San Francisco'ya Bangalore'den Air India uçuşlu Ai 173 business business tarafından seyahat ettim. Kız kardeşim benimleydi. Business class'ın daha rahat bir deneyim ve biraz şımartıcı bir deneyim sağladığını düşündüğümüzden beklentilerimiz oldukça yüksekti. Bangalore check-in iyi, nazik personeli ve göçmenlik düz ve hızlı oldu. Biraz önce Yeni Delhi'ye ulaştım ama bu iyi oldu. Delhi kabusun başladığı yerdi. Birden fazla güvenlik kontrolü yapıldı, tamam, bizim iyiliğimiz için. Ancak uçakta ve kalkıştan sonra, keşfettiğimiz dehşete rağmen, koltuklar düzgün bir şekilde yatmıyor, TV ve kumandalar çalışmıyor. Bu, görevlilerden yardım bile istemememiz anlamına geliyordu. İkimiz de 60'ı geçtik, bu yüzden biraz rahatlamaya ihtiyacımız var, ancak birkaç saat sonra rahatsızlık hissetmek için biraz rahatlama talep ettik. Bizim dezavantajımıza göre, görevliler en yararsızdı. Belli ki genç ve belki de daha az deneyimli bir hostes olan Khushboo, yükseltme için ümit ederek bu koltukları kasten istediğimizi söyledi. Bunu şimdiye kadarki en kaba cevap olarak buldum, sadece birisinin koltukları ve TV'yi tamir etmesi için bir yükseltme hakkında konuşmadık bile. İkimiz de okuduk, bu yüzden TV gerçekten bir sorun değildi. Ancak personeli çağırmak için uzaktan kumanda gereklidir. Sonunda öfkemizi kaybettiğimizde, personel özür diledi ama açıkçası hiçbir şey yapmadı. Yemekler çok geç servis edildi. Servis çok zor. Tek istediğimiz biraz nezaket ve işbirliği yapmaktı, ancak Hindistan'ın hadi hareketlerini bir araya getirmesi gerekiyor. Dönüş biletimizi iptal etmeyi ve Emirates ile uçmayı planlıyoruz. Onların ekonomi sınıfı burada işletme sınıfından çok daha iyi. Herhangi bir nedenle Air India'yı uçurmayı planlayan kişilerin, lütfen yapmalarını şiddetle tavsiye ederim. Paranıza değmez. Ve ulusal nakliyecimizle olan gururumuz çok büyük bir burnu kırdı.…
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.