu çıkardı. . . . pasla kaplıydı. Pasla kaplanmış bir başkasını aradı, bununla ilgili yanlış bir şey görmedi ve hayır dediğimde şaşırdı. . . Bir bardak su ile gitmeye karar verdim. . Bölüm yol boyunca bir battaniye istedi. . . . kâhya birini getirdi. . . ne yazık ki akılda kalan Corona virüsü havadır, battaniyenin kullanıldığı görülüyordu ve kapalı bir paket içinde değildi. . . ne zaman biz yatılı koltuk hiçbir yastık ya da battaniye vardı. Aslında bazı insanlar da kulaklık istemek zorunda kaldı. Personel ödeme yapan müşteri mutlu tutmak için hiçbir ilgi var gibi görünüyor, kelime "ne" gibi, "neden" ve "hayır" günün emri vardı. . kelime "lütfen", "teşekkür ederim", "hoş geldiniz" kelime ve eğitim eksik. . .
Devamını okuyun
Google
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
1 Faydalı oyu
Faydalı
Paylaş
avatar-image
Col (Dr) Prabhat, şu tarihte bir yorum yazdı: Eyl 2019
Yeni Delhi, Hindistan280 katkı
Bebekler için yeterli alana sahip konforlu uçuş? Gıda Tamam ve yorgun personel servis? Kişi orta yol değişimlerinde hessiallardan kaçınmayı seçebilir
Devamını okuyun
Google
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
1 Faydalı oyu
Faydalı
Paylaş
avatar-image
Vidya Rao, şu tarihte bir yorum yazdı: Ağu 2019
Bangalore, Hindistan9 katkı
San Francisco'ya Bangalore'den Air India uçuşlu Ai 173 business business tarafından seyahat ettim. Kız kardeşim benimleydi. Business class'ın daha rahat bir deneyim ve biraz şımartıcı bir deneyim sağladığını düşündüğümüzden beklentilerimiz oldukça yüksekti. Bangalore check-in iyi, nazik personeli ve göçmenlik düz ve hızlı oldu. Biraz önce Yeni Delhi'ye ulaştım ama bu iyi oldu.  Delhi kabusun başladığı yerdi. Birden fazla güvenlik kontrolü yapıldı, tamam, bizim iyiliğimiz için. Ancak uçakta ve kalkıştan sonra, keşfettiğimiz dehşete rağmen, koltuklar düzgün bir şekilde yatmıyor, TV ve kumandalar çalışmıyor. Bu, görevlilerden yardım bile istemememiz anlamına geliyordu. İkimiz de 60'ı geçtik, bu yüzden biraz rahatlamaya ihtiyacımız var, ancak birkaç saat sonra rahatsızlık hissetmek için biraz rahatlama talep ettik. Bizim dezavantajımıza göre, görevliler en yararsızdı. Belli ki genç ve belki de daha az deneyimli bir hostes olan Khushboo, yükseltme için ümit ederek bu koltukları kasten istediğimizi söyledi. Bunu şimdiye kadarki en kaba cevap olarak buldum, sadece birisinin koltukları ve TV'yi tamir etmesi için bir yükseltme hakkında konuşmadık bile. İkimiz de okuduk, bu yüzden TV gerçekten bir sorun değildi. Ancak personeli çağırmak için uzaktan kumanda gereklidir. Sonunda öfkemizi kaybettiğimizde, personel özür diledi ama açıkçası hiçbir şey yapmadı. Yemekler çok geç servis edildi. Servis çok zor. Tek istediğimiz biraz nezaket ve işbirliği yapmaktı, ancak Hindistan'ın hadi hareketlerini bir araya getirmesi gerekiyor. Dönüş biletimizi iptal etmeyi ve Emirates ile uçmayı planlıyoruz. Onların ekonomi sınıfı burada işletme sınıfından çok daha iyi. Herhangi bir nedenle Air India'yı uçurmayı planlayan kişilerin, lütfen yapmalarını şiddetle tavsiye ederim. Paranıza değmez. Ve ulusal nakliyecimizle olan gururumuz çok büyük bir burnu kırdı.
Devamını okuyun
Google
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Faydalı
Paylaş
Albüm Kategorileri
Tüm fotoğraflarTüm Gezgin Fotoğrafları
avatar-image
avatar-image
avatar-image
avatar-image
avatar-image
ÖncekiSonraki
123456
avatar-image
Berna A, Ara 2017 tarihinde bir püf noktası yazdı
"Star Alliance grubu :)"
Bu havayolu şirketi sayfasının denetimini alın
Havayolu şirketi yöneticileri, üye yorumlarına yanıt verebilmek için hemen kaydolabilir.
Air India adına kaydolun

Uçak bileti ara

Gidiş-DönüşTek YönBirden Fazla Şehir
Kalkış:
Varış:
Tripadvisor, önceki çevrimiçi davranışlarınıza veya kişisel verilerinize dayalı olarak size reklam göstermemektir. Bunu, gösterilen operatörün aramanızla eşleşebilecek seyahat hizmetleri sunması ve reklam ortağımız QuoteLab LLC’ye (ticari adı MediaAlpha) burada görünmek için ödeme yapması nedeniyle görüyor olabilirsiniz. Tıkladığınızda MediaAlpha'dan komisyon kazanırız.
Fiyatları karşılaştırmanıza yardımcı olmak için, “Uçuş bulun” simgesini tıkladığınızda bu sayfayı farklı bir seyahat operatörüne yönlendirebiliriz.