Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
airline-logo

Pegasus Airlines

Genel merkez: Aeropark Yenişehir Mah. Osmanlı Bulvarı No:11, İstanbul Türkiye 34912

Genel Bakış

2,55 baloncuk üzerinden 2,58.737 yorum
Ayak Koyma Alanı5 baloncuk üzerinden 2,5
Koltuk konforu5 baloncuk üzerinden 2,5
Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)5 baloncuk üzerinden 1,5
Uçak İçi Tedarik Deneyimi5 baloncuk üzerinden 2,5
Müşteri hizmetleri5 baloncuk üzerinden 2,5
Fiyat-performans5 baloncuk üzerinden 3,0
Temizlik5 baloncuk üzerinden 3,0
Check-in ve biniş5 baloncuk üzerinden 3,0
Yiyecek ve içecek5 baloncuk üzerinden 2,0
Pegasus Airlines hakkında

Hava Yolu Şirketiyle İlgili Özet Bilgi

Türk düşük maliyetli havayolu Pegasus Airlines (PC) İstanbul merkezlidir ve Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı (SAW) ve Atatürk Uluslararası Havalimanı'ndaki (IST) merkezlerinde faaliyet göstermektedir. Adana Havalimanı (ADA), Adnan Menderes Havalimanı (ADB), Antalya Havalimanı (AYT) ve Esenboğa Uluslararası Havalimanı (ESB) odak şehirleridir. Pegasus Havayolları Türkiye'deki 30 nokta dahil 100 noktaya uçmaktadır. Uluslararası noktalar Orta Doğu, Avrupa, Asya ve Afrika'daki 40 ülkenin havalimanlarını içermektedir. Havayolunun 64 uçaklık filosu Airbus A320-200 ve Boeing 737-800 uçaklarından oluşmaktadır ve yakında Airbus A320neo ve Airbus A321neo uçakları da dahil edilecektir.
Devamını okuyun
8.737Yorumlar
3.041Fotoğraf Sayısı
100Püf Noktaları

Yorumlar

2,5
5 baloncuk üzerinden 2,58.737
Mükemmel
1.232
Çok iyi
1.713
Ortalama
1.355
Kötü
825
Berbat
3.614

Popüler yorumlar


Filtreleme kriteri


Ayşe T
1 katkı
5 baloncuk üzerinden 5,0
Kabin ekibi muhteşem👍😘
Istanbul - LondonEurope
Kabin ekibi iki delikanlı ilgili güler yüzlü yardımcı oldular her konuda nadıl içten çalıştıklatı belli helal olsun 🙏
Seyahat tarihi: Mart 2025
Yazıldığı tarih: 4 Mart 2025
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

radife a
Antalya, Türkiye
2 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Perperişan oldum.
Antalya - PristinaEurope
Aralık sonunda tur şirketi ile yurt dışı turuna katıldım. Dönüşte yepyeni bavulumun 2 ayağını da kırmamışlar resmen kopartmışlardı. Sonrasında rapor tutturdum günlerce cevaplanmasını bekledim. Bavulumun ederinin altında para yatırıldı bana. Yine ses etmedim üzerini tamamlayıp yeni bavul aldım. 21 Şubat uçuşumda uçak içinde saatlerce rötar deyip uçak içerisinde bekletip perişan ettiler bizi. Gideceğim yere oldukça geç bir saatte vardıktan sonra yorgun bir şekilde bavulumu alıp br an önce kalacağımız yere gidecekken yine bavulumun ayağı kopuk geldi. İlk kez gittiğim ülkede rapor tutturmak zorunda kaldım 5 gün geçti hala sonuçlanmadı dönüş yapılmadı. Kırık bavulla yine rezil olduğum tatil sonunda etiket karışıklığı yüzünden bavulumu kayıp ettiler hala elime ulaşmadı. Rapor tutarken bir de yurt içi bagaj hakkı 15 kilo üstünü ödemeniz gerek dendi sanki benim suçum gibi. En sonunda tamam tespit edildi bavulunuz ilk uçuşla gelecek dendi 10 larca uçuş geçti bavulum gelmedi. Gelmediği gibi arıyorum bavulumun artık nerede olduğu da belli değil diyorlar. Bir daha hangi cesaret ile uçuş sağlarım ben şimdi ne olur anlatın bana nasıl güvenirim bu şirkete üst üste kaçıncı mağduriyet bavulumu istiyorum artık yeter.
Seyahat tarihi: Şubat 2025
5 baloncuk üzerinden 1,0
Ayak Koyma Alanı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Koltuk konforu
5 baloncuk üzerinden 1,0
Uçak İçi Eğlence
5 baloncuk üzerinden 1,0
Müşteri hizmetleri
5 baloncuk üzerinden 1,0
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0
Check-in ve biniş
5 baloncuk üzerinden 1,0
Yemek ve İçecek
Yazıldığı tarih: 27 Şubat 2025
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

Nilden U
2 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
PEGASUS PERİŞANLIK PİŞMANLIK
Nicosia - AdanaEurope
Profesyonelliğin P si yok. İnsanlık dışı muamele. 5 saattir bekliyoruz uçağı. Sefil olduk havaalanında . Hala kalkış saati net olarak belli değil. Bir yetkili yok. Açıklama yok.Mağdur ettim elimden geleni yapayım yok. Rezillik Pişmanlık Perişanlık Pegasus
Seyahat tarihi: Şubat 2025
5 baloncuk üzerinden 1,0
Ayak Koyma Alanı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Koltuk konforu
5 baloncuk üzerinden 1,0
Uçak İçi Eğlence
5 baloncuk üzerinden 1,0
Müşteri hizmetleri
5 baloncuk üzerinden 1,0
Fiyat-performans
5 baloncuk üzerinden 1,0
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0
Check-in ve biniş
5 baloncuk üzerinden 1,0
Yemek ve İçecek
Yazıldığı tarih: 15 Şubat 2025
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

Hasan ş
1 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
DİN DÜŞMANI ÇALIŞANARI VAR.
Istanbul - AnkaraDomestic
Eşim Somalili ve kapalı bir bayan. Eşimin kimliği kaybolmuş ve yabancı olduğu için oturum süresi yeni bitmişti. Bu nedenle İstanbul'dan Ankara'ya Göç İdaresi'ne gitmesi gerekiyordu. Gerekli işlemleri İstanbul'dan yaptık ve randevu aldık. Pegasus'tan uçak bileti aldık ve sıraya girdik. Karşımda bulunan görevli bayanın eşime tuhaf bir şekilde baktığını gördüm. Pasaportu verdim ve kimliği istedi. Kimlik süresinin geçtiğini görünce 'uçamazsınız' dedi. 'Hanımefendi yurt dışına uçmuyor' dedim. Bu arada bebeğimiz de vardı. 'Göç İdaresinden yazı almanız gerekiyor' dedi. 'Tamam, ama nereden?' dedim. 'Sabiha Gökçen'in diğer ucunda' dedi. 'Tamam, siz işlemleri başlatın, kapıların kapanmasına 45 dakika var' dedim ve Göç İdaresinden yazıyı almak için koştum. Yazıyı getirdim ama 'olmaz, imzalı ama mühürlü değil' dedi. Valizimi almasını rica ettim ve yazıyı mühürletmeye gittim. Oradaki memur, 'Normalde pasaport varsa kimliğe gerek yoktur. Hem kimlik olsa da geçmiş olsa da zaten bir ay süreniz var ve ceza ödeyerek uzatabilirsiniz' dedi ve yazıyı mühürledi. Görevliye belgeyi uzattım ama 'ne yazık ki kapılar kapandı' dedi. Bilet ücretinin iadesini istedim. Görevli, bizi küçümseyerek ve gülerek oradan uzaklaştırmaya çalıştı. Ben de yüksek sesle itiraz ettim ve eşimin kimliği ile ilgili bir sorun olmadığını, AnadoluJet'ten bilet alıp uçacağımızı söyledim. AnadoluJet'ten bilet alıp Pegasus'a geri döndüm. Görevlinin yanında Atatürk'ün fotoğrafı vardı. Kendisine, AnadoluJet'in sorunsuz bilet verdiğini ve haksız olduğunu söyledim. Tüm Sabiha Gökçen havalimanı bizi dinliyordu. Daha sonra Pegasus'un üst yöneticileri geldi ama beni susturamadılar çünkü haklıydım. Eşimi yanlış anlaşılmasın diye AnadoluJet tarafına gönderdim. Göç İdaresi'ne üç kez koşturulduğum ve sonunda mühür gerektiği söylenince, bu duruma itiraz ettim. Pegasus hakkında şikayetçiyim.
Seyahat tarihi: Mart 2024
5 baloncuk üzerinden 1,0
Ayak Koyma Alanı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Koltuk konforu
5 baloncuk üzerinden 1,0
Uçak İçi Eğlence
5 baloncuk üzerinden 1,0
Müşteri hizmetleri
5 baloncuk üzerinden 1,0
Fiyat-performans
5 baloncuk üzerinden 1,0
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0
Check-in ve biniş
5 baloncuk üzerinden 1,0
Yemek ve İçecek
Yazıldığı tarih: 13 Şubat 2025
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

Imran Y
1 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Rezalet
Istanbul - GaziantepDomestic
Ben ve esim istanbul dan kalkan pegasus ucagi ilk basta binmeden gecikme oldu sonra ucaga bindik istikamet gaziantep yerine hava sartlardan dolayi 3 ssat hava dolandik bu sefer inemeyince de bizi adanaya indirdiler sonra bi otobis geldi ona da bindik sonra araba nur daginda araba bozuldu gidemedik 1 saat otobüs bekledik sonra yenisi geldi ona bindik bana bu ucagi tavsiye edermisiniz derseler asllllla birdaha binmem bu bi rezaletin rezaleti bence bu sirketi kapatin gercekten bu isi yürütemiyorsunuz .
Seyahat tarihi: Şubat 2025
5 baloncuk üzerinden 1,0
Ayak Koyma Alanı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Koltuk konforu
5 baloncuk üzerinden 1,0
Uçak İçi Eğlence
5 baloncuk üzerinden 1,0
Müşteri hizmetleri
5 baloncuk üzerinden 1,0
Fiyat-performans
5 baloncuk üzerinden 1,0
Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0
Check-in ve biniş
5 baloncuk üzerinden 1,0
Yemek ve İçecek
Yazıldığı tarih: 11 Şubat 2025
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.

1.700 sonuçtan 1-5 arasındakiler gösteriliyor 
Albüm Kategorileri
Tüm fotoğraflarTüm Gezgin Fotoğrafları
Faydalı
Paylaş
Faydalı
Paylaş
7 kg et 5 kg de bagages cabine mis en soute par la compagnie Indigo à payer lors du transit de 2h50 au Koweït, en espèces. Nous avons attendu 1 heure pour pouvoir payer en cb.
Faydalı
Paylaş
Faydalı
Paylaş
Faydalı
Paylaş
3.041 sonuçtan 1-5 arasındakiler gösteriliyor 
Hasan ş
1 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
ÇOK PAHALI. IRKÇI . KAPALI KADINALA ÇALIŞANLARI DÜŞMAN GÖZÜYLE BAKIYOR.
Yorumun tamamını okuyun

tayfun
Sarajevo, Bosna Hersek
2 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Yeni bagaj kuralları diye bi saçma uygulamasına geçtiler fikri kim bulduysa sülün osmanla yarışsın
Yorumun tamamını okuyun

Ali
Moehlin, İsviçre
1 katkı
5 baloncuk üzerinden 1,0
Fiyat kalite uyusmuyor, Türkhavayollariyla beraber monopol sistemi kurulmus, Türkiyeye giden gelen yolcular cok pahali fiyatlara maruz kaliy
Yorumun tamamını okuyun

100 sonuçtan 1-5 arasındakiler gösteriliyor 
Bu havayolu şirketi sayfasının denetimini alın
Havayolu şirketi yöneticileri, üye yorumlarına yanıt verebilmek için hemen kaydolabilir.
Pegasus Airlines adına kaydolun

Uçak bileti ara

Kalkış:
Varış:
Tripadvisor, önceki çevrimiçi davranışlarınıza veya kişisel verilerinize dayalı olarak size reklam göstermemektir. Bunu, gösterilen operatörün aramanızla eşleşebilecek seyahat hizmetleri sunması ve reklam ortağımız QuoteLab LLC’ye (ticari adı MediaAlpha) burada görünmek için ödeme yapması nedeniyle görüyor olabilirsiniz. Tıkladığınızda MediaAlpha'dan komisyon kazanırız.
Fiyatları karşılaştırmanıza yardımcı olmak için, “Uçuş bulun” simgesini tıkladığınızda bu sayfayı farklı bir seyahat operatörüne yönlendirebiliriz.